Дейности:
|
Дейност 1. Организация и управление на проекта За успешната реализация на заложените по проекта цели и дейности, за планирането и осигуряването на необходимите ресурси, се предвижда създаването на екип за управление на проекта, включващ: ръководител проект, координатор, експерт обучителна дейност, организатор обучителна дейност, счетоводител. Екипът ще извършва дейности по: осъществяване на оперативно наблюдение на процесите и обученията, провеждане на работни срещи, текущ контрол, подготовка на тръжни процедури, изготвяне на междинен/ни технически доклад/и и заключителен технически доклад; полугодишни и годишен доклад за напредъка на проекта; междинен и финален финансов отчет; откриване на специална сметка за осъществяване на авансовите и финални разплащания; дейности за информираност и публичност;отчитане на резултатите по проекта. Дейност 2. Организиране и провеждане на мотивационен семинар Продължителността на семинара ще бъде 3 часа и ще се проведе в наета за целта зала. Семинарът ще завърши с попълване на анкетна карта /Приложение 2.1 към „Ръководство за бенефициента за изпълнение на проекти по настоящата схема/ от всеки обучаващ се, необходима за сформиране на квалификационен и обучитекен курсове. С цел оповестяване началото на проектните дейности на семинара ще бъдат поканени представители на национални медии. Дейност 3. Избор на обучаваща организация Дейностите по този елемент включват:
Подготовка на документация за провеждане на процедура по събиране на три оферти, по обособени позиции, включваща: минимални изисквания, на които трябва да отговаря кандидата; изисквания към офертите; образец на оферта; критерии за оценка на оферта; проект на договор;
Събиране на три оферти;
Избор на изпълнител - Съставяне на вътрешно – оценителна комисия; разглеждане и класиране на офертите; избор на изпълнител;
Сключване на договор с избрания изпълнител
Дейност 4. Обезпечаване на дейностите по проекта с необходимите материали и консумативи. Изборът на Изпълнител – доставчик на материалите и консумативите ще се проведе в съответствие с ПМС 55/ 12.03.2007 и изискванията на настоящата процедура. Дейностите по реализирането на този елемент включват: Събиране на една оферта за предвидените доставки, като задължително е включването на екологични критерий при закупуването на материали и консумативи /да подлежат на рециклиране, да са без съдържание на вредни вещества, да не водят след употреба до замърсяване на околната среда/; Сключване на договор с избрания доставчик; Изпълнение на договора с доставчика (доставка на материали и консумативи). Дейност 5. Организиране и провеждане на квалификационен курс за придобиване на трета степен на професионална квалификация по професия „Аниматор в туризма”, специалност „Туристическа анимация”. В курса ще бъдат включени 15 лица. Продължителност на обучението: 960 учебни часа. Квалификационният курс трябва да включва:
1.Обща задължителна професионална подготовка
2.Отраслова професионална подготовка
3.Специфична професионална подготовка.
Учебният план и учебната програма за обучението, по дни и часове, ще бъде разработена от обучаващата организация - съобразена с изискванията на Възложителя.
Обученията ще се провеждат в гр.Варна, в учебна/и зала/и, наета/и за провеждане на курсовете или, предоставена от избрания изпълнител на услугите.
Квалификационният курс ще завърши с полагане на държавни изпити за придобиване на трета степен на професионална квалификация.
След преминаване на обучението по професията обучаваните следва да притежават знания и умения за: осъществяване на спортна, детска, фолклорна и хотелска анимация на български и чужд език; осъществяване на безопасно провеждане на различни анимационни програми; проверяване на различните устройства, помещенията и съоръженията, използвани за провеждане на забавленията за туристите; прилагане на процедури в случай на пожар, наводнение, терористичен акт или друго необичайно събитие в местата на провеждане на туристическа анимация; подготовка на отчети за проведените анимационни мероприятия
Дейност 6. Организиране на обучителен курс по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”–“Английски език”. Дейност 7 „Организиране и провеждане на заключителен семинар” Дейност 8 Информационно ослужване на проекта Дейност 9 Вътрешен и външен контрол
|