Дейности:
|
Работна среща на екипа по проекта Изготвяне и приемане на план за управление, мониторинг и контрол на проекта, създаване на условия за информационно обезпечаване и прозрачност на проекта. 2. Провеждане на информационна кампания. Изготвяне и разпространение на 500 броя информационни материали с описание на целите, задачите, планираните дейности, очаквани резултати и потенциални участници в проекта, провеждане на информационни срещи в населените места на община Сунгурларе, насочени към потенциалните участници в проекта. Разгласяване чрез средства за масово осведомяване – общинско радио, общинска и регионална печатна медия. Пресконференции за стартиране и приключване на проекта Организиране на пресконференция при стартирането на проекта за оповестяване в общественото пространство, представяне на целите задачите, планираните дейности, очакваните резултати, ползите за целевата група и екипа по проекта. Пресконференция в края на проекта за популяризиране на постигнатите резултати, отчитане на ползите и резултатите от проекта. 4. Набиране и подбор на потребители, ползващи услугата "Социален асистент" и "Домашен помощник", изготвяне на индивидуални социални оценки и сключване на договори с потребителите. Събиране на информация от Дирекция "Социално подпомагане" и кметствата по села. Провеждане на индивидуални срещи с потребителите по домовете им. Приемане на заявления. Разработване на индивидуални оценки на потребностите от социални услуги на подбраните потребители. Сключване на договори. 5. Набиране и подбор на кандидати, предоставящи услугата "Социален асистент" и "Домашен помощник" и сключване на договори. Приемане на заявления, провеждане на събеседване и оценяване., сключване на договори с одобрените кандидати. 6. Набиране и подбор на лектор, за обучение на изпълнителите предоставящи услугата и сключване на договор. Приемане на заявления, провеждане на събеседване, оценяване, сключване на договори с одобреният кандидат. Одобреният кандидат трябва да притежава нужното образование и опит в сферата на социалните услуги. 7. Подбор и назначаване на социален и медицински консултант в помощ на потребителите и доставчиците на услугата. Приемане на заявления, провеждане на събеседване и оценяване. Сключване на договори с избраните кандидати. Социалният и медицинският консултант ще извършват посещения по домовете на потребителите веднъж месечно. Социалният консултант ще подпомага и дейността на “Социалният асистент” и “Домашен помощник”. Медицинският консултант ще следи здравословното състояние на потребителите. 8. Изготвяне на програма и план график за провеждане на обучение. Изготвяне на програма за провеждане на обучението, съобразена с Методиката за предоставяне на услуги в общността “Социален асистент” и изготвяне на план график за провеждане на обучението. 9. Провеждане на обучение Провеждане на въвеждащо обучение, фокусирано към услугите “Социален асистент” и “Домашен помощник”. В обучението ще участват 20 души одобрени за изпълнители на услугите. За нормалното протичане на обучението ще е необходимо закупуване на необходимите учебни материали и пособия. 10. Изготвяне на досиета на потребителите и изпълнителите на услугите, изготвяне на индивидуален план на всеки потребител, изготвяне на графици за посещение на потребителите. Изготвяне на длъжностни характеристики, декларации за конфиденциалност. Обобщаване на събраната информация за всеки “Социален асистент”, “Домашен помощник” и потребител, Описание на дейностите, които доставчикът се ангажира да извършва за удовлетворяване на индивидуалните специфични потребности на потребителя. Разпределяне на работните часове по дни и потребители в работния месец. Актуализация на плана при възникване на нови потребности. 11. Провеждане на поддържащо обучението. Провеждане на поддържащо обучение на изпълнителите на услугите, веднъж месечно по два учебни часа. Целта е поддържане и обновяване на знанията и уменията на изпълнителите на услугите “Социален асистент” и “Домашен помощник” в социалната сфера. 12. Предоставяне на услугите "Социален асистент" и "Домашен помощник" в домашни условия. Предоставяне на комплексни услуги включващи организация на свободното време, осъществяване на контакти, санитарно – хигиенни и битови дейности, грижи за здравето и безопасността на потребителя. Посещения на медицинско лице и социален консултант в дома на потребителите за следене на здравословното състояние на потребителите. Закупуване на подходящо работно облекло и лични предпазни средства за изпълнителите на услугата. 13. Ежемесечен вътрешен мониторинг на предоставяните услуги. Посещения в дома на потребителя, проследяване текущото качество на предоставените услуги, спазване на работно време и график, правилно попълване на водената документация от изпълнителите на услугата. Изграждане на ясна процедура за приемане на жалби свързани с предоставянето на услугите, включваща срокове, носене на отговорност, решаване на проблема. 14. Изготвяне на листовки за популяризиране на постигнатите резултати. Изготвяне на 500 броя информационни листовки с резултати и снимки от проекта 15. Заключителна среща на партньорите Оценка за изпълнение на дейностите по проекта и постигнатите резултати 16. Изготвяне на технически и финансов отчет Изготвяне на технически и финансов отчет за цялостното изпълнение на проекта и постигнатите резултати.
|