Дейности:
|
1. Индивидуални обучения за служителите от Община Приморско в Института по публична администрация 30 служители на Общината ще преминат обучения в ИПА по следните теми (съгласно Каталога на ИПА за 2013 г.):
• Счетоводна отчетност в бюджета на средствата по проекти, финансирани по оперативните програми (ФС-5) – 4 служители
• Основни производства по АПК (за неюристи) (ПР-6) – 10 служители, Дирекция "Устройство на територията" и Дирекция" Стопански дейности и туризъм"
• Управление на отпадъците. Европейски норми и практики (ПР-16) – 8 служители от Дирекция "Устройство на територията" и Дирекция"Стопански дейности и туризъм"
• Превенция на нередностите и измамите при усвояване на средствата от структурните фондове (СФ-16) – 4 служители, Дирекция бюджет,финанси и счетоводна дейност"
Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали) (ИТО-9) – 4 служители
2. Специализирани обучения за служители от Община Приморско Дейността включва следните специализирани обучения:
• Дългосрочно специализирано компютърно обучение по AutoCAD, ArchiCAD, MCAD и Corel Draw за 6 служители от отдел „Устройство на територията“
• 3-дневно специализирано обучение на тема защита и опазване на природните ресурси, защитените видове и бреговата ивица на Община Приморско. Обучението е необходимо предвид функциите на общините като концеденти по ЗК и предвид, че общината е основна лятна туристическа дестинация, както в страната, така и в чужбина. Участници: 6 от отдел „Устройство на територията“, отдел „Обществен ред и околна среда“ и отдел „Туризъм“
• Обучение по английски език за придобиване на ниво А1 или А2 – 110 часа и сертификат от сертифицираща организация (не се предлага от ИПА в този формат) – 17 служители.
3. Групови обучения за екипна ефективност и ефективно лидерство Тази дейност обхваща всички служители и кметовете, както и служителите в кметствата. Дейността е насочена към изграждането на ефективни и работещи екипи, мотивираща и спокойна работна среда и предразполагаща организационна култура, отворена към интегрирането на всички служители в екипа, улеснена комуникация по вертикала и хоризонтала в общинската администрация.
Тя обхваща провеждането на две 3 тридневни изнесени обучения – съответно по 42 и 16 души всяко на следните теми: организационна култура, ефективни управленски стилове, методи за вътрешно преодоляване на конфликтни ситуации, как да работим ефективно с колегите, приобщаване на нови хора в екипа, управление на времето, методи за самооценка и повишаване на личната ефективност и др. За обученията ще бъде характерно интерактивно провеждане с активно участие на обучаемите в ролеви игри и поставяне в реални ситуации, както и ще се търси придобиване на основни техники и умения, позволяващи постигането на максимален ефект на ниво служител и екип.
4. Управление на проекта Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, състоящ се от ръководител, координатор и счетоводител. Екипът ще провежда регулярни срещи и ще отговаря за всички дейности от организационен и координационен характер, свързани с изпълнението на проекта. Ще бъде създаден детайлен план за изпълнението на задачите и неговата реализация ще бъде проследявана.
Екипът по проекта ще управлява проекта и ще отговаря за подготовката на документи, координирането на служителите в общината, комуникация с УО на ОПАК и изпращането на междинни и годишни доклади до УО на ОПАК
5. Дейности за информация и публичност Ще бъдат организирани 2 пресконференции за местните медии в началото и в края на проекта.
Ще бъдат изработени 2 бр. банери, които ще се ползват за визуализация по време на специализираните обучения и груповите обучения.
Ще бъдат публикувани две статии в месни печатни или електронни издания.
На интернет сайта на общината ще бъде помествана информация за напредъка по проекта.
|