Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.16-0149-C0001
Номер на проект: ESF-2116-09-12003
Наименование: Повишаване на конкурентоспособността на Булсатком АД, чрез повишаване компетентността на заетите в дружеството лица
Бенефициент: "БУЛСАТКОМ" АД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 23.11.2012
Начална дата: 27.02.2013
Дата на приключване: 01.09.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Общaтa цел на проекта e да се повиши конкурентоспособността, производителността на труда и качеството на обслужване на клиентите на “БУЛСАТКОМ” АД, както и да се повишат квалификацията и уменията на заетите лица и да се адаптират към икономиката, базирана на знанието.
Дейности: Дейност 1: Сформиране на екип, управление и отчетност на проекта Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. Дейността предвижда сформиране и поддържане на екип за изпълнение и управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: - Ръководител на проекта; - Координатор по проекта; - Счетоводител - Координатор «Обучение» - Координатор процедури Екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът по проекта ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение. Екипът по проекта е избран съобразно специфичните нужди на всяка една от дейностите по проекта. Всеки член на екипа е професионалист, точен, лоялен и отговорен за изпълнение на поставените задачи.
Дейност 2: Избор на обучителна организация Идентифицираните от предприятието 450 заети лица / 20 групи по 20 човека и 2 групи по 25 човека/ ще бъдат обучени от организация подизпълнител, която ще бъде избрана съгласно ПМС 55/12.03.2007 г. изм. ДВ бр.109 от 23 Декември 2008 г. по с процедура по договаряне по чл. 10. Сделката ще бъде доказана с първичните платежни документи. Обучението за заетите лица ще е с продължителност 30 учебни часа, като всеки обучаем ще е ангажиран за 4 дни.
Дейност 3: Провеждане на обучение на заети лица в дружеството Обучението на заетите 450 лица ще бъде организирано в два курса: 1. „Търговски процес и специфика на обслужването на клиенти в представителствата на дружеството” (400 души организирани в 20 групи в различни населени места) 2. „Търговски процес, специфика на обслужването на клиенти в кол център на дружеството” (50 души в 2 групи, Стара Загора)
Дейност 4: Популяризиране и визуализация на резултатите от проекта В рамките на дейността са предвидени следните мерки за публичност и визуализация: 1. Пресконференция 2. Формуляри, които ще се използват за всички писмени документи, изготвяни в рамките на проекта; 3. Брошури – 10 000 броя; 4. Плакати – 700 броя; 5. Видео презентация за телевизионно излъчване и интернет сайта на фирмата Всички дейности по информираност и публичност ще се извършат съгласно разпоредбите на Регламент(ЕК) № 1828/2006 от 8 декември 2006 г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно ЕФРР. За целите на проекта ще бъде избран изпълнител съгласно ПМС 55/12.03.2007 г. изм. ДВ бр.109 от 23 Декември 2008 г.. Поради ниската стойност на услугата /под 15 000 лв. / и съгласно чл. 12, ал. 2, от ПМС 55, изборът на подизпълнител ще бъде направен на базата на проучване на фирми предлагащи изработката на съответните рекламни материали. Сделката ще бъде доказана с първичните платежни документи.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
Рейвън Консултинг Груп
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 71 023 BGN
Общ бюджет: 65 410 BGN
БФП: 45 787 BGN
Общо изплатени средства: 45 786 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 45 787 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 14 200 BGN
2014 0 BGN
2015 31 586 BGN
45 786 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 38 919 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 12 070 BGN
2014 0 BGN
2015 26 848 BGN
38 918 BGN
В т.ч. Национално финансиране 6 868 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 2 130 BGN
2014 0 BGN
2015 4 738 BGN
6 868 BGN
Финансиране от бенефициента 30 438 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 2 дял на лицата, придобили ключови компетенции


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз