Дейности:
|
Дейност 1.Организация и управление В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип за управление на проекта състоящ се от ръководител и счетоводител. Ще бъде подготвен план за действие и ще бъдат определени конкретните ангажименти на членовете, ще се обсъдят методите за комуникация между екипа и изпълнителите на дейностите по проекта. На тези срещи ще бъде отчитан напредъка по отношение изпълнението на проекта, постиженията и резултатите. Организацията на дейностите е изцяло ангажимент на екипа за управление на проекта. В рамките на тяхната дейност ще бъде възложено на външен изпълнител подготвянето на необходимата документация за провеждане на тръжната процедура за избор на изпълнител. Дейност 2.Информация и публичност Предвижда се провеждане на две пресконференции : една в началото на проекта за представянето му и една в края за популяризиране на резултатите от проекта;
В регионален седмичник ще бъдат публикувани 2 бр. прессъобщения – при старта на проекта и при приключването му.
За запознаване на потенциалните участници в проекта – служителите на община Горна Оряховица с предстоящите дейности ще бъде проведена информационна среща. На нея ще бъдат представени предстоящите обучения като на всеки участник ще бъде раздадена брошура с описани темите на обучение и за кого е предназначено, Заявка за участие за заявяване на обучение и химикал с логата на ЕС, ОПАК и ЕСФ. С попълване на Заявка за участие служителите на община Горна Оряховица ще могат да изразят своите предпочитания за обучение. Предвижда се изработване на банер – ще бъде поставян при провеждане на информационната среща, обученията и заключителната пресконференция. Ще бъдат изработени тениски с флага на ЕС, логото и слогана на Оперативна програма Административен капацитет, логото и слогана на ЕСФ. Те ще бъдат използвани от участниците в обученията.
Дейност 3.Обучения в ИПА 3.1.Методи за определяне размерите на местните такси/ДУО-5/ - Учебното съдържание на обучението включва придобиване на знания за спектъра на общинските услуги, за които се налагат такси, анализиране на методиката за определяне на таксите по отделни направления.
Предназначено е за общински специалисти от различни направления, участващи в процеса на определяне размерите на местните такси – административни услуги, такси в здравеопазването, технически услуги и др. 11 служители
3.2. Курс: ПРИЛАГАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНО ПРОЦЕСУАЛНИЯ КОДЕКС (за юристи) (ПП–6.1)
Предназначен за: юрисконсулти, осъществяващи процесуално представителство и други служители с юридическо образование.В обучението ще бъдет включени 3 служителя с юридическо образование
3.3.Курс: РАЗРАБОТВАНЕ НА ПРОГРАМНИ БЮДЖЕТИ (ЕБ–1)
Предназначен за: ръководители и експерти, които провеждат публичните политики чрез средносрочни програми. Обучението има за цел да се представи програмата като инструмент за постигане на средносрочни цели и резултати както и да се разкрият стъпките за бюджетиране на отделните дейности в годишен и средносрочен план. В обучението ще вземат участие 2 служителя.
3.4. Курс: ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА РАЗВИТИЕ: ОТ ПОДГОТОВКА КЪМ РЕАЛИЗИРАНЕ (ДУО-3) Обучението включва анализиране на проектите в интегрираните планове за възстановяване развитие; намиране на връзката между проекта и възможността за финансиране по оперативните програми. Предназначен за: ръководители и служители, ангажирани с разработването на интегрираните планове за градско развитие. В обучението ще вземат участие 6 служителя.
Дейност 4.Обучения по ключови компетентности 4.1.Умения за организиране на работния процес и планиране на работното време
В обучението ще се наблегне върху ценностите и приоритетите, целеполагането, планиране на задачите и управление на времето. В обучението ще се включат 40 служители, а продължителността му ще бъде 20 учебни часа. Обучението е предназначено за всички длъжности в общинска администрация.
4.2.Иновативно и креативно мислене при планиране и провеждане на политики
Ще се обърне внимание на когнитивни процеси, индивидуални и групови техники за генериране на идеи, планирането и фазите на публичната политика. В обучението ще се включат 30 служители, а продължителността му ще бъде 20 учебни часа. Обучението е предназначено за всички длъжности в общинска администрация.
4.3.Стресори в работната среда, професионално прегаряне и умения за справяне
Обучението обхваща изяснявяне на понятието стрес, същността на стреса в ежедневието и спецификата на работната среда. Разглеждане на синдрома на професионално прегаряне и запознаване със симптоматиката му. В обучението ще се включат 30 служители, а продължителността му ще бъде 20 учебни часа.Обучението е предназначено за всички длъжности в общинска администрация.
|