Дейности:
|
Дейност 1: Управление на проекта. За доброто управление на проекта при неговото стартиране ще бъде проведена среща за сформиране на екипа за управление на проекта. Включва среща на всички членове на екипа, разглеждане на детайлите по проекта и неговото изпълнение, цели и очаквани резултати, дефиниране на отговорностите и задълженията на всеки от екипа, определяне на график за срещи и отчети по време на изпълнение на проекта, както и детайлно запознаване с методите на оценка и анализ на прогреса на проекта и начините за предотвратяване и разрешаване на проблеми свързани с неговото реализиране.
Екипът на проекта ще се състои от следните експерти:
Ръководител на проекта – следи за изпълнението на проекта като цяло, включително техническата и финансова част. Ще отговаря за връзката между общината и трети страни както и между общината и финансиращата институция. Следи графика на проекта, сроковете за изпълнение на отделните дейности.
Счетоводител – ще отговаря за отчитането на проекта пред финансиращата институция. Ще следи за спазването на срокове, начините на отчитане и типа документи, които трябва да бъдат изготвени. Отговаря за административно-техническата обезпеченост на проекта.
Дейност 2: Обучения на общински служители в ИПА, по теми, включени в каталога за обучения на ИПА. Тази дейност предвижда 3 общински служители да преминат обучение в ИПА по теми, включени каталога на ИПА, както следва:
- 2 бр. служители по „Основни производства по АПК (за неюристи)“ (ПР-6);
- 1 бр. служител по „Административно регулиране на стопанската дейност“ (ПР-2)
Дейност 3: Обучение в ключови компетентности на служители от община Гурково, в т.ч.: лична ефективност и екипна ефективност. Тази дейност предвижда обучение на 30 общински служители в ключови компетентности – лична ефективност и екипна ефективност, от избран изпълнител, краткосрочно, при пълно откъсване от работата. Предвижда се общо обучението по двете теми за тридневен кратък курс (10 учебни часа обучение по първи модул: лична ефективност и 10 учебни часа обучение по втори модул: екипна ефективност) по одобрен от общината учебен план. След успешното завършване на всеки модул обучаваните получават сертификат. Дейност 4: Обучение на служители от община Гурково за работа със специфични групи граждани, включително неграмотни и малограмотни. Тази дейност предвижда обучение на 30 общински служители за работа със специфични групи граждани, включително неграмотни и малограмотни, от избран изпълнител, краткосрочно, при пълно откъсване от работата. Предвижда се обучението да е кратък курс ( 10 учебни часа ) по одобрен от Общината учебен план. След успешното завършване на обучението, обучаваните получават сертификат. Дейност 5: Дейности за информация и публичност Община Гурково ще предостави информация и ще осигури публичност на изпълнявания проект и неговото финансиране, чрез използване на подходящи комуникационни средства описани по-долу:
- Ще бъдат изготвени 3 броя публикации в Интернет сайта на общината - относно стартирането, напредъка и приключването на проекта и неговото финансиране
- Ще бъде изработен 1 брой флаш банер, който ще бъде поставен на началната страница на Интернет сайта на община Гурково;
- Ще бъдат изработени и разпространени информационни и рекламни материали, в т.ч.:
500 броя рекламни брошури
100 броя рекламни USB
По горе изброените дейности за информация и публичвност и рекламните материали са планирани съгласно Регламент на Съвета (ЕО) № 1083/2006 и Регламент на ЕК № 1828/2006.
|