ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.17-0003-C0001
Номер на проект:
14-22-3
Наименование:
Повишаване на професионалната компетентност на служителите от администрацията на Национална служба по зърното (НСЗ)
Бенефициент:
НАЦИОНАЛНА СЛУЖБА ПО ЗЪРНОТО
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
12.08.2014
Начална дата:
12.09.2014
Дата на приключване:
12.09.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на квалификацията и професионализма на служителите на НСЗ
Дейности:
Дейност 1: Организация и управление на проекта Управлението и организацията на проекта ще се изпълнява от екип, съставен от двама души - ръководител и счетоводител. Съставът на екипа е формиран с оглед осигуряване на успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на проектните дейности. При определянето на числеността екипа, е отчетен обхвата на проектното предложение и спецификата на заложените дейности.
Дейност 2: Провеждане на обучения по курсове от каталога на Института по публична администрация В рамките на проекта служителите от администрацията на НСЗ ще посетят следните курсове по теми, избрани от каталога на Института за публична администрация за 2014 г.: 1. Прилагане на Административно процесуалния кодекс (за неюристи) – ПП – 6.2. Предвижда се в него да вземат участие 2 служители от отдел „Планиране, координация и отчет на инспекционната дейност“ 2. Нормативна уредба на комплексното административно обслужване – ПП - 4. Предвижда се в него да вземат участие 1 служител от Дирекция „Административно-правно и финансово-стопанско обслужване", 2 служители от отдел „Лицензиране, регистрация и информационно обслужване“ и 1 служител от отдел „Планиране, координация и отчет на инспекционната дейност“ 3. Разработване на програмни бюджети – ЕБ-1. Предвижда се в него да вземат участие 2 служители от Дирекция „Административно-правно и финансово-стопанско обслужване" и 1 служител от отдел „Лицензиране, регистрация и информационно обслужване“ 4. Презентационни умения. MS Power Point (базов курс) – ИТО – 5. Предвижда се в него да вземат участие 2 служители от отдел „Лицензиране, регистрация и информационно обслужване“ и 2 служители от отдел „Планиране, координация и отчет на инспекционната дейност“ 5. Eлектронни тaблици с MS Excel (базов курс) – ИТО-2. Предвижда се в него да вземат участие 1 служител от Дирекция „Административно-правно и финансово-стопанско обслужване", 1 служител от отдел „Лицензиране, регистрация и информационно обслужване“ и 1 служител от отдел „Планиране, координация и отчет на инспекционната дейност“
Дейност 3: Провеждане на специализирани обучения Дейността предвижда провеждане на индивидуални специализирани обучения за придобиване на специфични компетенции по следните теми: 1. Съвременни технологии при запазване качеството на зърното и рискове при неговото съхранение – 31 служители от Главна дирекция „Зърно и зърнени продукти" с териториални звена и 14 служители от Дирекция „Лабораторна дейност"; 2. Реализиране на контролната дейност в условията на прилагане на системата за обратно начисляване на ДДС - 31 служители от Главна дирекция „Зърно и зърнени продукти" с териториални звена; 3. Изисквания за компетентността на лабораториите за изпитване и метрологичните аспекти на техническите изисквания на стандарт БДС EN ISO 17025 от 2006 г. - 14 служители от Дирекция „Лабораторна дейност".
Дейност 4: Дейности за информация и публичност Дейността ще се реализира по време на целия проект. Чрез реализирането й ще бъде предоставена информация на всички заинтересовани страни, както и на широката общественост, за целите, които настоящия проект преследва. В рамките на дейността ще се осъществи: • Разработване, предпечатна подготовка и печат на брошури за популяризирането на проекта; • Стартираща пресконференция за представяне на целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; • Заключителна пресконференция за представяне на постигнатите резултати по проекта; • Публикации в интернет страницата на НСЗ;
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"БММС" ЕООД
Институт за европейски и социални инициативи
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
90 717 BGN
Общ бюджет:
80 103 BGN
БФП:
80 103 BGN
Общо изплатени средства:
80 103 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
80 103
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
18 143 BGN
2015
61 959 BGN
80 103 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
68 087
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
15 422 BGN
2015
52 666 BGN
68 087 BGN
В т.ч. Национално финансиране
12 015
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 722 BGN
2015
9 294 BGN
12 015 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
(Д) По дейност 1: Изпълнение на план-графика на проекта.
Индикатор 5
(Д) По дейност 1: Съставени междинни и окончателен доклад.
Индикатор 6
(Д) По дейност 1: Изготвена документация за провеждане на обществена поръчка.
Индикатор 7
(Д) По дейност 1: Проведена процедура по ЗОП.
Индикатор 8
(Д) По дейност 1: Подписани договори за изпълнение.
Индикатор 9
(Д) По дейност 2: Издадени сертификати
Индикатор 10
(Д) По дейност 2: Проведени обучения
Индикатор 11
(Д) По дейност 2: Обучени служители
Индикатор 12
(Д) По дейност 3: Бр. Проведени специализирани обучения
Индикатор 13
(Д) По дейност 3: Бр. обучени служители
Индикатор 14
(Д) По дейност 3: Бр. Получени сертификата
Индикатор 15
(Д) По дейност 4: Брой проведени пресконференции
Индикатор 16
(Д) По дейност 4: Брой разпространени брошури
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз