ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.17-0035-C0001
Номер на проект:
14-22-38
Наименование:
Повишаване и надграждане на знанията и уменията на служителите от НАП ангажирани с извършване на одитни дейности, във връзка с изпълнение на служебните им задължения
Бенефициент:
Национална агенция за приходите
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
12.08.2014
Начална дата:
09.10.2014
Дата на приключване:
09.10.2015
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Подобряване и надграждане на професионалната компетентност на служителите на НАП за осъществяването на ефективна и ефикасна одитна дейност.
Дейности:
Дейност 1. Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител/и, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането им, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки. Дейността обхваща следните поддейности: Поддейност 1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на дейностите по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета им и документация за участие. Поддейност 2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез изготвяне и утвърждаване на документация за участие, назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурата и издаване на решение за избор на изпълнител/и. Поддейност 3: Подготовка и сключване на договори за избор на изпълнители.
Дейност 2. Организиране и провеждане на специализирано обучение за повишаване на професионалната квалификация на служителите от НАП, ангажирани с извършване на одитни дейности Дейността обхваща следните поддейности: Поддейност 1: Осигуряване на теоретично обучение по извършване на финансов одит и практическо обучение чрез осъществяване на пилотен одит. В рамките на обучението ще бъдат обхванати следните теми: изготвяне на одитен план; методи и техники за определяне на одитни извадки, праг и ниво на същественост; техники за анализ на данни; методи и техники за събиране на одиторска информация; полезни техники и специфични канали за ефективно комуникиране; изготвяне на работни документи, свързани с одитната дейност. Обучението включва и практическо приложение на покрития материал под формата на пилотният одит, който ще бъде извършен от служители на НАП след провеждането на теоретичната част от обучението. Установените постановки и контроли ще бъдат приложени/тествани на практика в част от териториалните дирекции на НАП, като се използва и анализира актуална информация от съответната структура. В резултат на практическото обучение служителите на НАП ще изготвят одитен доклад. В обучението ще вземат участие 5 служители на НАП от посочената целева група, като самото обучение ще се проведе в рамките на общо 15 работни дни в трите териториални дирекции, в които да бъде извършено практическото обучение – ТД на НАП София, Пловдив и Бургас. Поддейност 2: Осигуряване на теоретично обучение по извършване на одит на собствените ресурси на Общността и практическо обучение чрез осъществяване на пилотен одит. В рамките на обучението ще бъдат обхванати следните теми: изготвяне на одитен план; методи и техники за определяне на одитни извадки; техники за анализ на данни; методи и техники за събиране на одиторска информация; полезни техники и специфични канали за ефективно комуникиране; изготвяне на работни документи, свързани с одитната дейност. Обучение по извършване на одит на собствените ресурси на Общността цели придобиването на задълбочени теоретични познания и умения и прилагането им на практика (чрез извършването на пилотен одитен ангажимент под формата на практически казус) в следните направления: • изготвянето на годишният отчет за националната база на ДДС за целите на собствените ресурси; • изготвянето на справки и информация и предаването й на Координационното звено за собствени ресурси; • актуализирането в рамките на своята компетентност на националните административни процедури и правила на системата за собствените ресурси в съответствие с развитието на европейското законодателство в областта на собствените ресурси по отношение на ДДС. Пилотният одит ще бъде извършен след провеждането на теоретичната част от обучението. Установените постановки и контроли ще бъдат приложени/тествани на практика в част от териториалните дирекции на НАП, като се използва и анализира информация от съответната структура. В резултат на практическото обучение служителите на НАП ще изготвят одитен доклад. Обучението ще вземат участие 5 служители на НАП от посочената целева група, като самото обучение ще се проведе в рамките на общо 15 работни дни в трите териториални дирекции, в които да бъде извършено практическото обучение – ТД на НАП София, Пловдив и Бургас.
Дейност 3. Информация и публичност С цел достигане до максимална публичност и информираност за проекта, в настоящата дейност са предвидени следните мерки, които ще бъдат изпълнени: • публикуване на 2 броя платени съобщения; • публикуване на информация за проекта на интернет страницата на НАП.
Дейност 4. Организация и управление Дейността по организация и управление включва: • организиране на цялостното изпълнение на проекта; • сформиране на екип за организация и управление и изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта; • организиране и провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка; • управление на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете; • мониторинг на индикаторите за изпълнение на проекта; • контрол на изпълнението на дейностите за информация и публичност.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
49 357 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
9 871 BGN
2015
- 9 871 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
8 390 BGN
2015
- 8 390 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 481 BGN
2015
- 1 481 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
(Д) По Дейност 1 - Разработено пълно описание на предмет на обществена поръчка
Индикатор 5
(Д) По Дейност 1 - Подготвена документация за участие
Индикатор 6
(Д) По Дейност 1 - Проведена процедура за възлагане на обществена поръчка/и
Индикатор 7
(Д) По Дейност 1 - Сключен договор/и за изпълнение с избрания/те изпълнител/и
Индикатор 8
(Д) По Дейност 2 - Брой обучени служители
Индикатор 9
(Д) ПО Дейност 3 - Брой публикувани платени съобщения
Индикатор 10
(Д) По Дейност 3 - Брой създадени категории
Индикатор 11
(Д) По Дейност 4 - Брой изготвени технически доклади
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз