Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0416-C0001
Номер на проект: ESF-1203-03-02042
Наименование: "Създаване на "Сентина" ЕООД - магазин за подаръчни артикули"
Бенефициент: "СЕНТИНА" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 11.04.2013
Начална дата: 06.06.2013
Дата на приключване: 01.01.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Варна
                    Варна
Описание
Описание на проекта: . Да се осигури ефективно управление на проекта 2. Да се осигури добра публичност и визуализация на проекта и информиране на общественността за отпуснатата БФП 3. Да се подготви стратегия за стартирането на самостоятелна стопанска дейност на предприятието 4. Да повиши икономическата активност на кандидата чрез развитие на предприемачеството 5. Да подобри качеството на живот и интеграцията на работните места 6. Да се открият две работни места
Дейности: 1. Осигуряване на ефективно управление на проекта. Ще се сформира екип за управление на проекта от ръководител и счетоводител с доказан опит в управлението. Екипа за управление ще стартира реализацията на проекта, ще отговаря за отчетността, ще следи за поставените цели и заложените индикатори, ще изготвя всички видове счетоводни, финансови, технически и периодични доклади, свързани с изпълнението на проекта.
2. Осигуряване на публичност и визуализация на проекта и информиране на обществеността за отпуснатата БФП Дейността ще включва следните етапи: 1. Изработка и монтаж на информационна табела 2. Изработка на информационни стикери, поставени върху цялото закупено по проекта оборудване. 3. Планира се информиране на обществеността за средствата по програмата и чрез фейсбук профила и уеб-сайта на фирмата.
3. Подготовка на стратегия за стартирането на самостоятелна стопанска дейност на предприятието Ще се използва опита и подкрепата на консултантски фирми в областта на финансите, правото, маркетинга, рекламата, ценообразуването на услугата с цел успешен старт на предприятието.
4. Оборудване на новосъздаденото предприятие с необходимите за дейността техника, презентационни стелажи, работни плотове, материали и консумативи. Ще се закупи следното оборудване; 1. мобилен компютър с охладителна поставка- ще се ползва от управителя и продавач консултанта – той ще се намира в магазина и чрез него ще се осъществяват всички продажби, ще се изготвят оферти, справки, отчети, ще се води счетоводството на фирмата, ще се търсят нови клиенти в интернет, ще се ползва и от екипа за управление. Ще разполага с устройство за мобилен интернет и от него ще се осъществява on-line връзката с доставчиците, изпращането на информация към базата данни на сайта, снимките, заявките и сроковете на годност. администриране на WEB-сайта, обработка на информация, работа в интернет. 2. външен хард диск – ще се намира в магазина и на него ще се съхранява цялата информация на фирмата, складова наличност 3. UPS – ще осигурява непрекъсната работа на външния хард диск и цялото офис оборудване при спиране на тока. Няма да позволи загуба на информация. 4. Копирна машина – на нея ще се копира, принтира и сканира цялата необходима документация, фактури, оферти, договори и др. 5. Рутер – ще осигурява достъп до интернет 6. Касов апарат с терминал за връзка с НАП – ще се използва в магазина при продажби 7. порт- необходим за връзка на касовия апарат с мобилния компютър 8. Канцеларски материали и консумативи – необходими за ежедневната работа на служителите. 9. баркод скенер- за сканиране на продаваемите стоки в магазина 10. гилотина- за рязане на хартия, изработка на поздравителни картички 11. инструмент за гравиране- режещ инструмент за гравиране детайли, фибростъкло, дърворезба и други 12. презентационни стелажи- излагане на всички артикули и сувенири в магазина за по-добър избор от клиента 13. канапе с маса и табуретки- обособяване на посетителски кът за по-добро удобство за клиенти , с възможност за разглеждане и демонстриране на стоките
5. Да се изработи он-лайн магазин на фирмата Ще се разработи сайт с описание вида на продаваемите артикули, следене на складова наличност от всеки клиент, възможност за продажба на стоки и ваучери , с включен модул за разплащане и модул промоции.
3. Разкриване на 2 работни места, наемане на персонал . Ще се организират интервюта с помощта на посредничеството на ДТБ и сайтове за активно търсещи работа и ще се назначат одобрените представители на целевата група.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ЕВРОКОНСУЛТ 2014-2020 ЕООД
ДЗЗД "Стил и живот"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 16 304 BGN
Общ бюджет: 15 266 BGN
БФП: 15 266 BGN
Общо изплатени средства: 15 266 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 15 266 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 261 BGN
2014 12 005 BGN
2015 0 BGN
15 266 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 12 976 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 2 772 BGN
2014 10 204 BGN
2015 0 BGN
12 976 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 290 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 489 BGN
2014 1 801 BGN
2015 0 BGN
2 290 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз