ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.12-0056-C0001
Номер на проект:
13-22-57
Наименование:
Община Тунджа - повишаване квалификацията на общинските служители
Бенефициент:
Община Тунджа
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
16.10.2013
Начална дата:
03.01.2014
Дата на приключване:
03.10.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Повишаване капацитета на общинските служители за ефективно и качествено изпълнение на служебните задължения
Дейности:
Дейност 1. Организация и управление В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от трима членове – ръководител, координатор и счетоводител. Всеки член на екипа ще има конкретни разписани ангажименти. На срещите на екипа ежемесечно ще се отчита напредъка по изпълнение на проекта, ще се обсъждат евентуалните пропуски и възможностите за избягването им.
Дейност 2. Обучения, проведени в Института по публична администрация 2.1 Публичен имидж – елемент на доброто управление /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 УА-6/. В обучението ще бъдат включени двама общински служители на ръководни позиции. То е с продължителност 3 дни, 24 учебни часа. 2.2 Комуникационна стратегия – разработване и план за реализиране /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 ЕФ-1/. В обучението ще бъдат включени двама общински служители, работещи в областта на връзки с общественоста То е с продължителност 2 дни, 16 учебни часа. 2.3 Усъвършенстване на вътрешните комуникации – залог за ефективност на управленския процес и добър имидж в обществото /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 ЕФ-2/. В обучението ще бъдат включени двама общински служители, изпълняващи ръководни длъжности. То е с продължителност 2 дни, 16 учебни часа. 2.4 Основни производства по АПК (за неюристи) /сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 ПР-6/. В обучението ще бъдат включени четирима общински служители, които ежедневно работят в областта на административните производства но нямат юридическо образование. То е с продължителност 1,5 дни, 12 учебни часа. За участниците в обучението са предвидени командировъчни съгласно Наредбата за командировките в страната. Преминалите курса на обучение служители ще получат сертификат.
Дейност 3. Обучения по ключови компетентности 3.1 Повишаване на чувствителността и подобряване на практиките на служителите от администрацията при работа с малцинства - В обучението ще бъдат включени 30 служители, осъществяващи административното обслужване на населението, кметове и кметски наместници. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. 3.2 Повишаване на мотивацията на служителите за изграждане на организационна принадлежност и идентификация - В обучението ще бъдат включени 40 служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. 3.3 Лидерски умения и екипна ефективност - В обучението ще бъдат включени 10 служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа. 3.4 Социални отношения и ефективни преговори - В обучението ще бъдат включени 10 служители. То е с продължителност 3 дни, 20 учебни часа.
Дейност 4. Обучение „Компютърните технологии в помощ на общинска администрация” Обучението ще включи теми свързани с усъвършенстване уменията за работа с текстообработващи програми, електронни таблици, ще бъдат отделени часове за запознаване с възможностите на специализираният софтуер в общината /деловодна информационна система, наеми, каса и др. /. Общите модули на обучението ще се провеждат в подходящи за целта компютърни зали. В обучението ще бъдат включени 20 служителя. Продължителността на обучението е 60 уч. часа
Дейност 5. Дейности по информация и публичност Провеждане на две пресконференции: начална и заключителна. Изработване на брошури с темите на обученията. Изработка на банер, който ще бъде поставян при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта. Изработка на регистрационни форми за формиране желанията на участниците за включване в обученията.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Стик" ЕООД
"ТЕЗА" ЕООД
Офис консумативи ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
89 164 BGN
Общ бюджет:
58 030 BGN
БФП:
58 030 BGN
Общо изплатени средства:
58 030 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
58 030
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
17 833 BGN
2015
40 198 BGN
58 030 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
49 326
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
15 158 BGN
2015
34 168 BGN
49 326 BGN
В т.ч. Национално финансиране
8 705
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 675 BGN
2015
6 030 BGN
8 705 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) По дейност 1 - Сключени договори с членовете на екипа;
Индикатор 6
(Д) По дейност 1 - Проведени работни срещи
Индикатор 7
(Д) По дейност 1 - Проведени тръжни процедури
Индикатор 8
(Д) По дейност 1 - Изготвени междинни технически доклада
Индикатор 9
(Д) По дейност 2 - Обучени служители
Индикатор 10
(Д) По дейност 2 - Получени сертификати
Индикатор 11
(Д) По дейност 3 - Обучени служители
Индикатор 12
(Д) По дейност 3 - Получени сертификати
Индикатор 13
(Д) По дейност 4 - Обучени служители
Индикатор 14
(Д) По дейност 4 - Получени сертификати
Индикатор 15
(Д) По дейност 5 - Организирани и проведени пресконференции
Индикатор 16
(Д) По дейност 5 - Изработени брошури
Индикатор 17
(Д) По дейност 5 - Изработен банер
Индикатор 18
(Д) По дейност 5 - Изработени регистрационни форми
Индикатор 19
(Д) По дейност 5 - Химикали
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз