Дейности:
|
Дейност 1 - Изграждане на звено за координация процеса на въвеждане на електронния обмен на данни за социалната сигурност Комплексния подход при решаване на задачата за национално внедряване на системите за електронен обмен на СЕД съгласно европейските регламенти, изисква създаването на постоянно действащо звено за координация. Основната цел в работата на звеното е създаването на ефективен механизъм и гарантиране на кохерентната работа на системите в четирите контактни точки на регламента, както и реализацията на национално ниво. Звеното ще подпомогне и процесите по хоризонтален обмен на информация между различните институции в Р България, както и ще подпомага управлението на проекта като цяло. В рамките на дейността ще бъде извършено-формиране на звено / комитет с участието на специалисти от страна на всички институции ангажирани с въвеждането на регламентите в Р България. Дейност 2 - Изготвяне на описание, моделиране и оптимизация на работните процеси по изготвяне и обмен на структурирани електронни документи. В рамките на дейността ще бъде извършено:
Описание на работните процеси по изготвяне и обмен на структурирани електронни документи;
Моделиране и оптимизация на работните процеси по изготвяне и обмен на структурирани електронни документи;
Разработване на общ модел/архитектура по отношение на изготвяне и обмен на структурирани електронни документи в рамките на Р България; Дейност 3 - Проектиране, разработка и внедряване на приложно програмно обезпечение за реализиране на
генерирането, приемането, обработката и изпращането на структурираните електронни документи. В рамките на дейността ще бъде извършено:
• Изготвяне на Системни спецификации за реализиране приложно програмно обезпечение за реализиране на генерирането, приемането, обработката и изпращането на структурираните електронни документи;
• Изготвяне на спецификации с изискванията към софтуерните модули;
• Проект и разработка на приложен софтуер, който реализира генерирането, приемането, обработката и изпращането на структурираните електронни документи;
• Обучение на служители за опериране, наблюдение, обслужване и администриране на приложния софтуер;
• Внедряване на приложния софтуер в МТСП и четирите контактни точки. Дейност 4 - Закупуване на базов и системен софтуер В рамките на дейността ще бъде извършено:
• Анализ на спецификациите на системите, съгласно международно приетите стандарти в регламентите и идентифициране на необходимия базов и системен софтуер.
• Доставка на базов и системен софтуер.
• Инсталиране и конфигуриране на базовия и системен софтуер; Дейност 5 - Закупуване на техническо оборудване, необходимо за реализацията и експлоатацията на системата В рамките на дейността ще бъде извършено:
• Анализ на спецификациите на системите, съгласно международно приетите стандарти в регламентите и идентифициране на необходимото хардуерно оборудване.
• Доставка на хардуерно оборудване.
• Инсталиране и конфигуриране на хардуера; Дейност 6 - Обучение на служители и администратори на системата. В рамките на дейността ще бъде извършено:
• Обучение на служители за опериране, наблюдение, обслужване и администриране на информационната инфраструктура.
• Обучение на ключови експерти за работа и поддръжка на системите.
• Обучение на обучители за работа и поддръжка на системите. Дейност 7 - Изготвяне на инструкции за работа и техническа документация. В рамките на дейността ще бъде извършено:
• Разработка и одобрение за единен стандарт при изготвянето на иструкции за работа със системите, реализиращи регламента.
• Разработка и одобрение за единен стандарт при изготвянето на техническата документация, описваща системите, реализиращи регламента.
• Изработка и отпечатване на иструкции за работа със системите, реализиращи регламента в хартиен и електронен вид.
• Изработка и отпечатване на техническата документация, описваща системите, реализиращи регламента в хартиен и електронен вид. Дейност 8 - Провеждане на тестове за оперативна съвместимост на системата. В рамките на дейността ще бъдат извършени тестове за оперативна съвместимост на системите в точките за достъп по отношение на :
• източници на информация;
• маршрутизация на обменяната информация;
• формат на обменяната информация;
• комуникация и интерфейси; Дейност 10 - Интегриране на системата с останалите национални системи имащи отношение към изпълнението на регламентите В рамките на дейността ще бъде извършено:
• Разписване на интерфейси за обмен на информация с останалите електронни системи за обмен на данни реализирани в другите контактни точки по регламентите.
• Реализация на интерфейси за обмен на информация с останалите електронни системи за обмен на данни реализирани в другите контактни точки по регламентите.
• Рализация на интерфейси за обмен с интегрираната информационна система на МТСП.
|