ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.08-0079-C0001
Номер на проект:
A12-22-72
Наименование:
Професионална и компетентна общинска администрация - Тетевен
Бенефициент:
Община Тетевен
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
01.03.2013
Начална дата:
04.06.2013
Дата на приключване:
04.07.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Ловеч                    Тетевен
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на професионалната компетентност на служителите от Общинска администрация Тетевен, за по - ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им
Дейности:
Дейност 1. Организация и управление на проекта В рамките на дейността се предвижда: Провеждане на месечни срещи на експертите от екипа на проекта, които ще бъдат отговорни за неговото управление и изпълнение; провеждане на срещи с избраните подизпълнители във връзка с общите и конкретни отговорности за изпълнение на дейностите. Тези работни срещи ще включват : 1. Разпределяне на задълженията между членовете, включени в екипа; 2. Определяне на правила за работа и докладване; 3. Обсъждане на плана за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност; 4.Контрол върху изпълнението на договорите с подизпълнители Ръководителят на проекта има основната отговорност за наблюдение и контрол по изпълнението на всички дейности. Той ще бъде подпомаган в работата си от финансиста на проекта. Детайлното разпределение на отговорностите между партньорите е описано в методите за изпълнение на проекта.
Дейност 2. Провеждане на процедури за избор на изпълнители, съгласно ЗОП. В рамките на дейността се предвижда провеждане на следните тръжни процедури, в т. ч. изготвяне на тръжни досиета със съпътстващи документи, изготвяне на методика за оценка; оценка на получените предложения и др. 1. Процедура по реда на глава осма „а” на ЗОП за избор на изпълнител за услуга „Провеждане на обучения” - предмет на дейност 3. 2. Избор на изпълнители на дейности за логистично осигуряване на обученията - предмет на дейност 3, по реда на чл.14, ал. 4 от ЗОП за: • транспорт на участниците в обученията; • хотелско настаняване и зали за провеждане на обученията. 3. Избор на изпълнител по реда на чл. 14, ал. 4 на ЗОП за изпълнение на дейност „Информация и публичност”.
Дейност 3. Провеждане на обучения Под-дейност 3.1 Провеждане на обучение„Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми” Тази дейност представлява фокусирано обучение на 35 представители на целевите групи в принципите, методите и техниките на управлението на конфликти и разрешаване на проблеми и кризисни ситуации. Обучението ще се проведе в рамките на два дни по 8 учебни часа. В обучението ще бъдат включени следните представители на целевата група, разпределени в две групи, съответно по 17 и 18 човека: • десет /10/ служители в общата администрация на общината от отделите "Административно-правно и информационно обслужване; в "Бюджет и финансово-стопанска дейност и управление на собствеността; • двадесет /20/ служители в специализираната администрация на общината в Дирекция "Строителство, инфраструктура, собственост и стопанска политика", и в Дирекция "Планиране, проектиране, развитие"; • пет /5/ ръководни служители на ОА
Дейност 4. Дейности за информация и публичност 1. Публикации в регионални медии с информация за целите и дейностите на проекта, напредъка и резултатите в местни печатни издания – 4 бр.; 2. Поставяне на подходяща по размер информационна табела – 1 бр.; 3. Изготвяне на 1 бр. транспарант във връзка с провежданите пресконференции. 4. Организиране и провеждане на пресконференции за информиране на обществеността за планираните дейности и очакваните резултати (при започване изпълнението на проекта) и за постигнатите цели и изпълнени дейности (при приключване на проекта) – 2 бр.; 5. Рекламни комплекти / USB/ – 100 бр. 6. Информационни брошури – 250 бр. 7. Прессъобщения във връзка с провежданите пресконференции – 4 бр. 8. Предоставяне на текуща информация относно целите, дейностите на проекта, постигнатите резултати и източника на финансиране на интернет страницата на общината. Създадените в рамките на проекта печатни материали ще отговарят на изискванията за публичност и визуализация, според Регламента на Комисията (EО) №1828/2006 и разписаните указания за визуалната идентификация на ОПАК.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"ФУЛ КОНТАКТ" ООД
Консулт-2014
Тетевен ДЗЗД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
70 924 BGN
Общ бюджет:
53 424 BGN
БФП:
53 424 BGN
Общо изплатени средства:
53 424 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
53 424
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
14 185 BGN
2014
39 239 BGN
2015
0 BGN
53 424 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
45 410
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
12 057 BGN
2014
33 353 BGN
2015
0 BGN
45 410 BGN
В т.ч. Национално финансиране
8 014
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
2 128 BGN
2014
5 886 BGN
2015
0 BGN
8 014 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
Дейност 1: Осигурен ефективен механизъм за управление на проекта, план за действие, план график и план за текущо наблюдение
Индикатор 6
Дейност 2: Подписани договори с изпълнители на дейности 3 и 4
Индикатор 7
Дейност 3: Брой служители на ОА Тетевен преминали обучение
Индикатор 8
Дейност 3: Брой служители на ОА Тетевен преминали обучение
Индикатор 9
Дейност 3: Брой служители на ОА Тетевен преминали обучение
Индикатор 10
Дейност 4: Проведени пресконференции
Индикатор 11
Дейност 4: Публикувани съобщения в медиите във връзка с провеждане на пресконференции
Индикатор 12
Дейност 4: Публикации в пресата във връзка с изпълнение на проекта
Индикатор 13
Дейност 4: Рекламни материали (информационни брошури и USB)
Индикатор 14
Дейност 4: Транспарант
Индикатор 15
Дейност 4: Информационна табела
Индикатор 16
Дейност 7: Публикация на интернет страницата на общината
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз