Дейности:
|
1. Организация, управление и вътрешен мониторинг Ежедневно екипа по проекта ще осъществява работа по реализирането на конкретните дейности, спазването на времевия график, изготвянето на необходимите документи, воденето на документация и работно досие на проекта, създаването на контакти и работни взаимоотношения. В края на всеки месец, всеки член на екипа и експертите ще се отчитат пред ръководителя на проекта. За ефективен вътрешен мониторинг предвиждаме попълване на анкетни карти от целевата група, които ще бъдат анализирани от ръководителя на проекта. Ще бъде избрана одиторска фирма, която ще извърши пълен одит на изразходваните средства по проекта. 2. Публичност и визуализация Повишаване сензитивността и привличане вниманието на гражданското общество. Популяризиране средствата на ЕС. Издаване на наръчник, необходим за бъдещата работа на организацията. 3. Провеждане на работна среща в Брюксел В началото на проекта ще се състои работна среща в Брюксел, на която ще присъстват 4-мата експерта, ръководител и координатор на проекта. Целта на срещата е да се сформират екипите за работа и да се дадат указания на експертите. Продължителността на работата на експертите ще бъде 8 месеца. 4. Осъществяване обмяна на опит в централата на Партньор 1-EASPD Предвижда се по проект 20 лица от целевата група и преводач да посетят град Брюксел за 9 дена. Престоя ще бъде в централата на EASPD, където ще се проведат работни срещи с представители на различни видове организации и институции, организирани от методист-логистика. 5. Изграждане на национално бюро за осигуряване и разпространение на информация, опит, ноу-хау от Европа и България за цялата страна и изграждане на уеб базиран информационен сайт. Предвижда се след осъществяване на дейността обмяна на опит в България да се изгради национално бюро за осигуряване и разпространение на информация, опит, ноу-хау от Европа и България за цялата страна чрез интернет и посещение и указване помощ на място. 6. Осъществяване на работна среща във Варна Предвижда се по проект 2-мата експерта от EASPD да пристигнат във Варна, където ще се проведе работна среща, на която ще се уточни и финализира наръчника за „стандарт за качество на услугата”. 7. Обезпечаване с материали и консумативи Закупуване на материали и консумативи за изпълнение на преките дейности на проекта и администриране на проекта. 8. Извършване на превод на документи на разработките на методистите и всички документи на Партньора EASPD. Ще се превеждат всички документи на Партньорската организация EASPD и на методистите, назначени от тяхна страна, свързани с проекта. Ще се превеждат и документи, изготвени от кандидата към Партньора. 9. Изготвяне и тиражиране на наръчник за „стандарти за качество на социалните услуги в България”и приемане на политики за неговото прилагане. След провеждане на работната среща във Варна, на която ще се финализира наръчника, той ще бъде оформен и предаден за печат с тираж 1000 броя. 10. Национален форум – участие на мениджъри на организации и доставчици на услуги, социални предприятия и представители на общини. В края на проекта се предвижда да организираме форум, в който ще вземат участие по-широк кръг от организации и институции, предоставящи социални услуги, ще присъстват и представители на Партньор 1-EASPD. На този форум ще се презентира и обсъди наръчника за „стандарт за качество на услугите”.
|