Оперативна програма: Конкурентоспособност
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-1.1.03-0002-C0001
Номер на проект: 11-11-2
Наименование: Оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси на новосъздадената Българска агенция за безопасност на храните
Бенефициент: Българска агенция по безопасност на храните
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 11.10.2011
Начална дата: 02.12.2011
Дата на приключване: 02.12.2012
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Осигуряване функционирането на компетентния орган за контрол на храните като единна организационна единица за реализиране на политиката по храните.
Дейности: Дейност 1 Изготвяне на тръжната документация и провеждане на търгове по ЗОП
Дейност 2 Извършване на функционален анализ на БАБХ и изследване на работните процеси
Дейност 3 Оптимизиране на структурата и подобряване на работните процеси
Дейност 4 Разработване на система за управление на изпълнението на политиката по безопасност и качество на храните
Дейност 5 Усъвършенстване на инспекционните дейности на БАБХ и създаване на възможности за осъществяване на единни инспекции с други институции
Дейност 6 Дейности за информация и публичност
Дейност 7 Одит на дейностите на проекта
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
Мойри Ко ЕООД
ДЗЗД "Административна реформа"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 994 111 BGN
Общ бюджет: 845 502 BGN
БФП: 845 502 BGN
Общо изплатени средства: 845 502 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 845 502 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 198 822 BGN
2012 16 539 BGN
2013 630 141 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
845 502 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 718 677 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 168 999 BGN
2012 14 058 BGN
2013 535 620 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
718 677 BGN
В т.ч. Национално финансиране 126 825 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 29 823 BGN
2012 2 481 BGN
2013 94 521 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
126 825 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 По Дейност 1 - Брой тръжни документации
Индикатор 2 По Дейност 1 - Брой проведени процедури
Индикатор 3 По Дейност 1 - Брой подписани договори
Индикатор 4 По Дейност 2 - Брой проведени посещения
Индикатор 5 По Дейност 2 - Брой служители, участвали в посещенията
Индикатор 6 По Дейност 2 - Брой преведени наръчници и други документи
Индикатор 7 По Дейност 2 - Брой участници в семинара
Индикатор 8 По Дейност 2 - Брой извършени функционални анализи
Индикатор 9 По Дейност 2 - Брой изследване на работните процеси
Индикатор 10 По Дейност 3 - Брой анализирани нормативни актове, правилници
Индикатор 11 По Дейност 3 - Брой документи, по които са изготвени предложения
Индикатор 12 По дейност 3 - Брой подготвени актове за изменение и допълнение на нормативни актове или нови актове
Индикатор 13 По Дейност 3 - Брой разработени вътрешни правила и методологии
Индикатор 14 По Дейност 3 - Брой обучени служители
Индикатор 15 По Дейност 4 - Брой създадени системи
Индикатор 16 По Дейност 4 - Брой създадени практически ръководства
Индикатор 17 По Дейност 4 - Брой участници в дискусионния форум
Индикатор 18 По Дейност 4 - Брой обучени ръководни служители
Индикатор 19 По Дейност 4 - Брой променени нормативни документи
Индикатор 20 По Дейност 5 - Брой анализи
Индикатор 21 По Дейност 5 - Брой създадени модели за провеждане на инспекционните дейности
Индикатор 22 По Дейност 5 - Брой предложения за изменение в нормативните актове
Индикатор 23 По Дейност 6 - Брой присъствали на конференцията
Индикатор 24 По Дейност 6 - Брой комплекти
Индикатор 25 По Дейност 6 - Броя публикации в ежедневници
Индикатор 26 По Дейност 7 - Брой проведени одити
Индикатор 27 По Дейност 7 - Брой одитни доклади


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз