Дейности:
|
1. Подготовка на екипа на проекта Оформяне на граждански договори; Изработване на план-график за обучения на децата и персонала. Съставяне на графици за провеждане на мероприятията. 2. Доставка на подходящо оборудване Закупуване оборудване и обзавеждане за дневния център в Радомир:
Настолен компютър, монитор, клавиатура и мишка – за обучения на персонала;
Преносим компютър,мишка, чанта, зарядно, нолонки, камера и слушалки – за нуждите на лектори и обучители;
Мултимедиен проектор – за онагледяване лекции и обучение;
Принтер -1 бр.- за обученията на персонала;
Система за домашно видео- за музикално оформление на заниманията с децата;
Екран – 1 бр. за обученията;
Флипчарт – 1 бр – за онагледяване лекции и образователни часове;
дъски - бяла и корк– за обучението;
Климатик – 2 бр. –за нуждите бенефициентите;
Бюро – 6 бр. и 10 бр. столове – за обученията;
Телефонен апарат – за нуждите на лектори и обучители ;
Хладилник – 1 бр. – за съхраняване на закуски за децата и кафе-пауза на персонала;
Автомат за вода- за децата и обучавания персонал;
Поставка за документи – за обучаван персонал;
Разклонители – 3 бр. – за свързване на компютърната конфигурации;
Окачалка за дрехи – 2 бр.- лектори и треньори; деца и обучаван персонал в Центъра.
Микробус – за превоз на децата Радомир -Дрен и обратно; за подпомагане изпълнението на дей-ностите; Според проучване за наемане на автобус от местни превозвачи е видно, че превоза на децата от Дрен до Радомир и обратно ще струва в рамките на 20000 лева. Превоза на персонала удвоява тази цена. Освен това, закупуване на собствен превоз е оправдано защото: няма зависимост от външен превозвач; ще бъде ново транспортно средство, гарантиращо в по-голяма степен сигурност за пре-возваните деца и работещи; ще остане собственост на Центъра в Радомир за мероприятия и в следва-щите години, което е предпоставка за устойчивост на проекта; ще обслужва нуждите на участниците в проекта по дейностите; след приключване на проекта ще може да се ползва от ЕООД»Мариана Ковачева» за понататъшна социална дейност. За микробуса са предвидени разходи за застраховка за 1 год, невъзстановим ДДС
Закупуване на оборудване за обученията: Предвидени са разходи за гориво – 960 л.
Костюми за хор- 30 бр;
Костюми народни танци – 30 бр;
Екипи модерни танци – 30 бр;
Книжки за музика и танци – 10 бр.;
Компактдискове с музикални записи – за озвучаване на обученията – 20 бр.;
Ще се закупят и следните консумативи:
Принтерна хартия – 5 пакета – за нуждите на екипа; копиране на материали за обучението, лекциите;
Карирана хартия 5 пакета – за нуждите на екипа на проекта и лектори;
Папка картонена – 30 бр. – за лектори и обучаван персонал;
Папка PVC- 100 бр.- за обученията на персонала;
Папка джоб – 2 пакета – за нуждите на екипа на проекта, лектори и обучаван персонал;
Борд маркер – 10 бр.- различни цветове, за обучението и лекциите;
Флипчарт хартия- 5 броя – за обученията;
Консумативи за принтер- 2 бр. предвид експлоатацията на принтера при обучението;
Прахосмукачка – за почистване на помещенията за обучение;
Химикалки- 30 бр. – за обучавания персонал и лекторите;
Папка клипборд – 3 бр – за лекторите;
Оргарайзер – 6 бр.- за всяко бюро на обучавания персонал;
Визитка с щипка – 8 пакета- 40 бр. за обучаван персонал, лектори и треньори;
Дизайн хартия -2 пакета – за издаване на сертификат за преминалите курс на обучение;
Санитарни материали – спрей за почистване на компютри, мултимедия; почистващи препарати за помещенията.
3. Откриване на дейностите Откриване на дейностите по проекта с кръгла маса за представяне пред партньори, гости и обществеността целите, дейностите, екипа. 4. Предоставяне на комплекс от услуги и грижи за деца. В Центъра ще се обучават 3 групи деца на възраст от 3 до 6 г. и биологичните семейства на всяко от тях, проявяващо интерес. Работата с всяка група ще продължи по 4 месеца- по програма и график, изготвени от екипа и лекторите. За децата се пред-вижда закуска по време на почивката. 5. Обучение на персонала В центъра в Радомир ще се проведе обучение на възпитатели и помощник-възпитатели. Ще бъдат обучени 4 групи по 6 човека- 2 възпитатели, 3 пом-възпитатели, 1 други / Директор ДДЛРГ, социален работник, психолог, Мариана Ковачева/. С всяка група ще се работи по 3 месеца. Обученията ще се провеждат по 4 учебни часа/45 мин./ 6 дни месечно, съобразно установения график за работа на персонала в дома и възможностите има за прсъствие на обученията. За обучавания персонал се предвижда кафе-пауза през почивката. Предвидени са и пътни разходи на персонала /по-голямата част са от други населени места/ до Дрен, откъдето ще бъдат транспортирани до Радомир. 6. Закриване на дейностите Закриване на дейностите по проекта с пресконференция за обществеността и медиите и кръгла маса за участници в проекта, заинтересовани страни, представители на бизнеса и заинтересовани институции. 7. Информиране на обществеността за популяризиране на дейностите по проекта Изработване на уеб- сайт за отразяване на дейността по проекта-1бр.;
Информационна табела съгласно правилата на ЕС;
Провеждане на кръгла маса - при откриване и закриванена дейностите по проекта;
Отразяване на дейностите чрез медиите – кабелна телевиия и местни вестници – при откриване и закриване на проекта;
Изработване на покани, брошури, папки и др. за кръгли маси при откриване и закриване на дейностите по проекта – по 100 бр.;
Изработване на плакати и монтирането им - 20 бр.
Закупуване на рекламни аксесоари - тениски, шапки, знаменца- по 100 бр.
|