Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление на проекта Изпълнението на дейността ще се извършва от Екип за управление на проекта на Община Роман, в чийто състав са включени ръководител на проекта, координатор и счетоводител. Дейността се изразява в управление на договорите, навременно подаване на заявки за обученията, уведомяване, координиране и организиране на служителите на общината за предвидените обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на общината, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др. Обученията, включени в дейности 4 и 5 ще бъдат възложени на външни за Община Роман изпълнители, който ще бъдат избрани по реда на ЗОП. В критериите за подбор на изпълнителя ще бъдат поставени следните минимални изисквания: участниците да имат оборот от сходни с предмета на поръчката услуги на стойност не по-малка от прогнозната стойност на поръчката през последните 3 години; участниците да имат доказан опит в провеждането на обучения за възрастни и провеждане на обучения по предложените теми; предложеният екип от обучители да има необходимата квалификация и доказан опит. Избраният изпълнител ще бъде отговорен за цялостната организация, логистика и провеждане на обученията. Ще организира провеждане на отделните обучения и осигуряване на нужния лектор, ще организира кафе-паузите (два пъти на ден) и обядите по време на обученията, транспорта до избраната база и обратно, кафе-паузи, обяди, вечери, нощувки на обучаемите; изпълнителят ще предостави на всеки обучаем необходимите учебни материали за провеждане на обучението, химикалки, тетрадки, флашпамети, баджове. В края на всяко обучение, участникът в него ще попълва анкета за степента на удовлетвореност от проведения курс. Изпълнителят ще издаде сертификат на всеки служител, преминал през съответното обучение. Дейност 2 Провеждане на обучения в Института по публична администрация. Дейността предвижда провеждане на обучение в Института по публична администрация по Модул „Ефективни комуникации в държавната администрация” от каталиога на ИПА за 2013 г. През обучения в този модул ще преминат служители от общинската администрация, общо 45 на брой, от които 32 жени. Обученията ще се проведат в гр. София. Темата, която ще бъде застъпена за обучение е „Усъвършенстване на вътрешните комуникации в администрацията”. Цели на обучението са да се формират умения за по-добра вътрешна комуникацияи да се изградят стратегии за убеждаващо въздействие. Продължителността е 2 дни;
Дейност 3 Провеждане на обучения за работа със специфични групи граждани Това обучение ще бъде проведено за тези служители от администрацията, които работят пряко с граждани и предоставят услуги на гражданите и бизнеса. Общият брой на служителите, които ще преминат през обучението е 39 от тях 29 са жени. Обучаемите ще бъдат разделени в 2 групи от по 17 и 22 човека. Първата група обхваща служителите от кметствата в общината, а втората група – служители в общинска администрация. Ще бъдат застъпени теми за обслужване на неграмотни лица, на лица без правни познания, на лица със слухови, говорни и зрителни проблеми, служителите ще бъдат обучени в умения за ефективна делова комуникация с граждани със специални потребности с цел ефективно предоставяне на исканата от тях услуга. Продължителността на обучението е 5 дни. Завършилите обучението, ще получат сертификат. Дейност 4 Провеждане на обучения в ключови компетентности През обучение за екипна ефективност ще преминат служители в администрацията – както ръководни кадри, така и експерти, специалисти и технически сътрудници, общо 45 служители, от които 32 жени. Обучаемите ще бъдат разделени на 2 групи. Продължителността на обучението е 2 дни. Завършилите обучението, ще получат сертификат. Дейност 5 Дейности за информация и публичност Предвижда се по тази дейност да бъдат организирани една входяща пресконференция при стартиране на проекта и една финална пресконференция при завършването му. На тях ще бъдат поканени журналисти от местни и регионални медии и ще бъде представен проекта, очакваните и постигнатите резултати, както и къде могат да бъдат намерени те с цел мултипликация. Ще бъдат отпечатани два броя публикации в местен или регионален вестник. Материалите от проекта ще бъдат публикувани на Интернет страницата на община Роман, където ще бъде публикувано и кратко представяне на самия проект. В допълнение се предвижда да бъдат подготвени и отпечатани брошури, представящи проекта и постигнатите по него резултати. Изпълнението на дейността ще бъде възложено на външен за Община Роман изпълнител, с който ще бъде сключен договор.
|