Дейности:
|
Дейност 1: Управление на проекта – организация, мониторинг и отчетност Това е хоризонтална дейност, която ще се изпълнява през целия период на реализация на проекта.разработен подробен план-график за действие и план за текущ мониторинг и оценка на междинните и крайни резултати от проекта; разработен доклад за оценка на риска и предвидени мерки за неутрализиране на възможни рискови ситуации, организирани и проведени работни срещи на екипа; осъществен ежедневен мониторинг и междинна оценка, изготвени и представени междинни и финален отчети, проведени дейности за информиране и популяризиране резултатите от проекта. Дейност 2: Подготовка на тръжна документация за възлагане на обществена поръчка с предмет „Изготвяне на технически проекти за канализация и ПСОВ на територията на гр. Мартен” В рамките на тази дейност, експертът тръжни процедури и договаряне ще подготви тръжна документация за възлагане на обществена поръчка с предмет „Изготвяне на технически проекти за канализация и ПСОВ на гр. Мартен”, на база на вече изготвеното и съгласувано задание. След одобрение от Ръководителя на екипа и в координация с експерт „Устойчиво развитие”, тръжното досие ще бъде представено за одобрение и съгласуване с отдел “Обществени инвестиции” към дирекция „Благоустройство и инфраструктура” на Община Русе, а след това – за съгласуване и одобрение от Междинното звено по програмата. Дейност 3: Подготовка на документация за получаване на становища и разрешителни по ЗООС, ЗВ и ЗБР В рамките на тази дейност, по предварително разработена техническа спецификация, ще бъде възложено на външен изпълнител да проведе необходимите процедури, подготви и внесе пред компетентните органи необходимата документация за преценка на необходимостта от ОВОС и екологична оценка, преценка на необходимостта от доклад за съвместимост по Натура 2000 и за издаване на необходимите разрешителни (разрешение за заустване), сългасно екологичното законодателство. Дейност 4: Изготвяне на подробен устройствен план (ПУП) с екологична оценка В рамките на тази дейност, по предварително разработена техническа спецификация, ще бъде сключен договор с външен изпълнител за изготвяне на подробен устройствен план (ПУП) съгласно ЗУТ с екологична оценка. Целта на ПУП е да се осигури терен за разполагане на необходимата инфраструктура за изграждане на пречиствателната станция за отпадни води на гр. Мартен. Дейност 5: Изготвяне на технически проекти за канализация и ПСОВ на територията на гр. Мартен С вече одобрената тръжна документация, изготвена в рамките на Дейност 2, ще бъде стартирана открита процедура за обществена поръчка с предмет „Изготвяне на технически проекти за канализация и ПСОВ на територията на гр. Мартен”. Ще бъде назначена комисия за провеждане на открития конкурс, в която ще участва поне един правоспособен юрист и още най-малко 2 лица, притежаващи необходимата професионална квалификация и практически опит. Дейност 6: Подготовка на тръжна документация за възлагане на дейностите по инвестиционния проект В рамките на тази дейност, по предварително разработена техническа спецификация, ще бъде възложено на външен експерт да подготви тръжна документация за възлагане на дейностите по инвестиционния проект, с който ще се кандидатства по ОП „Околна среда 2007-2013 г.”.Основните дейности, предвидени за възлагане на подизпълнители в инвестиционния проект са, както следва:
1. Строителство на канализационна мрежа и ПСОВ на територията на гр. Мартен
2. Осъществяване на независим строителен надзор върху строителството
3. Осъществяване на авторски надзор
4. Одит на проекта
Тръжните процедури ще бъдат изготвени в съгласуване и под контрола на експерта тръжни процедури и договаряне от екипа на проекта. Те ще бъдат представени за одобрение от отдел ‘Обществени инвестиции” към дирекция „Благоустройство и инфраструктура” на Общината Дейност 7: Изготвяне на финансов и икономически анализи и анализ разходи- ползи В рамките на тази дейност, по предварително разработена техническа спецификация, ще бъде възложено на подизпълнител изготвянето на финансов и икономически анализ по методическите указания за подготовка и изпълнение на инвестиционни проекти, одобрени от Министерството на финансите. Тъй като стойността на инвестиционния проект се очаква да бъде около 41 млн. лв. (с вкл. ДДС) се предвижда изготвянето и на анализ разходи-ползи.Тъй като стойността на услугата не надхвърля 15 000 лв. без ДДС, съгласно чл. 2, ал.2, т.2 от НВМОП изпълнението на дейността ще бъде възложено въз основа на една оферта, съдържаща техническо и финансово предложение. Дейност 8: Подготовка и комплектоване на проектна документация за инвестиционен проект (за финансиране по ОП Околна среда) В рамките на тази дейност ще бъде възложена подготовката и комплектоването на проектната документация за инвестиционен проект с цел последващо кандидатстване за финансиране по приоритетна ос 1 на ОП Околна среда. Тъй като стойността на услугата не надхвърля 15 000 лв. без ДДС, съгласно чл. 2, ал.2, т.2 от НВМОП изпълнението на дейността ще бъде възложено въз основа на една оферта, съдържаща техническо и финансово предложение. В рамките на тази дейност ще бъде подготвен формулярът за кандидатстване по подобие на този от вече обявената процедура „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води”, както и бюджет на проекта, и ще бъдат комплектовани всички необходими приложения. Дейност 9: Независим одит на разходите по проекта В рамките на тази дейност ще бъде възложена и извършена одиторска заверка на разходите по проекта от лицензиран експерт-счетоводител/правоспособна одиторска фирма. Тъй като стойността на услугата не надхвърля 15 000 лв. без ДДС, съгласно чл. 2, ал.2, т.2 от НВМОП изпълнението на дейността ще бъде възложено въз основа на една оферта, съдържаща техническо и финансово предложение. За представяне на резултатите от проверката, одиторът изготвя и представя писмен доклад, който ще бъде приложен към финалния отчет по проекта. Дейността ще бъде осъществена в координация с финансовия експерт от екипа на проекта и под прякото ръководство на Ръководителя.
|