Дейности:
|
1. Организация и управление на проекта Обосновка на дейността:
Дейността е необходима, за да се осигури ефективно и ефикасно управление на проекта и да се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати.
Описание:
Ще бъде назначен екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител.
Те ще разполагат с обособено офис пространство в общия административен офис на предприятието, както и с необходимото оборудване за ефективното изпълнение на задълженията си – компютър, принтер, достъп до телефон и интернет.
Основните задължения на екипа:
- Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график
- Подготовка на документите за процедури за възлагане на дейности на подизпълнители
- Контрол по изпълнението на договорите
- Контрол на разходите
- Изготвяне на месечни справки за включените в проекта лица
- Подготовка на доклади за напредъка на проекта
- Подготовка на междинен и заключителен доклад по проекта. 2. Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност Обосновка на дейността: Дейността е необходима, за да се установи актуалното състояние на процесите, свързани с БЗР в предприятието, и на базата на задълбочен анализ да се препоръчат комплекс от мерки за цялостно и устойчиво подобряване на условията на труд в предприятието.
Описание:
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да подготви анализа.
Анализът ще съдържа най-малко следната информация по раздели: „Въведение”, „Изложение и анализ”, „Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност”, „Заключение”., разписани съгласно посочените изисквания в Насоките за кандидатстване. 3. Закупуване на ЛПС от по-висок клас Обосновка: В процеса на оценка на риска са идентифицирани работните места, за които се изискват лични предпазни средства и те са осигурени от работодателя, съгласно списъка с ЛПС. По проекта е предвидено закупуването на ЛПС, които са с по-добро качество в сравнение с осигурените от работодателя в момента и осигуряват по-висока степен на защита.
Описание: Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да достави необходимите ЛПС. 4. Модернизация на системата за отопление чрез изграждане на инсталация за отопление с биомаса в цеха в гр. Неделино Обосновка: Към момента съществуващото отопление в дърводелския цех не е достатъчно ефективно и не осигурява необходимите параметри на микроклимата през студения период на годината за работещите в цеха 12 човека. Отоплението през студените месеци се осъществява чрез печка, което е пожароопасно, предвид дейностите, извършвани в цеха и използваните материали и суровини. Отоплението с печка не осигурява необходимия микроклимат на работната среда през зимните месеци, в частност не може да се поддържа в цялото работно пространство температура и влажност на въздуха в нормални граници.
За подобряване условията на труд на работещите през студените месеци, е наложително да се извърши модернизация на начина на отопление в дърводелския цех чрез изграждане на отоплителна система, а от гледна точка на пожаробезопасност най-подходяща е инсталация за отопление с биомаса. Същата ще има като вторичен ефект постигането на екологична устойчивост.
С модернизирането на съществуваща система за отопление ще се подобри микроклимата в цеха през студения период на годината и ще се намали риска от професионални заболявания в следствие на охлаждащия микроклимат, както и ще бъде подобрен комфорта на работа в цеха.
Описание: Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да достави и монтира инсталация за отопление с биомаса. 5. Разработване на Система за управление на БЗР в съответствие с международния стандарт OHSAS 18001 Обосновка:
Постигането на съответствие с изискванията на OHSAS 18001:2007 е необходимо, за да се гарантира, че всички други предприети действия по непрекъснато подобряване на БЗР ще бъдат управлявани в синхрон, планирано в една цялостна система за управление в предприятието. Чрез прилагането на процедурите за формулиране на политики и цели, програми за управление, оперативен контрол, вътрешни одити, оценки на съответствието с нормативните изисквания, прегледи от ръководството, коригиращи и превантивни действия ще се гарантира непрекъснатото подобряване на системата за управление на БЗР в Златолес ЕООД.
Описание:
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да разработи система за управление на БЗР в съответствие с изискванията на OHSAS 18001. 6. Сертификация на Система за управление на БЗР в съответствие с международния стандарт OHSAS 18001 Обосновка:
Оценката от трета независима страна (акредитиран орган за сертификация) ще даде възможност за независима компетентна оценка на внедрената система за управление на БЗР в съответствие с изискванията на OHSAS 18001.
В допълнение одитът ще идентифицира и допълнителни възможности за подобрения в системата.
Описание:
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да проведе сертификационен одит за съответствие с изискванията на OHSAS 18001:2007 и да издаде сертификат за съответствие. 7. Осигуряване на публичност на резултатите от проекта Обосновка:
Дейността се изисква по силата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия относно начина и реда на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета.
Описание:
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да осигури необходимите материали за осигуряване на публичност в съответствие с цитираните по-горе разпоредби:
- Информационна табела – 1 бр.
- Прес съобщения – 2 бр.
- Информационни брошури с информация за дейностите и постигнатите резултати с цел разпространяване на добрите практики - 400 бр.
Информационната табела ще бъде доставена и монтирана през месец 2 от изпълнението на проекта.
Златолес ЕООД също така ще се погрижи за разпространението на брошурите, отпечатани в рамките на проекта като ги предостави на:
• Клиенти – 250 бр.
• ИА ГИТ –25 бр.
• Общинска администрация – 50 бр.
• Регионални синдикални и браншови организации – 75бр.
Разпространението на брошурите ще се извърши през месец 11 и 12 от изпълнението на проекта.
|