| Дейности: | Дейност 1: Провеждане на обществени поръчки с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането им, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки; Поддейност 1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на Дейност 2 и Дейност 3 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие.
Поддейност 2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител.
Поддейност 3: Подготовка и сключване на договор за възлагане на обществената поръчка с избрания изпълнител. Дейност 2: Провеждане на специализирано обучение, в областта на актуални проблеми и изменения в данъчното законодателство и практика на българския и Европейски съд;   Провеждане на обучение на тема „Актуални проблеми/изменения в данъчното законодателство /ДДС, ППЗДДС, ДОПК/ и практика на българския и Европейски съд. Нови решения на Европейския съд /ECJ/ по данъчни въпроси и тяхното влияние върху нормативната уредба и правоприлагането в България”.
В рамките на това обучение, служители от дирекция ЦЗВ ще имат възможност да се запознаят с възникнали изменения в данъчното законодателство и с актуални случаи от съдебната практика в областта на данъците, което ще допринесе за по-качествено и срочно изпълнение на задълженията им и ще подобри ефективността  на провежданите от тях обучения на служители от страната.
Предвижда се  в обучението да вземат участие 10 служители от дирекция „Централно звено за връзка”. Планираната продължителност на посоченото обучение е 5 дни, а мястото на изпълнение извън гр.София, но на територията на Р България. Обучените служители следва да получат сертификати за участие в горепосоченото обучение.
Всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки) на служителите на НАП (в случаите, в които това е приложимо), наем на зала, лекторски възнаграждения, материали за обучение и др., следва да бъдат за сметка на фирмата-изпълнител, която организира и провежда обучението.
 Дейност 3: Провеждане на интензивни езикови курсове за повишаване нивото на владеене на английски език на служителите от дирекция ЦЗВ; При реализирането на тази дейност, служители от дирекция „Централно звено за връзка” (ЦЗВ) ще получат интензивна подготовка по английски език .Предвижда се  в обучението да вземат участие 8 служители от дирекция „Централно звено за връзка”. 
Предвид различното ниво на владеене на английски език на служителите, е необходимо всеки един от тях да премине входящ тест за определяне нивото на езика и съответно курса, който ще посещава.   
Обучението трябва да бъде с продължителност между 2 (два)  и 4 (четири) месеца и да се провежда извън работно време.
 Дейност 4: Провеждане на обучения от Института по публична администрация (ИПА) за повишаване на практическите умения на служителите от дирекция ЦЗВ  Поддейност 1: Провеждане на обучение за усвояване на нови знания и методи за оценка и анализ на извършваната дейност на тема „Вътрешен и външен одит” (ФС-4).
Обогатяването на инструментите, които ползват служителите за изпълнение на техните методологични и анализаторски задачи е нужно за повишаване на качеството на цялостната работа. Новите методи и инструменти ще бъдат ползвани при анализа на дейността и при изготвяне на доклади до ръководството и до други звена в Администрацията.
В обучението ще участват 8 служители от дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП. Обучените служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение.
Поддейност 2: Провеждане на обучения за повишаване на компютърните умения на служителите при ползване на информационни системи за анализ на данни:
	ИТО-10 Визуализирай идеите си с MS Excel.
Цели на обучението:
- да се овладеят в детайли инструментите за работа с графични обекти и диаграми в MS Excel.
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
В обучението ще участват 8 служители на дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП.
	ИТО-11 Обмен на данни между MS Excel и MS Word.
Цели на обучението:
- да се придобие практически опит за едновременното използване на двата продукта.
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
В обучението ще участват 8 служители от дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП.
	ИТО-12 Функции в MS Excel.
Цели на обучението:
- да се придобие практически опит от служителите в дирекцията за вградените в MS Excel функции за решаване на конкретни задачи.
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
В обучението ще участват 7 служители от дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП.
	ИТО–14 Работа със списъци и база от данни в MS Excel.
Цели на обучението:
- да се придобият знания и умения за прилагането на Lookup и Database функции при обработване на данни в MS Excel.
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
В обучението ще участват 6 служители от дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП.
	ИТО–15 MS Excel за икономисти.
Цели на обучението:
- да представи инструменти, за решаване на задачи, възникнали при работата на служителите, свързана с обработка на икономическа информация.
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
В обучението ще участват 6 служители от дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП.
	ИТО-17 Хитрости (Tip&Trik) в MS Excel.
Цели на обучението:
- да се представи набор от практически инструменти и техники за обработка и презентация на данни.
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
В обучението ще участват 7 служители от дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП.
	ИТО-18 Анализиране на данни, съхранявани в MS Excel със средствата на MS Access.
Цели на обучението:
- да се натрупа опит за обработване и анализиране на данни, съхранявани в MS Excel  с помощта на MS Access.
Продължителност: 1,5 дни, 12 учебни часа.
В обучението ще участват 7 служители от дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП.
	ИТО–19 Основни познания за VISUAL BASIC и прилагането им за автоматизиране на задачите в MS Excel.
Цели на обучението:
- да се изградят знания за програмиране на макроси в MS Excel.
Продължителност: 3 дни, 18 учебни часа.
В обучението ще участват 7 служители от дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП.
	ИТО–20 Бази данни с MS Access (начинаещи)
Цели на обучението:
- да се придобият знания и умения за създаване и използване на бази данни със средствата на MS Access.
Продължителност: 3 дни, 18 учебни часа.
В обучението ще участват 6 служители от дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП.
Поддейност 3: Провеждане на обучения за осигуряване на  качествен обмен на информация чрез подобряване на  езиковите умения на служителите:
	ЧЕО-2А Комуникативни умения на английски език (базов курс)
Цели на обучението:
-	развиване на умения за личностно представяне  и представяне на собствената институция – структура, функции, административни услуги;
-	усвояване на стандартите за делова кореспонденция на английски език и най-често използваните формати на документи;
-	развиване на умения за използване на специфичен тон, език и стил при водене на кореспонденция на английски език (имейли, писма);
-	да представи термини и английски наименования на учреждения, органи, длъжности, видове документи и служби в Европейския съюз и Република Бълагария
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
В обучението ще участват 5 служители от дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП.
	ЧЕО-3 Английска граматика (опреснителен курс)
Цели на обучението:
-	опресняване, систематизиране и обогатяване на познанията върху английската граматика;
-	развиване на практически умения за правилно приложение на правилата на английската граматика в устната и писмена комуникация;
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
В обучението ще участват 7 служители от дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП.
	ЧЕО-4 Делови умения – Участие в работни срещи, дискусии и посещения (на английски език)
Цели на обучението:
-	изграждане на умения за подготовка и провеждане на срещи, участие в дискусии и работни посещения ;
-	усвояване на стандартите и развиване на умения за изготвяне и представяне на тема пред аудитория;
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
В обучението ще участват 4 служители от дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП.
	ЧЕО-5 Презентационни умения (на английски език)
Цели на обучението:
-	да се усвоят специфични умения  при разработването на презентации и представянето на синтезирана информация пред публика;
-	  да се развият практически умения за изказване и представяне на информация, прилагайки техники на работа и поведение;
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
В обучението ще участват 10 служители от дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП.
	ЧЕО-6 Английски език за работа с институциите на ЕС
Цели на обучението: Формиране на езикови знания и умения за работа с терминологията, свързана с актуални проблеми на ЕС. Затвърждаване на терминологията във вербален и писмен контекст
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
В обучението ще участват 7 служители от дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП.
	ЧЕО-7 Английски за юристи
Цели на обучението:
-	разширяване, упражняване и затвърждаване на познанията по английски език в областта на правото и правната лексика;
-	  развиване на уменията за четене, писане, слушане и говорене чрез практикуване на правния език;
-	полезна подготовка за новия Cambridge International Legal English Certificate
Продължителност: 5 дни, 40 учебни часа.
В обучението ще участват 2 служители от дирекция „Централно звено за връзка”  от НАП.
 Дейност 5: Информация и публичност Поддейност 1: Подготовка на документация за възлагане на  обществена поръчка и провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка, при спазване на изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки. Сключване на договор с избрания изпълнител.
Поддейност 2: Осигуряване на информация и публичност.
Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта включващо:
•	Статии в печатни издания - 2 броя публикации в национален ежедневник.
•	Отпечатване на рекламни материали – 200 брошури.
•	Рол банер – 1 бр.
Освен горепосочените поддейности, екипът на НАП ще предприеме и следните допълнителни действия при осигуряване на информация и публичност на проекта:
Създаване на специална Категория в Интернет и Интранет страниците на НАП, където да бъде публикувана информация за напредъка по проекта;
На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК.
 Дейност 6: Организация и управление Дейността включва:
•	Организиране на цялостното изпълнение на проекта;
•	Сформиране на екип за организация и управление и изготвяне на подробен план – график за изпълнение на дейностите по проекта;
•	Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществена поръчка;
•	Управлението на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете;
•	Следене на индикаторите за изпълнение на проекта; 
•	Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми; 
•	Управление на промените;
•	Контрол на изпълнението на дейностите за информация и публичност;
•	Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране.
 |