ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.1.01-0018-C0001
Номер на проект:
BG051PO001-5.1.01/D01/0031
Наименование:
„Искам да се трудя”
Бенефициент:
Център за социални услуги в общността
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
28.09.2009
Начална дата:
12.11.2009
Дата на приключване:
12.05.2011
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Велико Търново
Описание
Описание на проекта:
1. подготовка, организиране и реализация на проекта 2. подбор на участници от целевите групи 3. създаване и организиране дейността на центъра за подкрепа - ремонт, обзавеждане и оборудване на центъра - разработване на мотивационни и обучителни програми - изготвяне на регистър с подбраните лица от целевите групи - осъществяване на социална подкрепа и консултации на лицата от целевите групи 4. повишаване на пригодността за труд: - организиране на мотивационни тренинги - провеждане на обучение по модули /камериери/ки, сервитьори/ки, готвачи, поддръжка на паркове и озеленяване/ - провеждане на практически занятия в съответствие с модулите на обучение 5. взаимодействие с работодатели за включване на целевите групи в реалния пазар на труда 6. популяризиране на финансиращата програма, проектните дейности и постигнатите резултати 7. мониторинг и отчитане, проследяване на социалния ефект от реализацията на проекта
Дейности:
Подготовка, организиране и реализация на проекта Насочена е към изграждане на организационната структура на кандидата и организиране на качествен работен процес, създаване на ясни правила за работа в екип с цел реализиране на дейностите и целите на проекта. Създаване на материални и логистични предпоставки за успешно реализиране на проекта.
Подбор на участници от целевите групи Провеждане на информационни срещи и интервюта с лица от целевите групи за включване в мотивационните модули и обучителните програми
Създаване и организиране дейността на центъра за подкрепа Организиране на ремонт, обзавеждане и оборудване на центъра: избор на фирма изпълнител на ремонтните дейности и избор на фирма доставчик на обзавеждане и оборудване; разработване на мотивационни и обучителни програми с помощна на партньора по проекта; изготвяне на регистър с подбраните лица от целевите групи за представянето на лицата пред бъдещи работодатели; осъществяване на социална подкрепа и консултации на лицата от целевите групи по психо-социални, трудово-правни и здравно-осигурителни въпроси с помощта на външни специалисти.
Консултиране и обучение за създаване и развитие на социално предприятие, за бенефициента по проекта. Дейността включва: 4.1. запознаване с концепцията на социалното предприемачество 4.2. консултации за изготвяне на бизнес план за осигуряване на устойчивост на центъра за подкрепа 4.3. изготвяне на образци на необходимите документи за функциониране на центъра и осъществяване на дейностите в него (договори, задания за работа/длъжностни характеристики, планове за работа, планове за консултиране на лица от целевите групи и т.н.).
Повишаване на пригодността за труд Изготвяне на индивидуална оценка и програма за всяко лице от целевите групи; организиране на мотивационни тренинги според направената оценка; провеждане на обучение по модули в зависимост от избора на професионална кваликация на представителите на целевите групи /камериери/ки, сервитьори/ки, готвачи, поддръжка на паркове и озеленяване/; провеждане на практически занятия в съответствие с модулите на обучение и осигуряване на база за провеждане на практика Постигнато ниво на социални и трудови умения и професионална квалификация за включване на пазара на труда
Взаимодействие с работодатели за включване на целевите групи в реалния пазар на труда Събиране и обобщаване на база-данни с потенциални работодатели в сферата на туризма; проучване на изисквания към нужния персонал; договаряне на условия за наемане на лица от целевите групи
Популяризиране на финансиращата програма, проектните дейности и постигнатите резултати Изготвяне на информационно табло за Центъра за подкрепа. Публикации в местните медии за старта, развитието и края на проекта – 6 публикации. Организиране на пресконференции за презентиране на проектните дейности и резултатите от проекта – 4 пресконференции. Изработване на информационни материали за проекта с логото на ОП „Развитие на човешките ресурси” (150 плаката и 500 брошури). Изработване на интернет сайт
Мониторинг и отчитане, проследяване на социалния ефект от реализацията на проекта При реализацията на настоящия проект основните принципи, от които ще се ръководи екипът, са прозрачност и гласност при изпълнение на всички дейности. Екипът е убеден, че вътрешният мониторинг и контрол са задължителен елемент за гарантиране на успешна реализация на всеки вид дейност. Ще бъде разработена система за вътрешен мониторинг, включваща протоколи от срещите на екипа по проекта и партньора, технически и финансови отчети по изпълнение на дейностите, програми за обучение и анкетни карти. Системата за мониторинг предвижда осъществяване на постоянен контрол от ръководителя на проекта върху спазването на графика за изпълнение на заложените дейности, както и върху ежедневната работа по проекта. Ръководителят на проекта ще контролира и провеждането на предвидените обучения. Основната цел на систематичния мониторинг е да се постигне максимално съответствие между предвидените и постигнати резултати, както и реализиране на заложените цели и осигуряване на прозрачност на осъществяваните дейности
Партньори
Партньори:
Асоциация на индустриалния капитал в България
Изпълнители:
Верига Домино ЕООД
Векс І ЕООД
ЕТ Дизабан-Любомир Банчев"
ЕТ Сентело -Анелия Паунова
пичоров-2 еоод
рей - би - ас стройекспорт еоод
СК елена 2010 еоод
ира - мхк
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
349 942 BGN
Общ бюджет:
252 575 BGN
БФП:
252 575 BGN
Общо изплатени средства:
270 742 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
252 575
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
51 539 BGN
2011
231 243 BGN
2012
- 1 608 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
- 10 431 BGN
270 742 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
223 555
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
43 808 BGN
2011
196 557 BGN
2012
- 1 367 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
238 997 BGN
В т.ч. Национално финансиране
29 020
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
7 731 BGN
2011
34 686 BGN
2012
- 241 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
- 10 431 BGN
31 745 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, започнали работа в сектора на социалната икономика
Индикатор 2
Брой лица, преминали от сектора на социалната икономика към реалния пазар на труда, вследствие на предоставени интегрирани социални услуги
Индикатор 3
Брой проведени консултации и обучения на бенефициента по социално предприемачество-
Индикатор 4
Брой сключени договори с работодатели
Индикатор 5
Брой обучения.
Индикатор 6
Брой обучения-.
Индикатор 7
Брой проведени информационни събития-
Индикатор 8
Брой обучени лица и разработен бизнес план
Индикатор 9
Брой обучени и преквалифицирани лица от целевите групи
Индикатор 10
Брой участници в събитията
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз