Дейности:
|
Дейност 1: Окончателно сформиране на управленския екип (ръководител, координатор, счетоводител) на проекта и ясно разпределение на задачите и отговорностите в този екип. На основата на предложението в Проекта и в съответствие с Договора за неговото осъществяване се сформира окончателно основният управленски екип и се определят отговорниците по отделните задачи.
Основният управленски екип трябва да осигури успешното изпълнение и отчитане на Проекта. Ключовите фигури в него са:
• Ръководителят е отговорен за цялостната реализация на Проекта, в това число – разпределянето на задачите и координиране дейността на другите членове на екипа, планирането на месечната дейност и подготвянето на отчети, контролиране изпълнението на месечния план-график и спазване сроковете за изпълнение на задачите, при завършване на проекта отчита неговото целостно изпълнение и осигурява приемането му от Агенцията по заетостта при МТСП.
• Координаторът по Проекта ще има задължението да координира дейността по проекта между Водещата организация и Подизпълнителя, участва в организирането и контролирането на учебния процес, отговарят за популяризирането на Проекта и резултатите от него, подпомага счетоводителя по отчитането на Проекта.
Счетоводителят обработва подадената му счетоводна документация и участва в изготвянето на отчети.
Дейност 2: Провеждане на процедури за избор на подизпълнител съгласно действащото законодателство Провеждане на процедура за избор на изпълнител за избор на обучаваща организация, доставка на материали и оборудване за новосъздадените работни места по проекта и визуализация на проекта. Дейност 3: Изработване на детайлизиран график за осъществяване на конкретните задачи по Проекта и определяне на конкретни отговорници; В съответствие с Плана за действие по Проекта Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение.
В съответствие с направената детайлна разбивка по задачи се утвърждават окончателно отговорниците за тяхното изпълнение
Дейност 4: Изработване, организация и осъществяване на съпътствуващата Програма за визуализация на Проекта; Подготовка и провеждане на PR-кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две презентации, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и на местните и централни медии.
По време на първата презентация ще бъде представен Проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати.
Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани представители на Кандидата.
Изработване и поставяне на подходящо място пред официалния вход на Кандидата на информационна табела за Проекта, както и дизайн, предпечат и печат на информационни брошури ще допринесе за информираноста на широк кръг заинтересовани лица и популяризирането на Проекта и Оперативната Програма
Дейност 5: Окончателно утвърждаване на състава на Целевата група За да се постигнат заложените цели е необходим качествен подбор на представители от целевата група. Освен с лични качества, те трябва да отговарят и на изискванията на ЗПОО за входно ниво за първа квалификационна степен - Завършен начален етап на основното образование или успешно завършен курс за ограмотяване по ЗНЗ. Качественият подбор, извършен от специалисти с дългогодишен опит ще бъде гаранция за успеха на проекта, както и за постигане на целите, поставени от ВО. Дейност 6: Подготовка, организация и осъществяване на учебния процес Предварителната подготовка на учебния процес ще се извърши от екипа на Проекта. Осъществяването на учебния процес ще бъде извършено от обучаваща институция, която ще бъде избрана по реда и условията на ПМС №55. След приключване на подбора на лица от целевата група ще бъдат сформирани групи за обучение, както и график за провежане на обученията.
Основната цел на дейността е придобиване професионални знания и умения по професия 542110 Шивач, специалност 5421101 „Шивачество”. Обучението е с продължителност 300 учебни часа и ще бъде извършено съгласно изискванията на ЗПОО.
Обучението ще бъде проведено в гр. Ямбол, обучаемите 15 лица ще бъдат включени в 1 група, като след успешнот приключване на обучението ще бъдат назначени на трудов договор. Успешното приключване на дейностите ще дадат възможност за постигане на целите на проекта.
Формата на обучение е дневна, през работните дни на седмицата.
Дейност 7: Закупуване на оборудване По проекта се предвижда да бъде закупена Машина за подлепване на шевове с лента в областта на специалните облекла. Машината ще бъде оборудвана с двойно камерна, бързо сменяща се дюза с 20 мм широчина на мундщюка
ножица за лентата със самостоятелно задвижванеи притискаща ролка за заваряване от самото начало на лентата;
колонка 25 мм, наклонена отпред назад
силиконова транспортна ролка 25 мм
стоманена транспортна ролка 25 мм -
автоматичен реверс при стоп на лентата за безпроблемно залепване
стойка с плот
специално локално осветление
Дейност 8: Създаване на заетост Назначаването на трудов договор при работодател ще повиши икономическата активност и ще спомогне за интеграцията на лицата от уязвимите групи на пазара на труда и неактивните лица, ще създаде трудови навици у младежите и ще спомогне създаването/възстановяването на трудовите навици на уязвими групи на пазара на труда и незаетите лица. Дейност 9: Изготвяне на финален отчет на Проекта. За успешното провеждане и изпълнение на предложения Проект Ръководителят на проекта ще има задължението да изготви и представи пред Агенцията по заетостта при МТСП междинни отчети за извършените дейности и краен финансов и технически отчети – съвместно със счетоводителя на Проекта.
|