ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.1.04-0073-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Помощ за вас
Бенефициент:
Община Видин
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
19.10.2012
Начална дата:
19.11.2012
Дата на приключване:
01.04.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Видин                    Видин
Описание
Описание на проекта:
Чрез проектното предложение ще бъде създадено звено за услуги в домашна среда към Домашен социален патронаж – Видин.Проектът ще осигури приемственост в обслужването на лицата, ползващи социални услуги след приключване на финансиращите ги проекти. Персоналът, нает в новосъздаденото социално предприятие ще извършва почасови услуги на лица с увреждания и възрастни хора с ограничения и/или невъзможност за самообслужване в ежедневието си.
Дейности:
Дейност 1 Организация и управление на дейностите по проекта Със заповед на кмета на община Видин се определя екип за управление и изпълнение на проекта. Екипът организира дейностите по проекта, осигурява техническото им обезпечаване и следи за точното им изпълнение.
Дейност 2 Информиране и публичност. Организиране на пресконференции в началото и края на проекта; Рекламни съобщения в местните преса и телевизия; Изработване на рекламни материали (брошури, плакати) и разпространението им Изработване на постоянна обяснителна табела
Дейност 3 Приемане на заявления от потребители и изпълнители на услугите, предоставяни в Звеното за услуги в домашна среда Кандидат-потребителите и кандидат-изпълнителите на почасовите услуги подават заявления в офиса на проекта по предварително изготвени формуляри. Приемът на документи ще бъде еднократен в началото на дейностите по проекта. След изтичане на обявения срок няма да бъдат приемани документи за ползване и изпълнение на почасовите услуги.
Дейност 4 Разработване на индивидуални оценки на потребностите от почасови услуги на кандидатите за потребители. Кандидат-потребителите подават заявления за ползване на почасови услуги в офиса на проекта. Пълния пакет от документи се предава в Дирекция „Социално подпомагане”. Специалист разработва оценка на общото физическо и психическо състояние на потенциалния потребител, способността му за справяне с ежедневни дейности, социалната му активност и интереси, битови условия на живот, допълнителни потребности, опасности и рискове.
Дейност 5 Подбор на потребители на почасови услуги, предлагани в Звеното. Разработване на индивидуални планове на всеки потребител. Комисия, определена със заповед на Ръководителя на проекта разглежда подадените заявления и индивидуалните оценки на потребностите на всеки кандидат потребител. Приоритетно ще бъдат включвани лица с трайни увреждания и/или самотноживеещи възрастни лица. Комисията изготвя списък с класирането на потребителите и го поставя на видно място в сградата на общината и в сградата на офиса за изпълнение на проекта. Въз основа на изготвената индивидуална оценка се изготвят индивидуалните планове за доставка на услуги, съобразени с реалните нужди на потребителите. Всеки индивидуален план се актуализира от екипа за управление на проекта на всеки 6 (шест) месеца от стартирането на услугата за съответния потребител.
Дейност 6 Подбор на персонал на Звеното за услуги в домашна среда; Подбор на кандидатите за включване в обучителен модул. Комисия, определена със заповед на Ръководителя на проекта разглежда подадените заявления.След предварителен подбор се провежда интервю с определените кандидати. Съответният кандидат се оценява индивидуално от всеки член на комисията и се изготвя „Формуляр за индивидуална оценка на кандидата”. Комисията изготвя списък на оценените кандидати, подредени по низходящ ред. Списъкът с резултатите от проведения конкурс се излага на специално определено място в сградата на общината. В обучителен модул се включват лицата, които не притежават удостоверения за професионално обучение по сходни програми и/или проекти. За длъжността „Сътрудник социални дейности” ще бъде обявен конкурс по предварително зададени критерии в сайта на община Видин и в местните ежедневници. С кандидатите, подали заявления за тази длъжност, ще бъде проведено събеседване.
Дейност 7 Обучение на персонала, предоставящ почасовите услуги. Доставчикът осигурява въвеждащо 3 дневно обучение на одобрените кандидати за предоставяне на почасови услуги в домашна среда. Обучението включва следните теми: - Общи познания за домашните грижи и за спецификата на почасовите услуги; - Специфика на грижите за лица с увреждания и стари хора; - Зравословни и безопасни условия на труд.
Дейност 8 Сключване на договори с персонала на Звеното за услуги в домашна среда. Разяснителна дейност по договорите. С персонала на Звеното се подписват трудови договори, съответстващи на действащото законодателство в Република България.
Дейност 9 Сключване на тристранни договори между доставчик, изпълнител и потребител на почасови услуги. Разяснителна дейност по договора. Между страните се подписват тристранни договори, в които се изясняват правата и отговорности на бенефициента, правата и отговорностите на потребителя, правата и отговорностите на прекия изпълнител на почасовите услуги.
Дейност 10 Предоставяне на почасови услуги В зависимост от нуждите на потребителите се предоставят следните услуги - услуги за лична помощ, в това число и услуги с медико-социална насоченост; - услуги за социална подкрепа и социално включване; - комунално-битови услуги
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Стик" ЕООД
Стоян Ценков Стоянов
"Лайф 04" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
245 753 BGN
Общ бюджет:
224 617 BGN
БФП:
224 617 BGN
Общо изплатени средства:
203 329 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
224 617
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
139 191 BGN
2014
64 138 BGN
2015
0 BGN
203 329 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
190 924
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
118 312 BGN
2014
54 517 BGN
2015
0 BGN
172 829 BGN
В т.ч. Национално финансиране
33 693
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
20 879 BGN
2014
9 621 BGN
2015
0 BGN
30 499 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, започнали работа в сектора на социалната икономика
Индикатор 2
Брой лица, преминали от сектора на социалната икономика към реалния пазар на труда, вследствие на предоставени интегрирани социални услуги
Индикатор 3
Брой подкрепени съществуващи форми на предприятия в сферата на социалната икономика по схема Помощ в дома
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз