ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.2.01-0047-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Грижа в семейна среда за самотноживеещи и хора с увреждания
Бенефициент:
Общинска организация на инвалидите - гр. Сливен
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.05.2008
Начална дата:
13.05.2008
Дата на приключване:
01.08.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Югоизточен               Сливен                    Сливен
Описание
Описание на проекта:
Създаване на възможност за реализиране на правото на 70 самотно живеещи възрастни и хора с увреждания да бъдат активни и да вземат самостоятелни решения за организиране на ежедневието и живота си; Подкрепа за участие в обществения живот и упражняване правото им на труд; социална работа с инсулинозависими диабетици, както и умения за спецификата на обслужването им; повишаване на професионалните умения и мотивация на СА и ДП чрез надграждащи обучения.
Дейности:
Дейност 1: Разработване на информационни материали и провеждане на кампания сред потенциалните потребители Разработване на информационна дипляна, съдържаща информация за: Организацията- доставчик и партньора; за процеса на предоставяне на услугата; описание на правата и задълженията на СА и ДП и на потребителя; размер на потребителската такса; описание на процедурата за подаване на жалби и обратна връзка.Информиране на обществеността за целите и дейностите по проекта както и за финансиращия орган ЕСФ. Рекламните дипляни ще бъдат предоставени на желещите да ползват услугите чрез доставчика, партньора и социалните служби. Рекламни плакати, които ще бъдат разлепени в институции, по квартали и на други места. Рекламна табела, поставена в офиса на кандидата
Дейност 2: Подбор на потребителите на услугата “Социален асистент” и „Домашен помощник” Потенциалните потребители подават молба до УС на ООИ Сливен за предоставяне на услугата. Към молбата се прилагат ТЕЛК решение , медицински картон или ЛКК ако има такива . Молбите се завеждат в дневник с номер и дата, след което се предоставят в ДСП за извършване на оценка на потребностите на желаещите да ползват услугата..
Дейност 3: Разработване на индивидуална оценка на потребността от услуги Оценката на потребностите се извършва от социален работник с участието на потенциалния потребител на услугата, което създава предпоставка за самостоятелност и независимост. При изготвяне на оценката се вземат в предвид: общото физическо и психическо състояние,социалната активност и интереси, възможности за справяне с ежедневието и др.
Дейност 4: Сключване на договор между доставчика и потребителя Договорът се сключва писмено в 7 -дневен срок от началото на предоставянето на услугата в 2 екземпляра и съдържа правата и отговорностите на всички страни по договора
Дейност 5: Изработване на индивидуален план за предоставяне на услугата Индивидуалния план се изготвя с участието на потребителя и съдържа целта на предоставянето на услугата и описание на дейностите , които ще бъдат извършвани. Планът включва оценка на рисковете за здравето и безопасността на потребителя както и процедури или действия за контролиране на основните рискови фактори.Същият се актуализира на 6 месеца и си съгласува с потребителя
Дейност 6: Услуга “от и до” работното място Социалният асистент ще придружава жени с ментални увреждания до работното им място. Те живеят в защитено жилище и имат нужда от този вид услуга .
Дейност 7: Разработване на критерии за подбор на социалните асистенти и домашни помощници и назначаването им Разработването на критериите, подборът и наемането на социалните асистенти се извършва след интервюиране с цел установяване на мотивацията и нагласата им за работа., Ще бъдат наети лица, които са показали удовлетворителни резултати по време на събеседването, намират се в добро физическо и психическо здраве и не са осъждани
Дейност 8: Обучение на социалните асистенти и домашните помощници Ще бъде проведено въвеждащо обучение под формата на интерактивен семинар в рамките на 5 дни , което ще съдържа задължителните теми от Методиката за предоставяне на услугата “Социален асистент “в общността . В обучението ще бъде включено и получаване на знания и умения за обслужване на диабетно болни.
Дейност 9: Предоставяне на социалната услуга “Социален асистент” е „Домашен помощник”на потребителите съгласно изготвените индивидуални планове Дейностите и услугите ще се предоставят в дома на потребителите съгласно сключените договори
Дейност 10: Консултиране на потребителите на проекта, социалните асистенти и домашни помощници при възникнали проблеми В процеса на реализиране на проекта за пълното задоволяване потребностите ще се наложи да се консултират потребителите, което налага наемането на консултанти.Те ще предоставят консултации в социалната медицинската и правната сфери. При възникване на непредвидени ситуации в работата на СА и ДП те ще могат да получат компетентна помощ.
Дейност 11: Документално обезпечаване на дейностите по проекта Доставчикът създава и съхранява: лично досие на всеки потребител; лично досие на всеки СА и ДП;регистри, счетоводни
Дейност 12: Осигуряване на транспорт за потребителите и изпълнителите по проекта При необходимост потребителите ще бъдат придружени до съответните институции, здравни и други заведения.
Дейност 13:Мониторинг на проекта Ежемесечно екипът на проекта извършва проверка и оценява дейността на асистентите и домашните помощници като посещава потребителите и се уверява в качеството на предоставените услуги.Веднъж на 3 месеца екипа на проекта провежда мониторинг със СА и ДП за запознаването им с техните резултати.
Партньори
Партньори:
Сдружение “Съюз на диабетно болните “- Сливен ( член на «Българска асоциация Диабет” – София)
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
66 599 BGN
Общ бюджет:
68 920 BGN
БФП:
63 792 BGN
Общо изплатени средства:
63 705 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
63 792
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
13 320 BGN
2009
39 467 BGN
2010
10 919 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
63 705 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
54 223
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
11 322 BGN
2009
33 547 BGN
2010
9 281 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
54 150 BGN
В т.ч. Национално финансиране
9 569
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
1 998 BGN
2009
5 920 BGN
2010
1 638 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
9 556 BGN
Финансиране от бенефициента
5 350
BGN
Индикатори
Няма въведени индикатори към този проект
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз