ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.02-0002-C0001
Номер на проект:
СО/QMS/071/15.01.2008
Наименование:
"Сертифициране на "Чайкафарма Висококачествените лекарства" АД европейска конкурентноспособност на българската фармацефтична индустрия"
Бенефициент:
"Чайкафарма Вискококачествените лекарства" АД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
19.08.2008
Начална дата:
02.09.2008
Дата на приключване:
02.09.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
повишаване конкурентноспособността и модернизиране управлението на производствените дейности в „Чайкафарма Висококачествените Лекарства” АД чрез привеждане на производствените процеси в пълно съответствие със стандартите на ДПП – гаранция на безопасността и високото качество на лекарствените продукти за българския потребител
Дейности:
Сформиране на вътрешен екип за изпълнение на проекта. Сформиране на професионално компетентен и мениджърски експертен екип от „Чайкафарма Висококачествените Лекарства” АД, отговорен за цялостното управление на проекта. Ще бъде изграден четиричленен екип.
Подготовка и избор на подизпълнители за доставка на софтуерен продукт Sample Manager 9.1 LIMS за управление на лабораторна информация При изборът на изпълнител от страна на бенефициента екипът по проекта ще действа с грижата на добър стопанин и ще избере най-добрата оферта, която максимално се доближава до пазарно приетите стойности за съответния вид продукт и в пълна степен отговаря на определените предварително изисквания, така че доставения продукт да отговори на нуждите на компанията и да е с необходимото качество.
Подготовка и избор на подизпълнители за доставка на Система от аналитично оборудване за окачествяване на активни субстанции. При изборът на изпълнител от страна на бенефициента екипът по проекта ще подходи с грижата на добър стопанин и ще избере най-добрите оферти, които максимално се доближават до пазарно приетите стойности за съответните видове лабораторни уреди и в пълна степен отговарят на определените предварително изисквания, така че доставеното оборудване да отговори на нуждите на компанията и да е с необходимото качество.
Доставка, конфигуриране, внедряване и валидиране на софтуерен продукт LIMS (Sample Manager 9.1) за управление на лабораторна информация, провеждане на специализирано обучение на отговорния персонал. Оценка на ефективността на системата Съгласуването на работата между фирмата – доставчик и нашата компания ще бъде от ключово значение за изпълнението сроковете на доставка, конфигуриране и валидиране на софтуера. Софтуерът ще бъде инсталиран в трите производствени звена – в гр. София, гр. Варна и гр. Пловдив. От съществено значение за стартиране на продукта е и фазата на обучение на специалистите от Чайкафарма.
Доставка, инсталиране на лабораторното оборудване, тестване, верифициране, оптимизиране, валидиране работата на системата и специализирано обучение на персонала чрез тренировъчни модули. Оценка на ефективността. Лабораторното оборудване ще бъде внедрено в производственото звено на компанията в гр. Пловдив.
Заявление и извършване на инспекция за цялостна оценка на съответствието на производствените звена спрямо регулативните изисквания на Добрата Производствена Практика (ДПП) от Изпълнителната Агенция по Лекарствата (ИАЛ). Издаване на сертификат. Поддейност 1: Завършване процеса на въвеждане на изискванията за ДПП от специалистите на „Чайкафарма Висококачествените Лекарства” АД, в сьответствие с процедурните правила, описани в Ръководството за ДПП и Европейската фармакопея; Поддейност 2: Извършване на инспекция и цялостна оценка на съответствието на производствените звена от ИАЛ.
Подготовка и изготвяне на информационни и визуализиращи материали по проекта ще бъдат изготвени стикери и табели, визуализиращи финансовото съдействие на ЕФРР и на ОП „Развитие на конкурентноспособността на българската икономика”. Към сертификата за ДПП ще има приложение, в което ще бъде вписана финансовата помощ от ЕФРР и оперативната програма
Изготвяне на финансов и технически отчети по проекта. Одит. Основен резултат от дейността ще бъде подготовката и оформянето на окончателния финансов отчет по проекта. След приключване на финансовия отчет и на проектните дейности, документацията ще бъде одитирана от лицензиран експерт счетоводител.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
АСМ2 ЕООД
Роми Тех ООД
"Столична одиторска фирма" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
96 759 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
118 260
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз