ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.15-0143-C0001
Номер на проект:
M13-22-148
Наименование:
“Повишаване на квалификацията и уменията на служителите в община Мъглиж”
Бенефициент:
Община Мъглиж
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
27.06.2014
Начална дата:
13.08.2014
Дата на приключване:
13.05.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Югоизточен               Стара Загора                    Мъглиж
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Община Мъглиж за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Дейности:
Дейност 4. Провеждане на обучения Поддейност 4.1. Провеждане на обучение „Ефикасни модели на сътрудничество и екипна работа в общинската администрация” Тази дейност представлява фокусирано обучение на 25 представители на целевите групи в принципите и моделите за екипно сътрудничество и работа в екип в рамките на общинската администрация. Обучението ще се проведе в рамките на два дни по осем учебни часа, общо 16 учебни часа. В обучението ще бъдат включени следните представители на целевата група: • седем (7) служители в общата администрация (вкл. и спомагателни звена) на общината; • четиринадесет (14) служители в специализираната администрация на общината в дирекциите „Инвестиции общинска собственост и устройство на територията” и „Устойчиво развитие, хуманитарни дейности и Евроинтеграция”; • четири (4) ръководни служители на ОА.
Дейност 1. Организация и управление на проекта В рамките на дейността се предвижда: Провеждане на месечни срещи на експертите от екипа на проекта, които ще бъдат отговорни за неговото управление и изпълнение; провеждане на срещи с избраните подизпълнители във връзка с общите и конкретни отговорности за изпълнение на дейностите. Тези работни срещи ще включват : 1. Разпределяне на задълженията между членовете, включени в екипа; 2. Определяне на правила за работа и докладване; 3. Обсъждане на плана за действие и процедурите за вътрешен мониторинг и за отчетност; 4. Контрол върху изпълнението на договорите с подизпълнители Ръководителят на проекта има основната отговорност за наблюдение и контрол по изпълнението на всички дейности. Той ще бъде подпомаган в работата си от финансиста на проекта. Детайлното разпределение на отговорностите между партньорите е описано в методите за изпълнение на проекта.
Дейност 2. Провеждане на процедури за избор на изпълнители, съгласно ЗОП. В рамките на дейността се предвижда провеждане на тръжни процедури в т. ч. изготвяне на тръжни досиета със съпътстващи документи, изготвяне на методика за оценка; оценка на получените предложения за следните дейности: 1. Дейност 4. Провеждане на обучения. При изпълнение на дейността ще се проведе процедура за избор на изпълнители за: • обучителна организация, отговорна за непосредственото провеждане на обученията на общинските служители, съгласно темите, посочени в Дейност 4; • осигуряване на логистиката на обученията: транспорт, хотелско настаняване, осигуряване на подходящи зали за провеждане на обученията, мултимедия и др. 2.Избор на изпълнител за дейност „Информация и публичност”; Вида на процедурите ще бъде определен след сключване на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с ОП “Административен капацитет”, съобразно нормативните разпоредби на ЗОП, правилата на ОП “Административен капацитет” и планираните за годината обществени поръчки в Община Мъглиж със сходен предмет на поръчките.
Дейност 3. Обучение на служители в Института по публична администрация Предвидено е обучение на 12 служители на ОА Мъглиж на курс на тема “Приложни въпроси за интеграцията на етническите групи в Република България” (код 3А-5, съгласно Каталога с програми за обучения на Института по публична администрация за 2014 година). Обучението е с продължителност 2 дни, общо 16 часа. Целта на обучението е за служители на ОА Мъглиж, да: • се запознаят с практическото формиране на национална политика по интеграция на етническите групи и антидискриминация и нейните правни основи; • да придобият познания за традиционните етнически и религиозни общности на територията на България; • да придобият познания по интеграцията на ромите и на маргинализираните групи, живеещи в сходни на ромите условия в България; • да придобият познания за осъществяване на планиране и изпълнение на мерки, насочени към интеграцията на етническите групи и управлението и преодоляването на конфликти, възникнали на етническа основа.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ДЗЗД Аватар Стратеджис
Елкан Електроник ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
71 319 BGN
Общ бюджет:
61 118 BGN
БФП:
61 118 BGN
Общо изплатени средства:
61 118 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
61 118
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
14 264 BGN
2015
46 855 BGN
61 118 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
51 951
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
12 124 BGN
2015
39 826 BGN
51 951 BGN
В т.ч. Национално финансиране
9 168
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 140 BGN
2015
7 028 BGN
9 168 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) По дейност 1 - План за текущо изпълнение, Първоначален доклад, Договори с екипа на проекта, Отчети във връзка с докладване изпълнението на проекта
Индикатор 6
(Д) По дейност 2 - Подписани договори с изпълнители на дейности 3 и 4
Индикатор 7
(Д) По дейност 3 - Брой служители на ОА Мъглиж преминали обучение
Индикатор 8
(Д) По дейност 4 - Брой служители на ОА Мъглиж преминали обучение
Индикатор 9
(Д) По дейност 5 - Публикации в печатни регионални медии с информация за целите и дейностите на проекта, напредъка и резултатите
Индикатор 10
(Д) По дейност 5 - Поставяне на информационна табела на сградата на общината и изготвяне на транспарант във връзка с провежданите пресконференции
Индикатор 11
(Д) По дейност 5 - Пресконференции, семинарни папки с визуализация, химикали с визуализация, външна преносима USB Flash памет брандирани съгласно изискванията за визуализация, информационни брошури за популяризиране целите и дейностите по проекта
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз