ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.1.04-0065-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
„Подкрепа за възрастни хора и хора с увреждания на територията на Община Павликени, чрез предоставяне на почасови социални услуги в домашна среда”
Бенефициент:
Община Павликени
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
19.10.2012
Начална дата:
21.11.2012
Дата на приключване:
01.03.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Велико Търново                    Павликени
Описание
Описание на проекта:
По проекта ще се създаде Звено за услуги в домашна среда към ДСП. В ново създаденото звено ще се наеме 1 безработно лице регистрирано в бюрото по труда, което ще бъде ангажирано с изпълнението на дейностите по проекта. По проекта ще се наемат и 20 безработни лица, които ще предоставят почасови услуги на болни и самотно живеещи лица.
Дейности:
Дейност 1: Информиране и публичност По време на тази дейност ше се проведат две конференции - начална и заключителна; ще се отпечатат информационни материали – 500 бр. брошури; Ще се публикуват 3 публикации в регионален ежедневник; ще се правят периодични съобщения на интернет страницата на общината и във в-к „Павликениски глас”. Върху всички материали по проекта ще се поставят отличителните знаци на ЕС, на ОП „РЧР” и на ЕСФ съгласно изискванията за информация и публичност.
Дейност 2: Набиране на молби от потенциалните потребители Приемане на заявления от желаещите да ползват социални услуги, като на този етап ще се определят хората, които искат да бъдат обгрижвани в домашна среда. Предоставяне на заявленията на Д„СП” – гр. Павликени, която да извърши оценка на потребностите, съгласно утвърдената Методиката. Съобразно получената крайна оценка, ще бъде извършен подбор на потребителите
Дейност 3: Подбор на персонала и сключване на трудови договори Приемане на молби и документи от кандидатите за работа в звеното и тези за предоставяне на почасовите социални услуги. Провеждане на интервю с кандидатите. Класиране и определяне на най-подходящите лица съгласно разработените от екипа за организация и управление на проекта процедури. Сключване на трудови договори
Дейност 4: Сключване на тристранни договори между Общината, доставчика и потребителя на социални услуги, изработване на индивидуални планове и графици Сключване на тристранни договори между страните, изработване на индивидуални планове и графици. В тристранните договори ще залегнат правата, задълженията на страните и размера на часовата потребителска такса. В резултат на извършената оценката на потребностите ще се изготвят индивидуални планове за всеки потребител съгласуван с тях Определяне на работното време и доставчика на социални услуги, разпределението между отделните потребители и времетраенето ще бъде определено с изготвените графици.
Дейност 5: „Обучение на домашните санитари” Предвижда се въвеждащо обучение на новоназначените домашни санитари, а на лицата преминали подобно обучение по други програми – поддържащо. Обученията ще се организират в рамките на 2 последователни дни и ще се извърши от 2-ма обучители, при спазване изискванията на Методиката за предоставяне на услугите в общността. При изпълнение на проекта на назначените кандидати ще бъде проведено надграждащо обучение в рамките на 1 ден. Ще им се предостави възможност за дискутиране на положителните и отрицателни страни при обгрижване на хора в домашна среда и споделяне на добри практики. Обучението ще бъде с практическа насоченост, което има важно значение за безпроблемното реализиране на проекта.
Дейност 6: „Предоставяне на социалните услуги” Почасовите социални услуги ще се предоставят 12 месеца Чрез дейността ще бъдат създадени условия за социално включване, разширяване на териториалния обхват, предоставяне на възможност на хората с увреждания или самотни възрастни хора да бъдат активни и да вземат самостоятелни решение за организиране на ежедневието си, намаляване на риска от институционален тип грижи, както и възможност за създаване на нови работни места в сектора на социалните услуги. При необходимост ще се извършат допълнителни оценки на потребностите на новопостъпил молби от нуждаещи се хора
Дейност 7: „Организация и управление на проекта” По време на тази дейност ще се сформира екип за управление на проекта, който ще разработи задължителните документи; ще води надлежна документация и кореспонденция. Ще се осъществява контрол по изпълнение на дейностите по проекта и мониторинг за качественото изпълнение на социалните услуги. Предвижда се: ежемесечен мониторинг, чрез посещения на място определени на избирателен принцип и съобразени с графика на съответния доставчик; провеждане на ежемесечни срещи на екипа, а при необходимост и по-често за своевременното решаване на постъпили проблеми и отчитане напредъка на проекта, като при всяка среща ще се съставя протокол.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ЕТ "Вилислава-В.Боянова" - Павликени
Татяна Йорданова Енчева
"Служба по трудова медицина Медиана"ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
140 700 BGN
Общ бюджет:
136 187 BGN
БФП:
136 187 BGN
Общо изплатени средства:
125 265 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
136 187
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
60 445 BGN
2014
64 820 BGN
2015
0 BGN
125 265 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
115 759
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
51 379 BGN
2014
55 097 BGN
2015
0 BGN
106 476 BGN
В т.ч. Национално финансиране
20 428
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
9 067 BGN
2014
9 723 BGN
2015
0 BGN
18 790 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой новосъздадени предприятия в сферата на социалната икономика
Индикатор 2
Брой лица, започнали работа в сектора на социалната икономика
Индикатор 3
Брой лица, преминали от сектора на социалната икономика към реалния пазар на труда, вследствие на предоставени интегрирани социални услуги
Индикатор 4
Брой потребители, ползвали социалните услуги /брой сключени договори с потребители за целия период на проекта/ - 0065
Индикатор 5
Брой лица преминали обучение - 0065
Индикатор 6
Брой лица - персонал в Звеното за социални услуги в домашна среда -0065
Индикатор 7
Брой проведени конференции - 0065
Индикатор 8
Брой обгрижени потребители /брой лица от целевата група, включени в проекта/ - 0065
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз