|
Дейности:
|
5. Оборудване на новосъздаденото предприятие с необходимите за дейността техника, материали и консумативи. Ще се закупият следните ДМА:
1. Касов апарат с терминал за връзка с НАП – ще се използва при направени плащания от продажби, това е задължителен елемент за законосъобразната работа на търговския обект (студио за масаж).
2. LCD Монитор (Телевизор) – той ще бъде монтиран на стената в приемната и постоянно ще излъчва рекламни клипчета и екслузивни оферти на студиото, което ще окаже влияние на продажбите, тъй като клиентите ще могат да се информират за голям брой съпътстващи допълнителнии продукти към техните масажи, а това ще доведе до повишаване на стедната стойност на покупката.
3. Масажна кушетка- наличието на масажна кушетка е задължителен елемент от оборудването на студиото. На нея ще се правят почти всички масажни процедури на клиентите.
4. Ваничка за крака – необходима е за извършване на процедури „уморени крака” и „медицински педикюр”. Ще се спрем на вариант с масажна и затопляща функция, която ще гарантира по-доброто проникванена активнте съставки в кожата – а от там и по-голямата удовлетвореност на клиента от процедурата и възможност за по-висока цена.
5. Бактерицидна лампа – тази лампа убива микробите и бацилите във въздуха и дезинфекцира. Нейното наличие е задължително при процедурите, които ще извършваме и при проверките на РЗИ.
6. Кварцова лампа – ще се използва за загряващи и оздравителни процедури на клиентите.
7. Термо масажно легло с нефрит – ще се използва за специален вид терапии при болки в гърба и мускулите. Леглото е напълно автоматизирано и използването му от клиента ограничава до минимум участието на персонал в процедурата, което естествено намалява цената. По-този начин ще се предлага една много актуална и евтина услуга, която ще е достъпна за голяма част от населението.
8. Термо одеало – използва се за затопляне на тялото и „сауна ефект” при особено актуалните антицелулитни процедури.
Ще се закупят следните материали:
Хавлии, кърпи и халати – те са необходими при извършването на поцедурите и за по-големия комфорт на клиента.
Ще се закупят следните консумативи:
1. Еднократни чаршафи на ролка – те ще е използват за постилане на кушетката по време на масажни процедури с цел по-добра хигиена.
2. Базови и етерични масла за масажите и ароматерапиите.
2. Осигуряване на публичност и визуализация на проекта и информиране на обществеността за отпуснатата БФП Дейността ще включва следните етапи:
1. Изработка и монтаж на информационна табела
2. Изработка на информационни стикери, поставени върху цялото закупено по проекта оборудване.
3. Планира се информиране на обществеността за средствата по програмата и чрез фейсбук профила и уеб-сайта на фирмата.
4. Наемане на помещение за дейността на фирмата. Ще се търси помещение на тиха и удобна за паркиране улица в централната част на града, с минимум 2 или три отделни работни помещения и възможност за бособяване на приемна (чакалня). Изискване към помещението ще бъде и наличието на съблекалня и отделна баня за клиентите, тъй като голяма част от масажните терапии изискват къпане. При подбора на помещение ще се съблюдават изискванията на РЗИ, РИОКОЗ и всички компетентни органи. 1. Осигуряване на ефективно управление на проекта.
Ще се сформира екип за управление на проекта от ръководител и счетоводител с доказан опит в управлението и отчитането на проекти. Екипа за управление ще стартира реализацията на проекта, ще отговаря за отчетността, ще следи за поставените цели и заложените индикатори, ще изготвя всички видове счетоводни, финансови, технически и периодични доклади свързани с изпълнението на проекта, ще разработи методика на работа при обявяване на тръжни роцедури и закупуване на активи. 7. Изработване на интернет сайт. Предвижда се изработването на итерактивен сайт с описание дейността на фирмата, описание на дейностите и услугите в студиото и интернет магазин за масажни и етерични масла и ароматерапевтични продукти.
Това ще популяризира дейността на фирмата и ще увеличи продажбите, което ще доведе до увеличаване на работните места във фирмата.
3. Подготовка на стратегия за стартирането на самостоятелна стопанска дейност на предприятието Ще се използва опита и подкрепата на консултантски фирми в областта на финансите, правото, маркетинга, рекламата и ценообразуването на услугата с цел успешен старт на предприятието. 6. Осигуряване на 1 устойчиво работно място Първите месеци, тъй като фирмата няма да има стабилни приходи управителя ще бъде самоосигуряващо се лице. След оборудването на студиото и неговата готовност да посреща клиенти, управителя на фирмата ще бъде назначен по Договор за Управление и Контрол. Той ще отговаря за цялостното функциониране на фирмата, свързано с управление, услуги и продажби. След приключване на проекта и стабилизиране на финансовите резултати от приходите се предвижда наемането и на допълнителен персонал.
|