Дейности:
|
Дейност 3: Управление на проекта Дейността се състои в сформиране на екипа за управление на проекта, осъществяване на екипни срещи,организация и управление на дейностите по проекта, разработване на детайлен план за изпълнение на проекта,разпределяне на конкретните задачи между членовете на екипа, подбор на експерти, които ще участвуват в изпълнението на отделни дейности по проекта, детайлизиране на техните отговорности, разработване на детайлни правила и методи за наблюдение и вътрешна оценка изпълнението на дейностите по проекта , резултати и постигане на поставените цели,. Дейност 2 : Специализирани обучения Провеждане на специализирани обучения за общо 70 лица по програми определени съобразно специфичните изисквания за работа със конкретен софтуер и използване на чужди езици, разпределени в 5 отделни групи, както следва:
1.Обучения за работа със специализирани софтуерни продукти:
-Windows Exchange 2010 – 5 лица
-Windows Server 2012 – 10 лица
-Администриране на storage servers HP и IBM -2 лица
-Специализирано обучение виртуализация -5 лица
Предвидените обучения са извън обхвата и за различни служители от тези по схема BG051PO002/13/2.2-12.
2. Английски език за социална работа - 100 учебни часа - за 60 лица.
За целта ще бъде проведена процедура („Публична покана”) по ЗОП за избор на изпълнител на предвидените обучения, като съгласно изискванията на Насоките за осигуряване на качеството на провежданите обучения, ще бъдат заложени и следните изисквания
• участниците да имат оборот от сходни с предмета на поръчката услуги на стойност не по-малка от прогнозната стойност на поръчката за последните три години;
• участниците да имат доказан опит в провеждането на обучения за възрастни и провеждане на обучения по предложените теми (включително за последните три години участниците да имат проведени минимум три обучения за възрастни по различни теми и едно обучение по конкретна тема);
• предложеният екип от обучители да има необходимата квалификация и доказан опит (включващ специфичен опит не по-малко от три години в сферата на обучението или участие като обучител в минимум два броя обучения в сферата на обучението).
Програмите за обучение следва да се предоставят от обучителните организации съгласно утвърдените от тях стандарти за това, спазвайки предварително заложените критерии на Възложителя определени в «Публичната покана».
Изпълнителят отчита проведеното обучение като представя на Възложителя доклад, придружен от списък на участниците, програма на обучението, презентациите и предоставените материали за участниците, снимков материал. Слайдовете с презентации, както и програмите и списъците трябва да съдържат тема, дата и място на провеждане. Присъствените списъци се съставят и оформят съгласно изискванията на Възложителя и по правилата на ОПАК, в т.ч. тези за информация и публичност. Списъците трябва да включват графи с трите имена, организация, длъжност, координати за връзка и подписи за получени материали и присъствие в отделни графи, а в доклада следва да се предоставят данни за възраст, пол, образование и други характеристики (лица в неравностойно положение, активност на пазара на труда) на целевите групи, обхванати при изпълнение на дейността, както и информация за постигнатите индикатори.
Изпълнителят трябва да се съобрази с условието, че средствата за участниците в обученията ще се отчитат по брой на действително участващи.
Програмата на обученията, както и залите, в които ще се проведат обученията, се съгласуват предварително с Възложителя.
Дейност 1 : Обучения от Институт за Публична администрация (ИПА) Провеждане на обучения за общо 30 лица по програми от Каталога на ИПА за 2013г., разпределени в 2 отделни групи, както следва:
1.1. Доброто управление - отворена и прозрачна администрация – (ОПЕА-1) по 16 уч.часа за 15 лица
1.2. Прилагане на комплексно административно обслужване– (ПП-3) по 20 уч.часа за 20 лица
Дейност 4 : Дейности за информация и публичност Във връзка с изпълнение на дейността ще бъде поискана оферта и сключен договор с Изпълнител във връзка с чл.14, ал.5 от ЗОП.
Тази дейност ще се провежда с цел популяризиране и представяне на проекта. С тяхното реализиране ще се търси запознаването на широк кръг лица и медии с целите и ефекта от проекта. В рамките на тази дейност ще се:
*Поставяне на информационна тебела пред офиса на проекта.
*Отпечатване на информационна брошура с целите и дейностите по проекта А4 цветна, двустранна, – 500 бр.
*Публикуване на най-малко 3 статии/интервюта/публикации в електронни медии.
При провеждането на дейностите за информация и публичност ще има банери, посочващи, че събитието се провежда по линията на проект, съфинансиран от ЕСФ чрез ОПАК. На материалите, които ще бъдат разпространявани при провеждането им изрично ще бъде оповестено, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като ще се използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и на ОПАК.
|