Дейности:
|
1.Организация и управление на проекта. Подписване на договори с членовете на екипа за управление на проекта, който ще се състои от 3 човека определени от кандидата.
Провеждане на месечни работни срещи, съобразно изготвения детайлен график, за отчитане на постигнатите резултати в отделните подетапи, и предприемане на коригиращи действия при възникнали проблеми.
2.Анализ на състоянието и проектиране на система за подобряване организацията на трудовата дейност. Oписание на сегашното състояние на организацията на трудовата дейност;
Анализ на силните и слабите страни в структурата на организационната дейност на работния процес.
Анализ на разработени и внедрени оценки на риска в „Джем секюрити” ЕООД;
3.Закупуване на специално работно облекло. Закупуване на специализирано работно облекло , изработено от висококачествени, лесни за поддръжка и приятни за носене материи. Те ще са дишащи, импрегнирани срещу замърсяване, много здрави и поносими за кожата. Освен това по облеклото ще има много функционални детайли. Такива са разработени в различни серии специализирано работно облекло в зависимост от областите на приложение и климатичните условия. 4.Разработване на система за здравословни и безопасни условия на труд съгласно стандарт OHSAS 18001-2007, която да надгради въведените във фирмата процедури. Запознаване с дейността на дружеството и установяване на текущото състояние по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.
Документална диагностика.
Диагностика на физическо ниво.
Определяне на ръководство и персонал за въвеждане на новите правила.
Практическа подготовка за прилагането им.
Чрез разработване на система за здравословни и безопасни условия на труд съгласно стандарт OHSAS 18001-2007 се постига:
• Удовлетвореност на изискванията на работниците и служителите, от гледна точка на тяхната безопасност и здраве, намаляват загубите от общи и професионални заболявания и трудови злополуки, създава се спокойна обстановка в трудовия колектив.
• Удовлетвореност на клиентите – чрез доставка на продукти, които постоянно отговарят на изискванията на клиентите си като същевременно се опазват здравето и имуществото;
• Намаляване на оперативните разходи – с намаляване на престой, породени от инциденти и заболявания и намаляване на разходите, свързани с хонорари за правни услуги и компенсации и обезщетения;
• Подобряване на взаимоотношенията със заинтересованите страни – защита на здравето и имуществото на служители, клиенти и доставчици;
• Спазването на законодателството – законовите и регулаторни изисквания към въздействието на дейностите й върху безопасността и здравето на нейните служители и нейните клиенти;
• Подобрено управление на риска – чрез ясна идентификация на потенциалните опасности, минимизиране на възможниостите за възникване на инциденти и осъществяване на контрол на рисковете за безопасността и здравето и предприемане на адекватни за оценените опасности контролни мерки;
• Доказани бизнес пълномощията – чрез независима проверка спрямо признати стандарти;
• Способност да спечели повече бизнес проекти
5.Обучение на служители за безопасна работа с нововъведените правила и инструкции. Ще се обучат 27 работници и служители на „Джем секюрити” ЕООД, които ще бъдат разпределени на 2 групи от по 13 – 14 човека за да се гарантира качество на учебния порцес.
Познанията в системата за управление на безопасност и сигурност на труда подкрепя фирмите в постигане на по-добра конкурентноспособност.
Вече се използват все по-нови определения и много от старите се преразглеждат. Създават се нови изисквания за участие на работниците и служителите в системата за управление на здравето и безопасността при работа и за провеждане на консултации с тях, а също и за разследване на инциденти и трудови злополуки.
Всичко това осмисля обученията на персонала на дружеството.
Малко на брой са квалифицирани кадри в тази сфера и това също обосновава необходимостта от тези специализирани обучения.
6.Публичност и информация за проекта Разпространение на рекламни дипляни и поставяне на публични места на табели, съгласно разпоредбите на чл. 69 от РС 1083/2006 и Ръководството за информиране и публичност.
Изготвяне, отпечатване и разпространение на рекламни дипляни за популяризиране постигнатите резултати и за финансовия принос на ЕСФ за изпълнението на проекта тираж 2000 броя. Дипляните ще се разпространяват сред органите на местната и държавната власт, социалните партньори и клиенти.
Провеждане на 2 информационни срещи във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати. На срещите ще бъдат поканените представители на медиите, местната и държавната власт, социални партньори и др.
Изготвяне на 1 информационна табела, която ще се постави пред офиса на фирмата.
|