Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-4.1.01-0005-C0001
Номер на проект: К09-40-5
Наименование: ІІ етап от изпълнението на Комуникационния план на ОПАК
Бенефициент: Министерство на държавната администрация и административната реформа
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 23.10.2009
Начална дата: 07.05.2009
Дата на приключване: 07.03.2013
Статус: Прекратен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Привличане на обществения интерес, повишаване на обществената информираност за ЕСФ и ОПАК през периода 2009 - 2012 г. и осигуряване на прозрачност и откритост при нейното изпълнение
Дейности: 1. Провеждане на медийна кампания, в т.ч. публикации в медиите, платени обяви и съобщения 1.1. Съставяне на медиен план; 1.2. Пресконференции 1.3. Активна работа с медиите
2. Провеждане на Интернет кампания, вкл. обновяване, поддържане и развитие на Интернет сайта на ОПАК, подготовка и издаване на електронен бюлетин 2.1. Поддържане на английската и българската версия на Интернет сайта, вкл. превод на статии; 2.2. Добавяне на нови функционалности в Интернет страницата, вкл. опции за абонамент; 2.3. Интернет банери; 2.4. Информационен бюлетин
3. Провеждане на информационни и дискусионни форуми: информационни дни, семинари, работни срещи, обучения, кръгли маси, конференции, пресконференции и подготовка и провеждане на едно мащабно информационно събитие за всяка година 3.1 Провеждане на информационни форуми; 3.2. Провеждане на дискусионни форуми; 3.3. Провеждане на едно мащабно информационно събитие годишно
4. Подготовка и провеждане на цялостна рекламна кампания 4.1 Подготовка и разпространение на аудио-визуални материали; 4.2. Подготовка, дизайн, изработване и разпространение на печатни материали 4.3. Подготовка, дизайн и изработване на рекламни материали
5. Координация и мониторинг на изпълнението на Комуникационния план 5.1. Наблюдение на изпълнението на КП; 5.2. Социологически проучвания и др. изследвания за целите на комуникационната кампания
6. Одит на проекта Извършване на цялостен одит след приключване на всички дейности по проекта
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 1 658 934 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 8 233 BGN
2010 0 BGN
2011 - 8 233 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 6 998 BGN
2010 0 BGN
2011 - 6 998 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 1 235 BGN
2010 0 BGN
2011 - 1 235 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой анализи и проучвания


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз