ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.2.04-0074-C0001
Номер на проект:
BG051PО001/5.2/D02/0084
Наименование:
Независимост , запазено достойнство и интеграция на хората с увреждания чрез предлаганите социални услуги-социален асистент-домашен помощник
Бенефициент:
Сдружение „Регионална достъпност”
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
25.03.2009
Начална дата:
30.06.2009
Дата на приключване:
01.10.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Русе                    Русе
Описание
Описание на проекта:
Подобряване качеството на живот на хора с увреждания и самотно живеещи хора чрез създаване на условия за ефективно упражняване на правото им на независимост и социално включване, включително и чрез упражняване правото на труд и намаляване на риска от зависимост от институционален тип грижи. Подобряване качеството на живот на семействата, в които има лица с трайни увреждания, зависими от постоянни грижи чрез предоставяне на алтернативен избор за активно участие в реалния пазар на труда.
Дейности:
Дейност 1 Закупуване на оборудване, материали и консумативи пряко свързано с реализиране на дейностите по проекта В съответствие с целите на проекта, за оборудване на офиса на кандидата ще бъдат закупен апаратура , която е необходина за изпълнението на дейностите заложени по проекта
Дейност 2 Информираност и публичност. Изработване на информационни материали Активното участие на журналисти и публични личности ще се постигне по-добра информираност на обществото по проблемите на хората с увреждани я и за социалното включване и съпричастност за решаването им. Необходимо е обективно представяне на техните проблеми в средствата за масова информация. Разработване на информационни материали – да се информира местната общественост за специфичните нужди на хората с увреждания и възможностите им за пълноценно включване в социалният живот Всички материали ще бъдат съобразени с изискванията на регламента на съвета (ЕО) № 1083/2006 и регламент на ЕК №1828/2006 и ще отговарят на изискванията и мерките за публичност, заложени в насоките за кандидатстване.
Дейност 3 Приемане на заявления на желаещите да ползват социалните услуги „ Домашен помощник „ „ Социален асистент „ Желаещите потребители да ползват социалните услуги домашен помощник и социален асистент подават заевление до ръководитела на проекта като прилагт необхидимите документи .
Дейност 4 Разработване на индивидуални оценки на потребителите на услугата „ Домашен помощник и социален асистент от ДСП – Индивидуалната оценка на потребностите от социални услуги се разработва от социалният работник на Дирекция “ Социално подпомагане “и включва оценка на общото физическо и психическо състояние на потенциалният потребител. Постигане на най-пълно задоволяване на индивидуалните потребности на конкретния потребител
Дейност 5 Разработване на процедури правила и необходимите за проекта документи Настоящите процедури се раработват и са необходими като вътрешен мониторинг за да се получи обратна връзка за качественото предоставяне на предлаганите услуги от потребителите или техните законни преставители и наетите работници. Начина за набиране и наемане на персонал мотивиран да работи с хора с физически и психически увреждания.
Дейност 6 Подбор на социалните асистенти и домашните помощници Подбора на социалните асистенти и домашните помошници ще се извърши от комисия назначена от ръководителя на проекта .Подбора на кандидате се извърши първо чрез подбор по документи. Одобрените кандидати ще бъдат допуснати до интервю с цел установяване на мотивацията и нагласите им за работа с хора с увреждания; Устойчивост на вниманието при работа ; Точност на възприемане на инструкциите ; Способност за вземане на решения в критични ситуации; Устойчивост на стрес и напрежение; Бърза адаптация; Устойчива работоспособност.
Дейност 7 Обучение на социалните асистенти и домашните помощници въвеждащо и подържащо и надграждащо Обучението ще бъде Въвеждащо - 6 дена по 6 часа общо 36 часа Поддържащо 4 дена по 6 часа общо 24часа Надграждащо 2 дена по 6 часа общо 12 часа
Дейност 8 Сключване на трудови договори и граждански договори с одобрените кандидати за социални асистенти и домашни помощници Да се гарантира размера на заплащането и изпълнението на поетите от сдружение”Смелост” и кандидатите за извършване на съответните социални услуги задължения
Дейност 9 Изготвяне на индивидуални планове на потребители Индивидуалният план се изготвя с участието на потребителя и се съобразява в максимална степен с начина на живот на потребителя и с неговите предпочитания....Планът се актуализира веднъж на шест месеца или при постъпило искане от старана на потребителя за поромени.
Дейност 10 Изготвяне на индивидуални планове на работниците Индивидуалният план се изготвя с участието на потребителя и СА/ДП и се съобразява с предпочитанията на потребителя. Предлагането на услугите ще бъде по часово . Времето на предлагана социалната услуга ще бъде съобразено с желанието на потребителя.
Дейност 11 Предоставяне на услугата социален асистент Осигуряване на помощ при общуването и поддържането на социални контакти, развлечения и занимания в дома и извън него, съдействие при различни видове административни услуги, медицински услуги, услугата „от и до работно място
Дейност 12 Предоставяне на услугата домашен помощник Осигурена лична помощ ,която дава възможност на потребителите да заемат достойно място в семейството си, на работното място и в обществото с всичките произтичащи от това права и задължения, които всеки човек счита за нещо напълно естествено. Чрез личната помощ хората с тежки увреждания престават да бъдат бреме за своите семейства. Компенсиран дефицит както на средата, така и на хората с увреждания
Дейност 13 Мониторинг Редовни посещения на всички потребители веднъж месечно от ръководителя на поректа; Седмични посещения на потребителите на социални услуги от социалните работници; Ежемесечно от Социалният работник и Домашният помощник се попълват справка графици - за извършените социални услуги по дейност „ Социален асистент „ и „ Домашен помощник „ Месечен отчет за оценка на извършената дейност на СА/ДП
Дейност 14 Кръгла маса Приключване и отчитане резултатите от проекта
Партньори
Партньори:
Дружество на лица с тежки физически увреждания "Смелост" - Русе
ОБЩИНА ДВЕ МОГИЛИ
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
83 773 BGN
Общ бюджет:
79 321 BGN
БФП:
74 705 BGN
Общо изплатени средства:
73 347 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
74 705
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
16 755 BGN
2010
50 195 BGN
2011
6 398 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
73 347 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
63 499
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
14 241 BGN
2010
42 666 BGN
2011
5 438 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
62 345 BGN
В т.ч. Национално финансиране
11 206
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
2 513 BGN
2010
7 529 BGN
2011
960 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
11 002 BGN
Финансиране от бенефициента
5 174
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Увеличен брой лица, обслужвани в семейна среда
Индикатор 2
Брой лица, започнали работа след осигуряване на грижа в семейна среда за техни деца и близки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз