Дейности:
|
Дейност 4: Дейности за информация и публичност Дейност 4 предвижда реализиране на мерки за информация и публичност, съгласно изискванията на Регламент на Съвета (ЕО) No.1083/2006 и на Регламент на ЕК No.1828/2006. Предвижда се:
2 броя публикации относно хода на проекта в сайта на НАПОО;
2 броя банери във вързка с провеждане на обученията по проекта;
100 броя флаш-памет с визуализация съгласно изискванията
1 информационна табела
Дейност 2: Участие на служители от НАПОО в обучения, включени в каталога на ИПА В рамките на настоящата дейност 21 служители на НАПОО ще бъдат обучени по различни теми, с оглед на характера и спецификата на техните служебни задължения. Служителите ще се обучат общо в 20 курса (общо 29 обучения), както следва:
1. Комуникативни умения на английски език (базов курс) (ЧЕО–1А) 10 дни, 40 учебни часа , 1 човек
2. Електронни таблици с MS EXCEL (базов курс) (ИТО–2), 3 дни, 18 учебни часа 3 човека
3. Презентационни умения (на английски език) (ЧЕО–10), 10 дни, 40 учебни часа за централна администрация, 1 човек
4. Електронни документи и електронен подпис (ЕП–5),1 ден, 8 учебни часа, 1 човек
5. Управление, мониторинг и отчет на изпълнението на проекти(ЕРФ–8), 2,5 дни, 20 учебни часа, 2 човека
6. Електронни таблици с MS EXCEL (надграждащ) (ИТО–3), 4 дни, 24 уч.часа, 1 човек
7. Етика и превенция на корупцията в държавната администрация(ОПА–6), 2,5 дни, 20 уч.часа, 1 човек
8. Подготовка на проекти по оперативни програми (ЕРФ–7), 2,5 дни, 20 уч.часа, 1 човек
9. Разработване, прилагане и мониторинг на публични политики(ПП–1), 3 дни, 24 уч.часа, 1 човек
10. Предварителна и последваща оценка на въздействието(ПП–2), 3 дни, 24 часа, 1 човек
11. Прилагане на закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси(ОПА-3), 2 дни, 16 уч. часа, 2 човека
12. Наставничество за стажанти в администрацията (УА-5), 1 ден, 8 уч. часа, 1 човек
13. Комуникационни стратегии и изграждане на публичен образ (УА-10), 2,5 дни, 20 уч. часа, 1 човек
14. Разговорен английски език (надграждащ курс) (ЧЕО–8 б) 10 дни, 40 учебни часа за централна администрация, 1 човек
15. Разговорен английски език(ЧЕО–8а) 10 дни, 40 учебни часа за централна администрация, 1 човек
16. Комуникативни умения на английски език(ЧЕО–1б) 10 дни, 40 учебни часа за централна администрация, 1 човек
17. Прилагане правото на ЕС в България, 2,5 дни, 20 уч. часа, 1 човек
18. Бази данни с MS ACCESS (начинаещи)(ИТО–4), 3 дни, 18 учебни часа, 1 човек
19. Електронна поща и календар MS OUTLOOK (ИТО–7), 1 ден, 8 учебни часа, 1 човек
20. Лични умения за ефективно управление (УА-6), 2,5 дни, 20 учебни часа, 2 човека
Дейност 3: Организиране и провеждане на надграждащи обучения В рамките на настоящата дейност ще бъдат организирани проведени следните обучения:
1. Планиране и провеждане на обучения
В обучението още бъдат включени следните основни теми:
- Специфика на обучението на възрастни
- Влияние на индивидуалните особености върху процеса на учене
- Оценка на потребностите на всеки участник;
- Дизайн на обучение - избор на цели и съдържание, времева рамка, съобразяване с притежаваните умения
- Интерактивни методи на обучение - видове и приложение
- Управление на груповия процес
- Оценка на ефективността на обученията
- Практическа част – проектиране на обучение за определена целева група свързано с функциите на НАПОО
Обучението е предвидено за експертите от специализираната дирекция - 13 служители и част от ръководния екип на НАПОО (3-ма), които организират и провеждат обучения за външни експерти и партньори. Обучаваните от НАПОО лица са: външни експерти по професионални направления; експерти, които участват в разработването на държавни образователни изисквания; служители в центровете за професионално обучение; членове на експертни комисии, представители на социалните партньори и др..
В обучението по Планиране и провеждане на обучения ще участват 16 служители на НАПОО. Обучението ще се проведе в рамките на 20 уч.ч. часа, 3 дни. Обучението ще се проведе извън София.
2. Оценка на въздействието
В обучението още бъдат включени следните основни теми:
- Промените относно очакванията на обществото и на клиентите и функциите на държавната администрация (и в частност НАПОО)
- Оценката на въздействието – същност и цел.
- Основни етапи на оценката на въздействието.
- Практическа част - оценка на въздействието на конкретна промяна свързана с функциите на НАПОО.
Обучението е предвидено за целия ръководен екип на НАПОО и за експертите от специализираната дирекция.
В обучението по Оценка на въздействието и нормотворчеството ще участват 16 души, служители и всички от Ръководството на НАПОО. Обучението ще се проведе в рамките на 20 уч. ч. часа, 3 дни. Обучението ще се проведе извън София.
Всички участници, които са завършили успешно обученията ще получат сертификати.
Дейност 1: Организация и управление на проекта В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от 3 човека, с оглед на спецификата на дейностите на проекта. Екипът включва – ръководител, координатор и счетоводител. Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще следи за правилното изпълнение на проекта. Ръководителят на проекта съвместно с координатора ще изготвят детайлен план за изпълнението на задачите и неговата реализация ще бъде проследявана. ЕУП ще отговаря за подготовката, комуникацията и изпращането на всички необходими документи и доклади до УО на ОПАК. ЕУП ще отговаря и за комуникацията с ИПА, както и за подбора и комуникацията с изпълнителите.
Настоящата дейност ще се реализира в рамките на целия период на срока на договора за БФП.
|