ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-0971-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
ВХБ модерна и конкурентоспособна компания
Бенефициент:
„ВАРНЕНСКА ХАРТИЕНА БОРСА” ООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
27.04.2012
Дата на приключване:
27.04.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Варна                    Варна
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на проекта е повишаване на конкурентоспособността на ВАРНЕНСКА ХАРТИЕНА БОРСА на вътрешния и международните пазари, чрез сертифициране на Система за Управление на Качеството, съгласно международния стандарт ISO 9001:2008 и инвестиции в Софтуерна система за управление на работата с клиентите - CRM, допринасяща за внедряването и функционирането на СУК
Дейности:
Подготовка и изпълнение на Дейност 1 Сформиране на екип за управление на проекта и дейности по управление на проекта
Подготовка и изпълнение на Дейност 2 Процедури за поддоговаряне
Подготовка и изпълнение на Дейност 3 Доставка и внедряване на софтуерна система за управление на работата с клиенти - CRM
Подготовка и изпълнение на Дейност 4 Разработване и внедряване на СУК съгласно стандарт ISO 9001:2008
Подготовка и изпълнение на Дейност 5 Сертифициране на СУК съгласно стандарт ISO 9001:2008
Подготовка и изпълнение на Дейност 6 Визуализация на проекта
Подготовка и изпълнение на Дейност 7 Закриване на проекта
Дейност 8: Консултантски услуги за изготвяне на проектното предложение
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Германише лойд България" ЕООД
"ДИ ДЖИ СОФТ" ООД
Ате Консулт
"Рейн" ООД
"ИНХОМ" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
36 143 BGN
Общ бюджет:
46 540 BGN
БФП:
34 905 BGN
Общо изплатени средства:
34 905 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
34 905
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
34 905 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
34 905 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
29 669
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
29 669 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
29 669 BGN
В т.ч. Национално финансиране
5 236
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
5 236 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
5 236 BGN
Финансиране от бенефициента
12 048
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой създадени работни места
Индикатор 2
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 3
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Индикатор 4
брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията
Индикатор 5
Индикатор 3: Създадени инвестиции (лева) (Определение:- брутни инвестиции, направени от подкрепените предприятия)
Индикатор 6
Индикатор 1: Реакция на постъпили сигнали от клиенти
Индикатор 7
Индикатор 2: Намаление на времето за изпълнение на отделни работни операции
Индикатор 8
Индикатор 3: Увеличение на приходи от продажби
Индикатор 9
Индикатор 4: Клиентска база
Индикатор 10
Индикатор 5: Създадени работни места
Индикатор 11
Индикатор 6: Намаляване разходите за хартия
Индикатор 12
Индикатор 7: Създаден екип
Индикатор 13
Индикатор 8: Разработена тръжна документация
Индикатор 14
Индикатор 9: Разработен и внедрен CRM
Индикатор 15
Индикатор 10: Разработена и внедрена СУК – ISO 9001
Индикатор 16
Индикатор 11: Извършена визуализация
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз