ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.08-0140-C0001
Номер на проект:
A12-22-115
Наименование:
По – добро управление,подобрявайки професионалната компетентност на служителите в общинска администрация Кирково
Бенефициент:
Община Кирково
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
01.03.2013
Начална дата:
09.04.2013
Дата на приключване:
09.04.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Кърджали                    Кирково
Описание
Описание на проекта:
По – ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията на служителите в община Кирково чрез подобряване на професионалната им компетентност
Дейности:
Дейност 1. Провеждане на индивидуални обучения на служители в ИПА 33 служители ще преминат обучения в ИПА по следните теми (съгласно Каталога на ИПА за 2013 г.): • Форми на сътрудничество между администрацията и гражданските и бизнес организации (ПР -19) – 5 служители • Управление на отпадъците. Европейски норми и практики (ПР-16) – 4 служители • Работа с дълги документи с Mc word (ИТО - 7) – 10 служители • Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали) (ИТО-9) – 10 служители
Дейност 2. Провеждане на специализирани обучения на служители от Общината Дейността включва следните специализирани обучения: • 3-дневно специализирано обучение на тема развитие на туристическите дестинации и маркетинг на трансграничните райони. Участници от отдел ”Образование, култура, здравеопазване, социални дейности, спорт и туризъм” – отдел ”Териториално развитие и инфраструктура”, отдел ”Общинска собственост,търговия, селско и горско стопанство” – 10 служители • Обучение по гръцки език (базово ниво) за 22 служители
Дейност 3. Провеждане на 2 групови тридневни обучения за служителите от община Кирково Дейността ще обхване 120 служители от администрацията на община Кирково и ще включва широк спектър от обучения, както насочени към оптимизиране на ефективността на екипната работата, мениджмънт и лидерство, , управление и мотивиране на екипа, управление на времето формиране и вземане на решения, ефективни управленски стилове, методи за вътрешно преодоляване на конфликтни ситуации, и др. Обученията ще са тридневни и ще се проведат на две групи от по 60 участника. Във всяко от обученията ще се работи в малки групи, ще се подготвят презентации, симулации, дискусии, ролеви игри, решаване на казуси и др. При провеждането на груповите обучения ще се взаимстват и реализират конкретни добри практики, вече приложени и успешно работещи при други администрации и/или бизнеса. След приключването на обученията ще се извърши оценка на тяхната ефективност.
Дейност 4. Дейности за информация и публичност Провеждане на две пресконференции – начална пресконференция и финална пресконференция за отчитане резултатите от изпълнение на дейностите по проекта; Осигуряване на своевременна информация за напредъка по изпълнението на проекта чрез публикации на сайта на общината;
Дейност 5. Управление на проекта Дейността е необходима за осъществяване на безпроблемната комуникация и организация на обученията и отчитането на резултатите пред УО на ОПАК. Екипът ще се събира на работни срещи всеки месец, ще изготвя междинните и окончателния доклад към Управляващия орган на ОПАК и ще следи за своевременно провеждане на обществените поръчки.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Българска консултантска организация" ЕООД
"Българска финансова група" ООД
"Европейски проекти и програми консулт" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
89 928 BGN
Общ бюджет:
79 612 BGN
БФП:
79 612 BGN
Общо изплатени средства:
79 612 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
79 612
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
19 986 BGN
2014
59 627 BGN
2015
0 BGN
79 612 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
67 670
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
16 988 BGN
2014
50 683 BGN
2015
0 BGN
67 670 BGN
В т.ч. Национално финансиране
11 942
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
2 998 BGN
2014
8 944 BGN
2015
0 BGN
11 942 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
Дейност 1 - Бр. Обучени служители по проекта
Индикатор 6
Дейност 1 - Бр. Теми на обучения по проекта
Индикатор 7
Дейност 1 - Бр. Получени сертификата по проекта
Индикатор 8
Дейност 2 - Бр. Обучени служители
Индикатор 9
Дейност 2 - Бр. Теми на обучения
Индикатор 10
Дейност 2 - Бр. Получени сертификата
Индикатор 11
Дейност 3 - Бр. Проведени групови обучения
Индикатор 12
Дейност 3 - Бр. Обучени служители
Индикатор 13
Дейност 4 - Бр. Проведени пресконференции
Индикатор 14
Дейност 4 - Бр. Публикации на сайта
Индикатор 15
Дейност 5 - Съставени и подписани договора с членовете на екипа
Индикатор 16
Дейност 5 - Изготвен протокол от началната среща
Индикатор 17
Дейност 5 - Изготвени и проведени процедури за избор на външен изпълнител
Индикатор 18
Дейност 5 - Изготвени междинни и окончателен технически оклади
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз