Дейности:
|
Дейност 1: Управление на проекта Създаване на екип по управлението на проекта от 4 души: ръководител проект, координатор, счетоводител и технически сътрудник.
Екипът ще отговаря за цялостното изпълнение на проекта, в т.ч. организиране, провеждане, реализация, отчетност, наблюдение и контрол. Екипът ще провежда редовни срещи, не по-малко от 1 на месец. На първата работна среща на екипа ще се: приеме актуален план за изпълнение с междинни показатели, график на дейностите, правила и процедури за работа, механизъм за вътрешна комуникация, разпределение на отговорности, в т.ч. за наблюдение на индикатори и събиране на информация за потвърждение.
Дейност 2: Подготовка и провеждане на тръжни процедури по ЗОП В съответствие с изискванията на програмата ще бъдат проведени тръжни процедури за избор на изпълнители. Цялостният процес на провеждане на тръжните процедури ще бъде организиран в съответствие с принципите на безпристрастност, конфиденциалност и прозрачност и в изпълнение на Закона за обществените поръчки (ЗОП). Всяка процедура се определя от предмета на услугата. Първата процедура, с която ще започне дейността е за избор на външен изпълнител „тръжни процедури”. Администрацията на КЗП в партньорство с екипа за управление на проекта ще подготви методология за неговия избор и ще проведе процедурата. Документацията по тръжните процедури (дейност 4 Информация и публичност) ще бъде изготвена от външния изпълнител. Процедурите по ЗОП за избор на външни изпълнители по съответните процедури ще се провеждат от администрацията на КЗП. В комисията, провеждаща тръжните процедури ще участват и двама от членовете от екипа за управление на проекта. Дейност 3: Провеждане на обучения на служителите на КЗП от каталога на ИПА В резултат на предварително проучване на нуждата на служителите на Комисия за защита на потребителите (КЗП) от обучение за повишаване на тяхната квалификация според функциите, които изпълняват и във връзка с постигане целите на проектното предложение, а именно по-ефективно и ефикасно обслужване на потребителите на административни услуги - ще бъдат обучени 95 бр. служители. Избора на конкретните теми е обоснован съгласно длъжностите и функциите на всеки един служител и е приложено към проектното предложение.
Ще бъдат проведени общо 54 бр. обучения по каталога на ИПА и обучени служители от администрацията на Комисия за защита на потребителите, в следните тематични области:
Ефективни комуникации на държавната администрация – 15 бр. (ЕФ – 3) ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА; 4 бр. (ЕФ – 4) ИЗГРАЖДАНЕ НА ПУБЛИЧЕН ИМИДЖ; 3 бр. (ЕФ – 6) ДЕЛОВА КОМУНИКАЦИЯ И ЕТИКЕТ; 6 бр. (ЕФ – 8) ПРАКТИЧЕСКИ УМЕНИЯ ЗА ЕФЕКТИВНИ КОМУНИКАЦИИ; 2 бр. (ЕФ – 5) СПЕЦИФИКА НА МЕЖДУКУЛТУРНИТЕ КОМУНИКАЦИИ;
Е-правителство: изграждане, умения – 7 бр. (ИТО – 11) ОБМЕН НА ДАННИ МЕЖДУ MS EXCEL И MS WORD; 11 бр. (ИТО – 20) БАЗИ ДАННИ С MS ACCESS (начинаещи); 7 бр. (ИТО – 24) ПРЕЗЕНТАЦИОННИ УМЕНИЯ. MS POWER POINT (за напреднали); 1 бр. (ИТО – 26) LINUX SERVER ADMINISTRATION (дистанционна форма); 2 бр. (ИТО – 3) СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННАТА СИГУРНОСТ НА АДМИНИСТРАТИВНОТО ЗВЕНО; 8 бр. (ИТО – 4) АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ; 9 бр. (ИТО – 5) РАБОТА С ЕЛЕКТРОННО ПОДПИСАНИ ДОКУМЕНТИ; 48 бр. (ИТО – 6) СЪЗДАВАНЕ НА ДОБРЕ ИЗГЛЕЖДАЩИ ДОКУМЕНТИ С MS WORD; 16 бр. (ИТО – 9) ЕЛЕКТРОННИ ТAБЛИЦИ С MS EXCEL (напреднали); 22 бр. (ИТО–8) ЕЛЕКТРОННИ ТAБЛИЦИ С MS EXCEL (базов курс)
Правни аспекти и управление на административната дейност. Превенция и противодействие на корупцията. – 6 бр. (ПР – 1) ОЦЕНКА НА ВЪЗДЕЙСТВИЕТО НА ЗАКОНОДАТЕЛСТВО И ПОЛИТИКИ, (ПРЕДВАРИТЕЛНА И ПОСЛЕДВАЩА); 4 бр. (ПР – 12) ПРИЛАГАНЕ НА ПРАВОТО НА ЕС В ДЪРЖАВИТЕ ЧЛЕНКИ; 3 бр. (ПР – 26) ПРАКТИЧЕСКИ УМЕНИЯ ЗА РЕШАВАНЕ НА ЕТИЧНИ ДИЛЕМИ И КОНФЛИКТИ, ВЪЗНИКВАЩИПРИ ИЗВЪРШВАНИТЕ ДЕЙНОСТИ И ПРОЦЕДУРИ; 8 бр. (ПР – 28) ПРАКТИЧЕСКИ УМЕНИЯ ЗА РЕШАВАНЕ НА ЕТИЧНИ ДИЛЕМИ И КОНФЛИКТИ, ВЪЗНИКВАЩИПРИ ИЗВЪРШВАНИТЕ ДЕЙНОСТИ И ПРОЦЕДУРИ; 5 бр. (ПР – 5) ОСНОВНИ ПРОИЗВОДСТВА ПО АПК (за юристи); 5 бр. (ПР – 7) ПРАВНА УРЕДБА И ПРИЛОЖЕНИЕ НА ГРАЖДАНСКИЯ ПРОЦЕСУАЛЕН КОДЕКС (за юристи);
Управленски умения в администрацията – 8 бр. (УА – 2) ПРЕВЕНЦИЯ НА КОРУПЦИОННИЯ РИСК; 2 бр. (УА – 3) УПРАВЛЕНИЕ НА ЕЛЕКТРОННАТА АДМИНИСТРАЦИЯ. ОБЛАЧНИ ТЕХНОЛОГИИ. АРХИТЕКТУРИ,МОДЕЛИ И ВИРТУАЛНА СРЕДА; 2 бр. (УА – 4) ЦИФРОВА ДЕМОКРАЦИЯ. УПРАВЛЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННАТА СИГУРНОСТ, НАНОТЕХНОЛОГИИ И ЕЛЕКТРОННА ИДЕНТИЧНОСТ; 7 бр. (УА – 6) ПУБЛИЧЕН ИМИДЖ – ЕЛЕМЕНТ НА ДОБРОТО УПРАВЛЕНИЕ
Финансово и стопанско управление – 2 бр. (ФС – 1) КОНТРОЛ, ОДИТ И ОТЧЕТНОСТ В АДМИНИСТРАЦИЯТА; 7 бр. (ФС – 2) АКТУАЛНИ ВЪПРОСИ ПРИ ИЗГОТВЯНЕТО НА ГОДИШНИТЕ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ НА БЮДЖЕТНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ; 1 бр. (ФС – 3) НОВИТЕ МОМЕНТИ ПРИ ИЗВЪРШВАНЕТО НА ОДИТИТЕ ЗА СЪОТВЕТСТВИЕ ПРИ ФИНАНСОВОТО УПРАВЛЕНИЕ И ОДИТИТЕ ЗА ЗАВЕРКА НА ГОДИШНИТЕ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ НА БЮДЖЕТНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ; 2 бр. (ФС – 6) УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА;
Специализирано чуждоезиково обучение – 7 бр. (ЧЕО - 2Б) КОМУНИКАТИВНИ УМЕНИЯ НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК (надграждащ курс); 5 бр. (ЧЕО – 10) НЕМСКА ГРАМАТИКА (опреснителен курс); 4 бр. (ЧЕО - 14 А) РАЗГОВОРЕН ФРЕНСКИ ЕЗИК (базов курс); 3 бр. (ЧЕО - 14Б) РАЗГОВОРЕН ФРЕНСКИ ЕЗИК (надграждащ курс); 4 бр. (ЧЕО – 15) ФРЕНСКА ГРАМАТИКА (опреснителен курс); 5 бр. (ЧЕО – 18) ФРЕНСКИ ЕЗИК (ниво А1); 8 бр. (ЧЕО - 1А) РАЗГОВОРЕН АНГЛИЙСКИ ЕЗИК (базов курс); 3 бр. (ЧЕО - 1Б) РАЗГОВОРЕН АНГЛИЙСКИ ЕЗИК (надграждащ курс); 3 бр. (ЧЕО - 2А) КОМУНИКАТИВНИ УМЕНИЯ НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК (базов курс); 5 бр. (ЧЕО – 3) АНГЛИЙСКА ГРАМАТИКА (опреснителен курс); 4 бр. (ЧЕО – 4) ДЕЛОВИ УМЕНИЯ – УЧАСТИЕ В РАБОТНИ СРЕЩИ, ДИСКУСИИ И ПОСЕЩЕНИЯ (на английски език); 5 бр. (ЧЕО – 5) ПРЕЗЕНТАЦИОННИ УМЕНИЯ (на английски език); 2 бр. (ЧЕО – 6) АНГЛИЙСКИ ЕЗИК ЗА РАБОТА С ИНСТИТУЦИИТЕ НА ЕС; 4 бр. (ЧЕО - 8А) РАЗГОВОРЕН НЕМСКИ ЕЗИК (базов курс); 4 бр. (ЧЕО - 9А) КОМУНИКАТИВНИ УМЕНИЯ НА НЕМСКИ ЕЗИК (базов курс); 5 бр. (ЧЕО - 9Б) КОМУНИКАТИВНИ УМЕНИЯ НА НЕМСКИ ЕЗИК (надграждащ курс); 2 бр. (ЧЕО–11) ДЕЛОВИ УМЕНИЯ – УЧАСТИЕ В РАБОТНИ СРЕЩИ, ДИСКУСИИ И ПОСЕЩЕНИЯ (на немски език); 2 бр. (ЧЕО–12) ПРЕЗЕНТАЦИОННИ УМЕНИЯ (на немски език); 2 бр. (ЧЕО–13) НЕМСКИ ЕЗИК ЗА РАБОТА С ИНСТИТУЦИИТЕ НА ЕС; 5 бр. (ЧЕО–19) ФРЕНСКИ ЕЗИК (ниво А2, ниво В1, ниво В2); 3 бр. (ЧЕО–20) КОМУНИКАТИВНИ УМЕНИЯ (на френски език); 2 бр. (ЧЕО–7) АНГЛИЙСКИ ЕЗИК (за юристи); 5 бр. (ЧЕО–8 Б) РАЗГОВОРЕН НЕМСКИ ЕЗИК (надграждащ курс);
Управление на човешките ресурси – 11 бр. (ЧР – 2) УПРАВЛЕНИЕ И ОЦЕНКА НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО; 10 бр. (ЧР – 5) УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОМЯНАТА, ВРЕМЕТО И СТРЕСА
Дейност 4: Информация и публичност Дейност 4 Информация и публичност ще бъде извършвана от външен изпълнител избран посредством тръжна процедура по ЗОП.
В рамките на тази дейност за информиране и публичност ще се включват:
4.1) Изработка на брошура, представяща целите на проекта и планираните резултати от неговото изпълнение;
4.2) Изработка на брошура, представяща резултатите от изпълнението на проекта ;
4.3) Изработка на плакат за информация и публичност;
4.4) Банер на стойка;
4.5) Банер за конферентна зала
4.6) Интернет банер
|