Дейности:
|
Дейност 1 : Управление на проекта Изпълнението на дейността ще се извършва от Екип за управление на проекта на община Каолиново, в чийто състав са включени ръководител на проекта, счетоводител и координатор. Моля вижте приложените автобиографии на екипа. Дейността се изразява в навременно организиране на публичните покани за избор на изпълнители по проекта, координиране и организиране на оценката на избор на изпълнители, сключване на договори с тях и управление на договорите, навременно подаване на заявки за обученията, уведомяване, координиране и организиране на служителите на общината за предвидените обучения, контрол, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта, публикуване на материали по проекта на Интернет страницата на общината, комуникация с Управляващия орган на ОПАК, изготвяне на документация по проекта, вкл. междинни и финален доклади, финансово управление на проекта, вкл. авансово, междинни и окончателно искане за плащане към УО на ОПАК, разплащане към избраните изпълнители и др. В рамките на дейността ще бъде подготвена документацията за провеждане на тръжните процедури. Дейност 2 : Обучение за тълкуване и прилагане на приложимото законодателство Предвидените обучения по съответното приложимо законодателство ще преминат общо 14 служители на общината. Ще бъдат проведени от Института по публична администрация. Конкретно това са:
Юрист-1 служител
1.Обучение по АПК
обучение по Основни производства по АПК (ПР-5) е предназначени за юристи в централната и териториалните администрации и имат за цел да представят основните принципи на административния процес, спецефични норми на Административноправния кодекс и относимата към него съдебна практика, както и визията на Европейските демократични правни системи за прилагането на принципите и нормите на административния процес
Юрист-1 служител;
Директор дирекция „Устройство на територията и специализирани дейности” -1 служител;
Секретар на общината -1 служител;
Главен специалист „УТ” - 1 служител
1.Обучение по "Устройство на територията – политика и управление"(ФС-8) с цел:
Изграждане разбиране относно принципите за управление на територията; Умения за прилагане на нормативната уредба и споделяне на казуси и конкретни примери по отделни възможности за провеждане на иновативна политика по управление и устройство на територията.
Това ще позволи на общината да прилага разпоредбите на ЗУТ в съответствие с приложимите изисквания и тълкуването от компетентните органи.
Специалист „Информационно обслужване и технологии”-1 служител;
Директор дирекция „Устройство на територията и специализирани дейности” -1 служител;
Секретар на общината -1 служител;
Главен счетоводител – 1 служител
1.Обучение по "Е–правителство: Успешни практики и предпоставки за развитие"(ИТО-1) с цел:
Изграждане основни знания за управление и организация на дейността на администрацията, прилагайки нови подходи и решения, базирани на информационните технологии.
Специалист „Информационно обслужване и технологии”-1 служител;
1.Обучение по „Изграждане на среда за практическо прилагане на закона за електронното управление"(ИТО-2) с цел:
Изграждане основни управленски професионални знания в областта на информационните технологии, необходими за успешно прилагане на Закона за електронно управление
Директор дирекция „Устройство на територията и специализирани дейности” -1 служител;
Секретар на общината -1 служител;
Главен счетоводител - 1 служител;
Специалист „Информационно обслужване и технологии”
1.Обучение по "Работа с електронно подписани документи""(ИТО-2) обучение по:
- Обработване на електронно подписани документи – получаване на документа, проверка валидността на подписа (верификация), отваряне на документа;
- Обработка: редакция, становище, затваряне на документа;
- Съхранение и изпращане на електронно подписан документ
Това ще позволи на общината да прилага разпоредбите на Закона за електронно управление в съответствие с приложимите изисквания и тълкуването от компетентните органи.
Дейност 3 : Модулно обучение по ключови компетентности Обучение по ключови компетентности ще преминат общо 70 служители на общината, както следва:
Дирекция „Финансовостопански дейности и административно обслужване” - 9 служителя;
Дирекция „Устройство на територията и специализирани дейности” – 21 служители
1.Обучение „Повишаване мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация”
Дирекция „Финансовостопански дейности и административно обслужване”:
Главен счетоводител,Старши специалист „Счетоводство”, Специалист "ТРЗ и бюджет", Специалист "Счетоводство", Старши специалист „Гражданска защита, ОМП и СИ”, Специалист „ГРАО”, Главен специалист "СД и ОбС", Специалист „Административно обслужване” и Специалист „Информационно обслужване и технологии”.
Дирекция „Устройство на територията и специализирани дейности”:
Директор на дирекция, Главен специалист "УТ", Главен специалист "Инвеститорски контрол и незаконно строителство", Главен специалист "Образование, култура и социални дейности", Главен специалист „Проекти и инвестиции”- 2 служители, Главен специалист "Гражданско състояние и ритуали", Старши специалист „Защита на потребителите и контрол на общински пазари”, Старши специалист "Гражданско състояние и ритуали", Старши специалист "МДТ", Старши специалист "Връзки с обществеността", Старши специалист "УТ, озеленяване и благоустрояване", Специалист „Проекти и инвестиции”, Специалист "Екология и опазване на горите", Специалисти "Гражданско състояние и ритуали" – 5 служители и Специалист "МДТ".
2. Обучение „Повишаване на чуствителността и подобряване на практиките на служителите от администрацията при работа с малцинства
Дирекция „Финансовостопански дейности и административно обслужване” - 5 служителя;
Дирекция „Устройство на територията и специализирани дейности” – 15 служители
Дирекция „Финансовостопански дейности и административно обслужване”:
Старши специалист "Счетоводство и каса", Специалист "ТРЗ и бюджет", Специалист "Счетоводство", Старши специалист „Гражданска защита, ОМП и СИ”, Специалист „ГРАО” и Специалист „Административно обслужване”.
Дирекция „Устройство на територията и специализирани дейности”:
Главен специалист "УТ", Главен специалист "Инвеститорски контрол и незаконно строителство", Главен специалист "Образование, култура и социални дейности", Главен специалист „Проекти и инвестиции”, Старши специалист „Защита на потребителите и контрол на общински пазари”, Старши специалист "МДТ", Старши специалист "Връзки с обществеността", Старши специалист "УТ, озеленяване и благоустрояване", Специалист "Гражданско състояние и ритуали" – 6 служители и Специалист "МДТ".
3. Обучение „Интеграция на малцинствата и ролята на общинските служители за реализация на интеграционните процеси”
Дирекция „Финансовостопански дейности и административно обслужване” - 5 служителя;
Дирекция „Устройство на територията и специализирани дейности” – 15 служители
Дирекция „Финансовостопански дейности и административно обслужване”:
Старши специалист "Счетоводство и каса", Специалист "ТРЗ и бюджет", Специалист "Счетоводство", Старши специалист „Гражданска защита, ОМП и СИ”, Специалист „ГРАО” и Специалист „Административно обслужване”.
Дирекция „Устройство на територията и специализирани дейности”:
Главен специалист "УТ", Главен специалист "Инвеститорски контрол и незаконно строителство", Главен специалист "Образование, култура и социални дейности", Главен специалист „Проекти и инвестиции”, Старши специалист „Защита на потребителите и контрол на общински пазари”, Старши специалист "МДТ", Старши специалист "Връзки с обществеността", Старши специалист "УТ, озеленяване и благоустрояване", Специалист "Гражданско състояние и ритуали" – 6 служители и Специалист "МДТ".
Дейност 4 : Обучение „Компютърните технологии в помощ на общинска администрация” Обучение по компютърни умения ще преминат общо 24 служители.
Обучението ще включва запознаване с възможностите на MS Word, MS Excel. Работа в интернет среда. Продължителността на обучението ще е 60 уч. часа.
Всички служители успешно курса на обучение ще получат сертификати за участие.
Дейност 5 : Осигуряване на информация и публичност на проекта Предвижда се по тази дейност да бъдат организирани една входяща пресконференция при стартиране на проекта и една финална пресконференция при завършването му. На тях ще бъдат поканени журналисти от местни, регионални и национални медии и ще бъде представен проекта, очакваните и постигнатите резултати, както и къде могат да бъдат намерени те с цел мултипликация. Материалите от проекта ще бъдат публикувани на Интернет страницата на община Каолиново, където ще бъде публикувано и кратко представяне на самия проект. В допълнение се предвижда да бъде изготвена временна информационна табела, подготвени и отпечатани 200 цветни брошури, представящи проекта и постигнатите по него резултати.
|