Дейности:
|
Дейност 1 : Провеждане на обучения на служителите от общинската администрация 1.1. Подбрани обучения от каталога на Институт за публична администрация за 2013г.
Работа с електронно подписани документи (ИТО-5) - 10 човека от Дирекция Обща Администрация
Усъвършенстване на вътрешните комуникации в администрацията (ЕФ-2) - Всички кметове от общината (кметове на села)- 6; директори – 2; секретар на общината -1; Гл. архитект – 1, общо 10 човека
Практически умения за ефективни комуникации (ЕФ-8)- 2 групи от по 15 човека от Дирекция ОА и СА
Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации (ПР-19)- Група от 10 човека с ръководни функции /кмет, кметове на кметства, зам.кметове, секретар, директори на дирекции/
Административно регулиране на стопанската дейност (ПР-2) - Група от 10 човека от Дирекция СА
1.2. Подбрани обучения, които не са включени в Каталога на ИПА и в проекта на НСОРБ
Подобряване на презентативните умения – Служители от Дирекция СА и ОА - експерти в областта на разработване на проекти и членове на екипи за организация и управление на проекти- общо 15 човека.
Обучения за работа с граждани от уязвими групи – 5 служители
Обучения в ключови компетентности: екипна ефективност, лична ефективност, ефективно лидерство - Обучение за цялата администрация - Група от 15 човека от ОА и Група между от 20 човека от СА
1.3. Провеждане на специализирани обучения, пряко свързани със специфичната дейност, която изпълняват
Разработване и прилагане на стратегии и планови документи на общинско ниво, приложими за следващия програмен период 2014 – 2020 г. - Всички кметове от общината (кметове на села)- 6; Директори – 2; Секретар на общината -1, Експерти „Проекти” – 6 (общо 15 човека)
Бюджетно планиране, управление на общински финанси - Всички кметове от общината (кметове на села)- 6; Директори – 2; Секретар на общината -1; Експерти дирекция ОА – 8, общо 18 човека
Трансгранично партньорство – създаване и поддържане на мрежи - Група от 7 човека от Дирекция СА
Дейност 2 : Дейности, свързани с осигуряването за информация и публичност В рамките на тази дейност е предвидено провеждането на две пресконференции. Първата пресконференция е предвидена за началото на проекта, като цели запознаване със задачите на проекта и сроковете за тяхното изпълнение. Своевременно информация по текущото изпълнение на дейностите по проекта ще се публикува на уеб-страницата на община Кнежа. Финалната пресконференция ще има задачата да запознае обществеността с извършените дейности по проекта и да отчете резултатите от тях. Междувременно с цел широкото запознаване на гражданите с проекта и ще бъдат разработени и разпространени 100 брошури. Дейност 3 : Дейности, свързани с управлението на проекта Организационната структура за изпълнение на проекта ще се състои от екип за управление на проекта (ЕУП), който ще е формиран на ниво община. ЕУП ще включва :
1. Ръководител;
2. Счетоводител.
Екипът ще се състои от общински служители с подходяща квалификация и опит в управлението на проекти. Сформираният екип ще създаде организация и ще работи за реализация на основните и специфични цели на проекта чрез управление на комуникацията, координиране на дейностите, разпределяне на отговорности, управление на разходите, наблюдение и мониторинг за успешно приключване планираните дейности. Екипът ще бъде отговорен за изготвянето на междинните и окончателния доклад към Управляващия орган на ОПАК и за своевременно провеждане на обществените поръчки. Ще бъде нает външен изпълнител, който да подготви тръжна документация за планираните процедури по реда на ЗОП с цел осигуряване на целесъобразност и законосъобразност. За по-ефективното управление на проекта ще се изготви План за действие, в който ще се заложат срокове за изпълнение разпределение на дейностите. Предвижда се също ежемесечно провеждане на работни срещи, в рамките на които да се решават текущи въпроси и да се координират отговорните лица.
|