Дейности:
|
Дейност 1. „Сформиране на екип, отговорен за организацията и управлението на проекта. Цялостно администриране на проекта” С цел успешно управление и изпълнение на проекта е формиран екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът е съставен от експерти от различни области, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта.
Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще изпълнява следните задачи:
изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности;
осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности;
извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури по реда, определен в ПМС 55/2007 г. както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици;
своевременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и да осъществява ефективна комуникация с Договоращия орган. Дейност 2. „Провеждане на мотивационно обучение на 105 безработни лица и разработване на планове за професионалното им развитие и усъвършенстване от компетентен външен изпълнител, избран по реда на ПМС 55/2007 г.” Компетентен външен изпълнител ще проведе мотивационно обучение и ще разработи планове за професионално развитие и усъвършенстване за всички 105 лица, предвидени да преминат през интервенциите в настоящото проектно предложение. При провеждане на обучението, изпълнителят задължително ще спази минималните изисквания за провеждането му, заложени в Насоките за кандидатстване по процедурата. Ще бъдат застъпени всички модули с не по-малка от указаната в Насоките за кандидатстване. Дейност 3. „Организиране и провеждане на обучение за 105 безработни лица от фирмата-кандидат за придобиване на умения в областта на 2-а група ключови компетентности (умения за общуване на чужди езици), съгласно Европейската референтна рамка на ключов Компетентен външен изпълнител ще проведе обучение по ключови компетентности на 105 безработни лица по английски език. При провеждане на обучението, изпълнителят задължително ще спази минималните изисквания за провеждането му, заложени в Насоките за кандидатстване по процедурата. Ще бъдат сформирани групи с численост на обучаваните до 15 души, за да се спазят изискаванията в Насоките за кандидатстване и за да се гарантира високо качество и ефевктивност на преподаване и обучение. Към изпълнителя ще бъде отправено изискване за осигуряване на преподаватели с висок професионален опит в провеждането на подобен тип обучения. Дейност 4. „Организиране и провеждане на обучение за 105 безработни лица от фирмата-кандидат за придобиване на първа квалификационна степен по специалност „Текстообработване” Кандидатът разполага с дългогодишен опит в провеждането на професионални обучения и по конкретната специалност. При провеждане на обучението, ще бъдат сформирани групи с численост на обучаваните до 15 души, за да се спазят изискаванията в Насоките за кандидатстване и за да се гарантира високо качество и ефевктивност на преподаване и обучение. Осигурени са преподаватели с висок професионален опит в провеждането на подобен тип обучения, които отговарят и на изискванията на ДОИ (Държавни образователни изисквания) за преподавателския състав. Съгласно изискванията на ПМС 55/2007 г. и ПМС 121/2007 г. автобиографиите на преподавателите са приложени към проектното предложение, за да бъде оценен капацитета им от Комисията по оценка на проектните предложения.
За успешното и ефективно изпълнение на обученията се предвижда закупуването на най-реномираните учебни пособия на пазара, като включително ще бъде възложено на външен изпълнител изготвянето на магнитен носител на интерактивно помагало, на което ще бъдат записани практически задачи, теоретичен лекционен курс и материали за допълнителна самоподготовка. Допълнително за улесняване на учебния процес и за създаване на условия за бързо възприемане на информация от представителите на целевата група, всеки един обучаем ще получи пълен комплект средства за писане (вкл. по две тетрадки на обучаем) и маркиране на бележки и важна информация, флаш-пмаети и чанта. Всички материали ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация и ще съдържат задължителните реквизити, съгласно разпоредбите на Регламент 1828/2006 г. Дейност 5. „Мерки за визуализация и публичност” Прилагане на мерки за публичност и информираност, съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006, относно общите правила за приложение на регламент 1083/2006 за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд.
Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно изискванията на „Насоките на ЕС за визуална идентификация при външни действия”. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме всички необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия, включително възлагайки на изпълнител:
- Две пресконференции;
- Две публикации в печатни медии;
- Отпечатване на 600 броя информационни брошури, популяризиращи целите на проекта и изпълняваните дейности;
- Изработване и поставяне на 1 брой информационна табела.
Освен мерките, които ще бъдат възложени на изпълнител, в хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички доклади, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта. Това се отнася и за предвидените правила за работа, методики и т.н
|