Дейности:
|
Дейност 3: Дейности за информация и публичност За популяризиране на проекта на ИАРА: дейностите, начините за участие в проекта и ефекта от неговото осъществяване, ще бъде организирана и проведена информационна кампания.
Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията и регламентите за визуализация на Европейския съюз.
Дейността включва следните поддейности:
- Подготовка и отпечатване на 5 бр. плакати (хром, цветни, размер 50/70 см) и изготвяне на 2 подвижни табели (винил, със стойка, цветни, размер100/70 см) с обозначенията на Проекта
Ще бъдат изготвени 200 бр. брошури (размер А5, цветни) с информация относно проекта. Брошурите ще са на разположение на всички заинтересувани страни на Презентацията на Проекта и в сградата на ИАРА през цялото време на действие на Проекта.
- Провеждане на откриваща и заключителна пресконференция
Заключителната пресконференция ще отчете изпълнението на дейностите по Проекта пред представители на пресата, заинтересованите страни и служителите от администрацията.
- В цикъл от 3 публикации (статии и интервюта) в средствата за масово осведомяване да се популяризира дейността по проекта;
- Ще се изработи и един Интернет банер;
- Ще се подготвят 100 броя рекламни комплекти, включващи тефтер, блокноте, химикалка и папка, с флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК
Информация за популяризирането на подкрепата от ЕСФ ще бъде включвана във:
- Всички обяви, съобщения и информации на уеб страницата на ИАРА и в медиите
- Всички публикации и интервюта за медии;
- Всички разяснителни материали и информации, предоставяни на заинтересованите страни;
- Всички междинни доклади, окончателен доклад, както и всички отчетни документи по Проекта;
- Банер, брошури и табели;
- Организираните пресконференции
- Плакати, брошури и табели;
- Организираните пресконференции
Дейност 5: Подготовка на тръжна документация за провеждане на процедура за избор на изпълнител по ЗОП С помощта на външен изпълнител, избран по реда на ЗОП, ще бъде разработена тръжна документация (вкл. техническо задание и методика за оценка) за провеждане на процедура за избор на изпълнител по ЗОП за дейности:
1. Специализирано обучение относно контрол на изпълнението при риболов (стопански и любителски) и съответното актосъставяне
2. Специализирано обучение относно контрол при търговия и превоз на риба и други водни организми и съответното актосъставяне
Дейност 1: Специализирано обучение относно контрол на изпълнението при риболов (стопански и любителски) и съответното актосъставяне Дейността ще включва две обучения:
Тема 1: „Контрол на изпълнението при Стопански риболов. Права и задължения на актосъставителите, Акт за установяване на административни нарушения – реквизити, Грешки, допускани от административно-наказващите органи“.
Продължителност: 4 дни х 8 учебни часа, общо 32 часа, като се предвиждат в т.ч. и упражнения с практическа насоченост по актосъставянето.
Тема 2: „Контрол на изпълнението при Любителски риболов. Права и задължения на актосъставителите, Акт за установяване на административни нарушения – реквизити, Грешки, допускани от административно-наказващите органи“.
Продължителност: 4 дни х 8 учебни часа, общо 32 часа, като се предвиждат в т.ч. и упражнения с практическа насоченост по актосъставянето.
Дейност 4: Управление на проекта Дейността ще бъде реализирана чрез следните поддейности:
1.1. Организация на дейността на екипа
Ще се сформира екип, ще се назначат експерти и ще се разработи подробен и текущо актуализиран план график за действие с конкретни задачи, срокове, роли и задължения на екипа. Ще се координира работата на екипа по проекта с тази на изпълнителите на дейностите, които ще бъдат избрани чрез процедури по ЗОП. Всяка една от процедурите, които предстои да бъдат обявявани по ЗОП, ще се фиксира във времето, в логическата последователност на взаимно обвързаните и следващи една от друга дейности.
Ще се разработи детайлен план за мониторинг и контрол на дейностите, човешките ресурси и бюджета, както и план за оценка на риска, с ясно формулирани индикатори, които да позволяват ранна диагностика на проблеми и бързи дейности за тяхната превенция.
Екипът ще разработи начален доклад, който при необходимост ще актуализира и ще оптимизира предложената в проектното предложения методология.
1.2. Процедури по ЗОП
Екипът ще ползва външна експерта помощ (за първата – дейности 1-2) при подготовка на тръжна документация, включително техническо задание и методика за оценка, в съответствие с изискванията на ЗОП за две процедури за избор на изпълнители по дейности, както следва:
• Дейности 1-2
• Дейност 3
Ще се проведат две процедури за избор на изпълнител, като ще се включи и външен експерт от списъка на АОП (за първата).
1.3. Наблюдение и контрол
Ще бъде разработен план за текущо наблюдение и контрол, както и оценка на междинните и крайни резултати от проекта, а също така и за анализ, оценка и превенция на риска. Екипът ще подготви първоначален доклад по проекта и ще го представи на вниманието на ръководството на ИАРА. Ще се осъществява текущо наблюдение и контрол над проектните дейности, още от подготвителната фаза, като екипът ще ползва натрупаният опит от предишни проекти за разработени вътрешни процедури и правила за мониторинг на дейностите спрямо целите и резултатите, както и финансовите ресурси.
Ще се подготвят междинни отчети за изпълнението на проекта съгласно изискванията на ОПАК.
Ще се гарантира изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на договора по ОПАК.
Дейност 2: Специализирано обучение относно контрол при търговия и превоз на риба и други водни организми и съответното актосъставяне Дейността ще включва следното обучение:
Тема: „Контрол при търговия и превоз на риба и други водни организми. Права и задължения на актосъставителите, Акт за установяване на административни нарушения – реквизити, Грешки, допускани от административно-наказващите органи“
Продължителност: изнесено обучение за 3 дни х 8 учебни часа, общо 24 часа, като се предвиждат в т.ч. и упражнения с практическа насоченост по актосъставянето
|