ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-0742-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Затвърждаване възходящото развитие и позиции на ,,МАРС АРМОР” ООД като успешен производител на международния пазар
Бенефициент:
"Марс Армор" ООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
27.04.2012
Дата на приключване:
27.10.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на настоящия проект е да утвърди конкурентните позиции на „Марс Армор” ООД и да осигури устойчиво и възходящо развитие на компанията като водещ производител на средства за индивидуална балистична защита с високо качество чрез повишаване ефективността на производството, систематизиране и оптимизиране на управлението на всички основни ресурси и процеси в дейността на фирмата. С проекта фирмата ще интензифицира цялостната работа на фирмата, като модернизира и осигури спазването на технологичния ред за работа, гарантира установените норми за устойчиво качество и отчетност на продукцията и осигури необходимата база за вземане на адекватни, обосновани и прецизни решения в реално време на място и онлайн от ръководството. Успешното изпълнение на проекта ще има пряк положителен ефект върху организацията и управлението на цялостната дейност на фирмата, върху качеството на крайната продукция и върху разширяването на позициите на фирмата на световния пазар.
Дейности:
I.Предварителни дейности - Съставяне на екип по проекта
II. Tръжна процедура за доставчик/ доставчици на хардуер и ERP система
III. Доставка и въвеждане в експлоатация на хардуер за ERP
IV. Разработване и внедряване на ERP система
V. Визуализационни дейности
VI. Отчитане
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"И Ар Пи България" ООД ("АЛОЕ КО" ООД старо наименование)
"Алегро груп" ООД
"ПРОКОМП ЕКСПРЕС" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
282 245 BGN
Общ бюджет:
372 374 BGN
БФП:
279 281 BGN
Общо изплатени средства:
279 281 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
279 281
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
279 281 BGN
2015
0 BGN
279 281 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
237 388
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
237 388 BGN
2015
0 BGN
237 388 BGN
В т.ч. Национално финансиране
41 892
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
41 892 BGN
2015
0 BGN
41 892 BGN
Финансиране от бенефициента
94 082
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой създадени работни места
Индикатор 2
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 3
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Индикатор 4
брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията
Индикатор 5
Индикатор 1: Длъжностни характеристики и заповеди за назначаване на екипа по проекта (Дейност I. Подготвителни дейности - Съставяне на екип по проекта)
Индикатор 6
Индикатор 2: Подготвенo тръжнo досие (Дейност II. Провеждане на тръжна процедура за доставка на хардуер и ERP система)
Индикатор 7
Индикатор 3: Публикувана обява (Дейност II. Провеждане на тръжна процедура за доставка на хардуер и ERP система)
Индикатор 8
Индикатор 4: Получени оферти (Дейност II. Провеждане на тръжна процедура за доставка на хардуер и ERP система)
Индикатор 9
Индикатор 5: Сключени договори (Дейност II. Провеждане на тръжна процедура за доставка на хардуер и ERP система)
Индикатор 10
Индикатор 6: Подписани приемо-предавателни протоколи (Дейност III. Разработване и внедряване на ERP система Доставка и въвеждане в експлоатация на хардуер за ERP; Дейност IV: Разработване и внедряване на ERP система)
Индикатор 11
Индикатор 7: Обучени служители (Дейност IV: Разработване и внедряване на ERP система)
Индикатор 12
Индикатор 8: Сключени договори/ фактури (Дейност V. Информационни дейности)
Индикатор 13
Индикатор 9: Поставени табели и стикери (Дейност V. Информационни дейности)
Индикатор 14
Индикатор 10: Приемопредавателни протоколи (Дейност V. Информационни дейности)
Индикатор 15
Индикатор 11: Подадени отчети ( Дейност VII. Отчитане)
Индикатор 16
Определение: брутни инвестиции, направени от подкрепените предприятия)
Индикатор 17
Индикатор 6: Реализирани проекти за подобряване на информационно-комуникационните технологии (ИКТ) в предприятията (брой).
Индикатор 18
Индикатор 7: Реализирани нови продукти
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз