ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO001-3.2.03-0014-C0001
Номер на проект:
BG161PO001/3.2-03/2012/002
Наименование:
„Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге”
Бенефициент:
СТОЛИЧНА ОБЩИНА
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Регионално развитие"
Дата на решение на договарящия орган:
17.01.2013
Начална дата:
29.03.2013
Дата на приключване:
29.03.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен
Описание
Описание на проекта:
Основна цел на настоящото проектно предложение е да подкрепи, популяризира и увеличи интереса към конкурентноспособни туристически атракции на територията на общините София, Своге и Ихтиман, които ще допринесат ефективно за диверсификация на интегриран регионален туристически продукт, намаляване на териториалната концентрация и по-равномерно разпределение на ползите от туризма. Тази цел напълно съответства на специфичната цел на операция 3.2. „Увеличаване броя на посетителите и продължителността на техния престой, подобряване на сезонното и териториално разпределение на туризма в различните райони и територии, основано на интегрирано управление и маркетинг на дестинациите и използване на различни средства, техники и системи, осигуряващи ефективна туристическа информация и маркетинг”. Специфични цели на насточщия проект - Нарастване на приходи от международен туризъм; Увеличаване дела на вътрешния пазар Нарастване на посещенията като общ брой и в неактивния сезон Разширяване пози
Дейности:
Организация и управление Организация и управление
Разработване на туристически пакети Разработване на туристически пакети
Рекламни дейности Рекламни дейности
Участие в регионални, национални и международни туристически борси, изложения и панаири Участие в регионални, национални и международни туристически борси, изложения и панаири
Изследване на ефективността на маркетинговите дейности Изследване на ефективността на маркетинговите дейности
Осигуряване на публичност и информираност Осигуряване на публичност и информираност
Одит Одит
Партньори
Партньори:
ОБЩИНА ИХТИМАН
Община Своге
Изпълнители:
"Институт за социални изследвания и маркетинг МБМД" ЕООД
"Национален консултант по обществени поръчки" ООД
"ЮРОПИЪН ДИВЕЛЪПМЪНТ КОНСУЛТИНГ" ЕООД
"Баланс - М" ЕООД
Агенция Про Уей ЕООД
ДЗЗД “БЪЛГАРИЯ ТРАВЪЛ 2012”
Логистична подкрепа за регионален туристически продукт
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
483 020 BGN
Общ бюджет:
388 930 BGN
БФП:
378 050 BGN
Общо изплатени средства:
113 953 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
378 050
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
113 953 BGN
2015
0 BGN
113 953 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
321 342
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
101 958 BGN
2015
0 BGN
101 958 BGN
В т.ч. Национално финансиране
56 707
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
11 995 BGN
2015
0 BGN
11 995 BGN
Финансиране от бенефициента
13 200
BGN
Индикатори
Индикатор 1
заетост на легловата база
Индикатор 2
Брой нощувки в съответната територия
Индикатор 3
Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон
Индикатор 4
Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт
Индикатор 5
Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт
Индикатор 6
Нарастване на информираността на туроператорите и туристическите агенции в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт
Индикатор 7
Нетни годишни приходи от вътрешен/ международен туризъм
Индикатор 8
Брой развити регионални туристически продукти
Индикатор 9
Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании
Индикатор 10
Брой участия в туристически борси, изложения и панаири
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз