ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-0144-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Сигурност, качество и конкурентоспособност на информационните услуги
Бенефициент:
"ТИМ ВИЖЪН-БЪЛГАРИЯ" ООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
03.08.2012
Дата на приключване:
03.02.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на настоящото проектно предложение е да повиши конкурентоспособността на Тим ВИЖЪН България, чрез цялостно регламентиране и подобряване на управлението на услугата и на информационната сигурност като фактор за нейното устойчиво развитие на националния и европейския пазар.
Дейности:
Подготовка и изпълнение на Дейност 2 Избор на изпълнители на консултантски услуги и доставка на BRM и хардуерно оборудване
Подготовка и изпълнение на Дейност 1 Проектен старт
Подготовка и изпълнение на Дейност 3 Доставка на BRM и хардуерно оборудване
Подготовка и изпълнение на Дейност 4 Разработване и внедряване на СУИС и СУУ съгласно стандарт ISO 27001:2005 и ISO 20000-1:2008
Дейност 5 Избор на изпълнител на сертификационни услуги
Подготовка и изпълнение на Дейност 6 Сертифициране на СУИС и СУУ съгласно стандарт ISO 27001:2005 и ISO 20000-1:2008
Подготовка и изпълнение на Дейност 7 Финализиране на проекта
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Интегрити Консултинг" ООД
"Бюро веритас Варна" ЕООД
"Сертификейшън Интернешънъл България"
„НАБАКО БЪЛГАРИЯ” ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
110 393 BGN
Общ бюджет:
146 450 BGN
БФП:
109 838 BGN
Общо изплатени средства:
109 838 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
109 838
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
109 838 BGN
2015
0 BGN
109 838 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
93 362
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
93 362 BGN
2015
0 BGN
93 362 BGN
В т.ч. Национално финансиране
16 476
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
16 476 BGN
2015
0 BGN
16 476 BGN
Финансиране от бенефициента
36 798
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой създадени работни места
Индикатор 2
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 3
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Индикатор 4
брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията
Индикатор 5
Индикатор 2: Сертифицирани системи за управление съгласно изискванията на международно признати стандарти
Индикатор 6
Индикатор 3: Реализирани инвестиции допринасящи за постигане на съответствие с международно признати стандарти
Индикатор 7
Индикатор 4: Разработени и внедрени софтуерни системи за управление
Индикатор 8
Създадени инвестиции (лева) (Определение: брутни инвестиции, направени от подкрепените предприятия)
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз