Дейности:
|
Дейност 1 – Управление на проекта Управлението на проекта ще се осъществява от екип в състав Ръководител, Счетоводител и Технически сътрудник. Членовете на екипа са служители на Община Белене. Подбрани са кадри, които да имат необходимия и достатъчен опит в управлението на проекти и тяхната ангажираност да позволява качественото изпълнение на дейностите по проекта.
Дейностите по Управление на проекта включват:
1. Дейности по координация и организация на обученията;
2. Избор на изпълнители за провеждане на обученията извън каталога на ИПА и дейностите за информация и публичност, съобразно изискванията на ЗОП. Изборът ще бъде проведени в пълно съответствие с изискванията на българското законодателство.
3. Дейности по отчитане (изготвяне на междинни и окончателен доклад) към Управляващия орган на ОПАК
4. Упражняване на контрол и мониторинг върху изпълнението на дейностите.
Автобиографиите на членовете на екипа са приложени към настоящото проектно предложение.
Дейност 2 - Провеждане на обучения на служители на Община Белене 1.1. Обучения от каталога на Институт за публична администрация (ИПА) за 2013г.
„Административно регулиране и подобряване на бизнес средата” (ПП-5), 20 уч.ч., 2,5 дни, 8 служители от обща и специализирана администрация
1.2. Чуждоезиково обучение, различно от предлаганите в Каталога на ИПА
„Практически английски език съгласно Общата европейска езикова рамка”, 120 учебни часа - за служители от обща и специализирана администрация, кметове, зам.- кметове и кметски наместници, общо 12 обучаеми в 1 групa.
1.3. Обучения, които не са включени в каталога на ИПА
„Стрес мениджмънт”, 16 учебни часа, 2 дни, за служители от обща и специализирана администрация, общо 2 групи по10 обучаеми, общо 20 обучаеми
„Управление на конфликти”, 16 учебни часа, 2 дни, за служители от обща и специализирана администрация, общо 1 група от 10 обучаеми
„Управление и мениджмънт”, 16 учебни часа, 2 дни, за служители от обща и специализирана администрация, общо 1 група от 10 обучаеми
Дейност 3 – Дейности за информация и публичност Дейностите за информация и публичност се изразяват в провеждането на две пресконференции – пресконференция за оповестяване на началото на проекта и пресконференция за приключване на проекта и оповестяване на резултатите. Междувременно публичността на проекта ще се реализира и чрез публикации в медиите и в сайта на Община Белене, отпечатването и разпространението на 100 брошури, чрез които ще се информира широката общественост за дейностите по проекта и за неговото финансиране. В допълнение ще бъдат изработени банери. Предвижда се изработването на 50 бр. рекламни флаш памети на проекта. Дейностите ще бъдат извършени в пълно съответствие с изискванията, посочени в Приложение 13 „Задължения на бенефициента за осигуряване на информация и публичност”, част от Документите за информация.
|