ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Оперативни програми/
Конкурентоспособност/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Конкурентоспособност
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO001-3.2.02-0001-C0001
Номер на проект:
BG161PO001/3.2-02/2011/012-01
Наименование:
По пътищата на цивилизацията
Бенефициент:
Община Пловдив
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Регионално развитие"
Дата на решение на договарящия орган:
29.06.2012
Начална дата:
13.08.2012
Дата на приключване:
13.08.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Пловдив
Описание
Описание на проекта:
Основна цел на настоящия Проект е да подкрепи и увеличи интереса към конкурентноспособни туристически атракции на територията на общините Пловдив – Асеновград -Родопи, които ще допринесат за диверсификация на туристическия продукт, намаляване на териториалната концентрация и по-равномерно разпределение на ползите от туризма. Тази цел напълно съответства на целта на операция 3.2. „Увеличаване броя на посетителите и продължителността на техния престой, подобряване на сезонното и териториално разпределение на туризма в различните райони и територии, основано на интегрирано управление и маркетинг на дестинациите и използване на различни средства, техники и системи, осигуряващи ефективна туристическа информация и маркетинг”. Специфични цели на проект „Пловдив@ВиаДиагоналис”: Да се създаде устойчив във времето туризъм; Да се изгради силен и конкурентоспособен туристически сектор; Да се разработи регионът като висококачествена дестинация;Да се прилага печеливша маркетингова стратегия.
Дейности:
Дейност 1 ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА
Дейност 2 ПОДГОТОВКА И ПРОВЕЖДАНЕ НА ТРЪЖНИ ПРОЦЕДУРИ
Дейност 3 РАЗРАБОТВАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПАКЕТИ
Дейност 4 ИЗРАБОТВАНЕ И РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ, МАРКЕТИНГОВИ И РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ, РЕКЛАМА В МЕДИИТЕ, ПРЕДОСТАВЯНЕ НА КОНСУЛТАЦИИ
Дейност 5 УЧАСТИЕ В СЪБИТИЯ (МЕЖДУНАРОДНИ, НАЦИОНАЛНИ ИЛИ РЕГИОНАЛНИ ТУРИСТИЧЕСКИ БОРСИ, ИЗЛОЖЕНИЯ, ПАНАИРИ)
Дейност 6 ИЗСЛЕДВАНЕ НА ЕФЕКТИВНОСТТА НА МАРКЕТИНГОВИТЕ ДЕЙНОСТИ
Дейност 7 ДЕЙНОСТИ ПО РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИЯ, ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ
Дейност 8 ОДИТ НА ПРОЕКТА
Партньори
Партньори:
Община Пловдив
Община Асеновград
Община Родопи
Изпълнители:
"Астрал Холидейз" АД
Фондация "Общество на познанието"
"ХЕРМЕС МЕДИА АДВЕРТАЙЗИНГ АНД КОНСУЛТИНГС" ЕООД
"МАГ Адвъртайзинг" ООД
"ЮРОПИЪН ДИВЕЛЪПМЪНТ КОНСУЛТИНГ" ЕООД
"Баланс - М" ЕООД
"СОЛ Комюникейшънс" ЕООД
"Креатив Студио" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
470 744 BGN
Общ бюджет:
427 900 BGN
БФП:
427 900 BGN
Общо изплатени средства:
406 505 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
427 900
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
156 522 BGN
2014
128 804 BGN
2015
121 178 BGN
406 505 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
363 715
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
140 046 BGN
2014
115 246 BGN
2015
108 422 BGN
363 715 BGN
В т.ч. Национално финансиране
64 185
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
16 476 BGN
2014
13 558 BGN
2015
12 756 BGN
42 790 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
заетост на легловата база
Индикатор 2
Нетни годишни приходи от международен туризъм_3.2.02
Индикатор 3
Брой нощувки в съответната територия_3.2.02
Индикатор 4
Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон_3.2.02
Индикатор 5
Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 6
Нарастване на удовлетвореността на туристите в региона_3.2.02
Индикатор 7
Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 8
Нарастване на информираността на туроператорите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 9
Брой развити регионални туристически продукти_3.2.02
Индикатор 10
Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании_3.2.02
Индикатор 11
Брой участия в туристически борси, изложения и панаири_3.2.02
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз