ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.09-0001-C0001
Номер на проект:
ЦА12-22-18
Наименование:
Повишаване квалификацията на служителите в областна администрация кърджали чрез обучение в страната
Бенефициент:
Областна администрация Кърджали
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
02.04.2013
Начална дата:
03.06.2013
Дата на приключване:
03.05.2014
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Кърджали                    Кърджали
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на работата на държавната администрация за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост. Подобряване на управлението на човешките ресурси и повишаване на квалификацията на служителите в държавната администрация.
Дейности:
Дейност 1 Изготвяне на тръжни документи и провеждане на процедури за избор на изпълнители по отделни дейности Областна администрация Кърджали ще възложи на външна фирма-изпълнител, разработването на тръжни документации за процедури, които ще се проведат по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП) в зависимост от заложеният бюджет по отделни дейности, както и избор на изпълнители.
Дейност 2 Провеждане на обучения в ИПА по теми: 2.1 Делови умения-участие в работни срещи, дискусии и посещения –от списъка на ИПА-ЧЕО-4 –за 15 служители. 2.2 Устройство на територията-политика и управление-от списъка на ИПА- ФС-7- за 3 служители. Областна администрация Кърджали ще подаде заявка по образец в ИПА с приложен опис на заявените обучения и съответния брой участници в тях. В заявката изрично се упоменава, че групата за обучение за дейност 2.1 са за 15 служители. В този случай от ИПА се изпращат лектори в областна администрация, като командировъчните на лекторите са за сметка на ИПА, т.е включени са в таксата за обучение. За обучения 2.1 и 2.3 Областна администрация Кърджали ще командирова служителите си.
Дейност 3 Провеждане на обучение в ключови компетенции-екипна ефективност Областна администрация Кърджали ще възложи на външна фирма-изпълнител, провеждане на обучение в ключови компетенции –екипна ефективност, с убедеността в изключително голямото значение за работата в екип.
Дейност 4 Провеждане на обучение за работа с малцинствени групи и хора в неравностойно положение Предвижда се обучение на служители от почти всички звена на областна администрация, поради важността на темата. Това е специфично обучение, което трябва да е насочено към институционално и професионално отношение към тези хора –обучение за 26служители.
Дейност 5 Информация и публичност Разгласяване на проекта, обхвата на услугите и дейностите, чрез провеждането на информационна кампания и разпространението на информационни материали, в т.ч.: - Провеждане на две пресконференции/встъпителна и заключителна/, една по повод стартирането на проекта и една за оповестяване резултатите от реализацията му; Тази фаза се състои в организиране на пресконференцията, а именно подготвяне на списък с участници, зала, подготвяне и изпращане на покани, подготвяне на мултимедийни презентации, покана до медиите. Изработване и поставяне на банер в сградата на Областна администрация. -Изработване и поставяне на информационни плакати- 100бр. -Изготвяне на брошури -200бр.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
64 694 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Дейност 1: Разработени тръжни документации
Индикатор 5
Дейност 1: Проведени процедури по реда на ЗОП
Индикатор 6
Дейност 1: Избрани изпълнители и подписани договори
Индикатор 7
Дейност 2: Проведени обучения от Каталога на ИПА
Индикатор 8
Дейност 2: Обучени служители
Индикатор 9
Дейност 3: Проведени обучения
Индикатор 10
Дейност 3: Обучени служители
Индикатор 11
Дейност 4: Проведени обучения
Индикатор 12
Дейност 4: Обучени служители
Индикатор 13
Дейност 5: Проведени пресконференции
Индикатор 14
Дейност 5: Изработен и поставен банер
Индикатор 15
Дейност 5: Изработени и поставени инф. плакати
Индикатор 16
Дейност 5: Изработени брошури
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз