Дейности:
|
Д1: Организация и управление Дейностите по организация и управление на проекта са хоризонтални и ще се изпълняват през целия период на реализиране на проекта. За управление на проекта е предвидено назначаване на ръководител на проекта, координатор и счетоводител, притежаващи необходимия опит и компетенции, всеки от които има ясно определени функции в процеса на управление. Дейността включва:
• Разпределяне на задълженията и отговорностите на екипа.
• Изготвяне и приемане на подробен План-график за изпълнение на дейностите.
• Регулярно провеждане на работни срещи на екипа.
• Създаване и поддържане на система за комуникация, както в екипа по проекта, така и с подизпълнителите.
• Уточняване на организацията на работата и начините за съхраняване на документите.
• Планиране и организиране на процедури за избор на изпълнители по реда на ЗОП.
• Изготвяне на технически и финансови доклади, както и всякаква отчетност във връзка с изпълнение на заложените дейности.
*Към проектното предложение са приложени копия на автобиографиите на членовете на екипа.
Д5: Информация и публичност С цел достигане до максимална публичност и информираност за проекта, в настоящата дейност са предвидени следните мерки, които ще бъдат изпълнени:
• Статии в печатни издания - 2 броя публикации в национален ежедневник.
• Отпечатване на рекламни материали – 100 брошури.
Екипът по проекта ще организира избора на изпълнител за тази дейност, при спазване на действащото законодателство в областта на обществените поръчки (ЗОП).
Д3: Провеждане на специализирани чуждоезикови обучения от каталога на ИПА. Дейността ще се реализира от ИПА, след изпращане на заявка за обучение на служителите и включва провеждане на следните обучения:
Поддейност 3.1: Провеждане на обучения на тема „Разговорен английски език - базов курс” (ЧЕО-1А).
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
Цели на обучението:
• да развие комуникативни умения по английски език в административна среда;
• да развие езикови умения в конкретни практически ситуации;
• да повиши увереността за водене на разговор на английски език в работна административна среда.
В обучението ще вземат участие 11 служители от дирекцията.
Поддейност 3.2: Провеждане на обучения на тема „Разговорен английски език - надграждащ курс” (ЧЕО-1Б).
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
Цели на обучението:
• да повиши комуникативните умения по английски език в административна среда;
• да повиши езиковите умения в конкретни практически ситуации;
• да повиши увереността за водене на разговор на английски език в работна административна среда.
В обучението ще вземат участие 9 служители от дирекцията.
Поддейност 3.3: Провеждане на обучения „Комуникативни умения на английски език (базов курс)” (ЧЕО-2А).
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
Цели на обучението:
• развиване на умения за личностно представяне и представяне на собствената институция - структура, функции, административни услуги;
• усвояване на стандартите за делова кореспонденция на английски език и най-често използваните формати на документи;
• развиване на умения за използване на специфичен тон, език и стил при водене на кореспонденция на английски език (имейли, писма);
• да представи термини и английски наименования на учреждения, органи, длъжности, видове документи и служби в Европейския съюз и Република България.
В обучението ще вземат участие 6 служители от дирекцията.
Поддейност 3.4: Провеждане на обучения на тема „Английската граматика” (опреснителен курс)” (ЧЕО-3).
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
Цели на обучението:
• опресняване, систематизиране и обогатяване на познанията върху английската граматика;
• развиване на практически умения за правилно приложение на правилата на английската граматика в устната и писмена комуникация.
В обучението ще вземат участие 8 служители от дирекцията.
Поддейност 3.5: Провеждане на обучения на тема „Делови умения - участие в работни срещи, дискусии и посещения (на английски език)” (ЧЕО-4).
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
Цели на обучението:
• изграждане на умения за подготовка и провеждане на срещи, участие в дискусии и работни посещения;
• усвояване на стандартите и развиване на умения за изготвяне и представяне на тема пред аудитория.
В обучението ще вземат участие 3 служители от дирекцията.
Поддейност 3.6: Провеждане на обучения на тема „Презентационни умения” (на английски език)” (ЧЕО-5).
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
Цели на обучението:
• да се усвоят специфични умения при разработването на презентации и представянето на синтезирана информация пред публика;
• да се развият практически умения за изказване и представяне на информация, прилагайки техники на работа и поведение.
В обучението ще вземат участие 6 служители от дирекцията.
Поддейност 3.7: Провеждане на обучения на тема „Английски език за работа с институциите на ЕС” (на английски език)” (ЧЕО-6).
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
Цели на обучението: Формиране на езикови знания и умения за работа с терминологията, свързана с актуални проблеми на ЕС. Затвърждаване на терминологията във вербален и писмен контекст.
В обучението ще вземат участие 2 служители от дирекцията.
Поддейност 3.8: Провеждане на обучения на тема „Английски за юристи” (ЧЕО-7):
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
Цели на обучението:
• разширяване, упражняване и затвърждаване на познанията по английски език в областта на правото и правната лексика;
• развиване на уменията за четене, писане, слушане и говорене чрез практикуване на правния език;
• полезна подготовка за новия Cambridge International Legal English Certificate.
В обучението ще вземат участие 2 служители от дирекцията.
Поддейност 3.9: Провеждане на обучения на тема „Разговорен немски език (базов курс) (ЧЕО-8А).
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
Цели на обучението:
• да развие комуникативни умения по немски език в административна среда;
• да развие езикови умения в конкретни практически ситуации;
• да повиши увереността за водене на разговор на немски език в работна административна среда.
В обучението ще вземат участие 3 служители от дирекцията.
Поддейност 3.10: Провеждане на обучения на тема Проведено обучение „Разговорен немски език (надграждащ курс) (ЧЕО-8Б).
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
Цели на обучението:
• да повиши комуникативните умения по немски език в административна среда;
• да повиши езиковите умения в конкретни практически ситуации;
• да повиши увереността за водене на разговор на немски език в работна административна среда.
В обучението ще вземат участие 3 служители от дирекцията.
Поддейност 3.11: Провеждане на обучения на тема „Немска граматика” (ЧЕО-10).
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
Цели на обучението:
• опресняване, систематизиране и обогатяване на познанията върху немската граматика;
• развиване на практически умения за правилно приложение на правилата на немската граматика в устната и писмена комуникация.
В обучението ще вземе участие 2 служители от дирекцията.
Поддейност 3.12: Провеждане на обучения на тема „Делови умения на немски” (ЧЕО-11).
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
Цели на обучението:
• изграждане на умения за подготовка и провеждане на срещи, участие в дискусии и работни посещения;
• усвояване на стандартите и развиване на умения за изготвяне и представяне на тема пред аудитория.
В обучението ще вземат участие 3 служители от дирекцията.
Д4: Провеждане на специализирани обучения от каталога на ИПА по Е-правителство: изграждане, умения. Дейността ще бъде реализирана от ИПА, след изпращане на заявка, като включва провеждане на следните обучения:
Поддейност 4.1: Провеждане на обучения на тема „Е-правителство: успешни практики и предпоставки за развитие” (ИТО-1):
Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа.
Цел на обучението: да се изградят основни знания за управление и организация на дейността на администрацията, прилагайки нови подходи и решения, базирани на информационните технологии.
В обучението ще вземе участие 1 служител от дирекцията.
Поддейност 4.2: Провеждане на обучения на тема „Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD” (ИТО 6).
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
Цел на обучението: да се представят техники за работа и да се намали времето, необходимо за завършване и оформяне на документи.
В обучението ще вземат участие 3 служители от дирекцията.
Поддейност 4.3: Провеждане на обучения на тема „Електронни таблици с MS EXCEL - базов курс” (ИТО 8).
Продължителност: 3 дни, 18 учебни часа.
Цел на обучението: да се придобият знания и умения за проектиране, създаване на електронни таблици и използване на основни функции за анализ на данните.
В обучението ще вземат участие 5 служители от дирекцията.
Поддейност 4.4: Провеждане на обучения на тема „Електронни таблици с MS EXCEL напреднали” (ИТО-9).
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
Цел на обучението: да се придобият знания и умения за използване на функционалните възможности на MS Excel за обработка на данните в таблиците.
В обучението ще вземе участие 1 служител от дирекцията.
Поддейност 4.5: Провеждане на обучения на тема „Визуализирай идеите си с MS EXCEL” (ИТО 10).
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
Цел на обучението: да се овладеят в детайли инструментите за работа с графични обекти
В обучението ще вземат участие 7 служители от дирекцията.
Поддейност 4.6: Провеждане на обучения на тема „Обмен на данни между MS EXCEL и MS WORD” (ИТО 11).
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
Цел на обучението: да се придобие практически опит за едновременното използване на двата продукта.
В обучението ще вземат участие 4 служители от дирекцията.
Поддейност 4.7: Провеждане на обучения на тема „Функции в MS EXCEL” (ИТО 12).
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
Цел на обучението: да се придобие практически опит за вградените в MS Excel функции при решаване на конкретни задачи.
В обучението ще вземат участие 7 служители от дирекцията.
Поддейност 4.8: Провеждане на обучения на тема „Анализиране на данни с PIVOTTABLE в MS Exsel” (ИТО-13).
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
Цел на обучението: да се придобият знания и умения за прилагането на PivotTable и PivotChart анализи при обработването на таблици с данни в Ms Excel.
В обучението ще вземат участие 2 служители от дирекцията.
Поддейност 4.9: Провеждане на обучения на тема „Работа със списъци и база от данни в MS EXCEL” (ИТО 14).
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
Цел на обучението: да се придобият знания и умения за прилагането на Lookup и Database функции при обработването на данни в MS Excel.
В обучението ще вземат участие 7 служители от дирекцията.
Поддейност 4.10: Провеждане на обучения на тема „MS EXCEL за икономисти” (ИТО 15).
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
Цел на обучението: да представи инструменти, използвани за решаването на задачи, възникващи в икономическата сфера.
В обучението ще вземат участие 5 служители от дирекцията.
Поддейност 4.11: Провеждане на обучения на тема „Хитрости (Tip& Trik) в MS EXCEL” (ИТО 17).
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
Цел на обучението: да се представи набор от практически инструменти и техники за анализ, обработка и презентация на данни.
В обучението ще вземат участие 7 служители от дирекцията.
Поддейност 4.12: Провеждане на обучения на тема „Анализиране на данни, съхранявани в MS EXCEL със средствата на MS ACCESS” (ИТО-18).
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
Цел на обучението: да се натрупа опит за обработване и анализиране на данни, съхранявани в MS Excel с помощта на MS Access.
В обучението ще вземе участие 1 служител от дирекцията.
Поддейност 4.13: Провеждане на обучения на тема „Основни познания за VISUAL BASIC и прилагането им за автоматизиране на задачите в MS EXCEL” (ИТО 19).
Продължителност: 3 дни, 18 учебни часа.
Цел на обучението: да се изградят знания за програмиране на макроси в MS Excel.
В обучението ще вземат участие 3 служители от дирекцията.
Поддейност 4.14: Провеждане на обучения на тема „Бази данни с MS ACCESS (начинаещи)” (ИТО 20).
Продължителност: 3 дни, 18 учебни часа.
Цел на обучението: да се придобият знания и умения за създаване и използване на бази данни със средствата на MS Access.
В обучението ще вземат участие 5 служители от дирекцията.
Поддейност 4.15: Провеждане на обучения на тема „Бази данни с MS ACCESS (напреднали)” (ИТО 21):
Продължителност: 3 дни, 18 учебни часа.
Цел на обучението: да се придобият знания и умения за използване на възможностите на MS Access.
В обучението ще вземат участие 3 служители от дирекцията.
Д2: Провеждане на обучения от каталога на ИПА, свързани с прилагане на управленски умения. Дейността ще бъде реализирана от ИПА, след изпращане на заявки за обученията, като включва следните поддейности:
Поддейност 2.1: Провеждане на обучения „Стратегически мениджмънт в държавната администрация” (УА- 1).
В това обучение ще вземат участие 4 служители от дирекция “Контрол” в ЦУ на НАП.
Продължителност: 3 дни, 24 учебни часа.
Цели на обучението:
• да предаде теоретични познания за стратегическия мениджмънт в държавната администрация;
• да развие практически умения за разработване, мониторинг и отчетност на стратегически документи;
• да представи и разясни методологията за стратегическо планиране в Република България;
• да разясни основите на управление на изпълнението в държавната администрация;
• да представи същността и практики за мониторинг и оценка на стратегически документи;
• да представи етапите на извършване на предварителна оценка на въздействието;
• да представи и разясни стандартите за провеждане на обществени консултации и механизмите за координация на органите на изпълнителната власт.
Поддейност 2.2: Провеждане на обучения „Управление на електронната администрация. Облачни технологии, архитектури, модели и виртуална среда” (УА- 3).
Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа.
Цели на обучението: формиране на съвременна управленска култура и придобиване на знания за повишаване на ефективността и ефикасността на електронното управление.
В обучението ще вземат участие 3 служители от дирекцията.
Поддейност 2.3: Провеждане на обучения „Цифрова демокрация, управление на информационната сигурност. Нанотехнологии и електронна идентичност” (УА- 4).
Продължителност: 2 дни, 16 учебни часа.
Цели на обучението:
• Придобиване на методически умения за информационна сигурност в центровете за данни, "front" и "back" офиса, прилагайки политики, стандарти и интегрирани модели.
• Придобиване на знания и управленски умения за работа в среда на оперативна съвместимост.
В обучението ще вземат участие 2 служители от дирекцията.
|