Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1404-C0001
Номер на проект: ESF-1203-03-02132
Наименование: "Създаване на студио за масажи и ароматерапия "Алия и М" ЕООД"
Бенефициент: "АЛИЯ И М" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 01.04.2014
Дата на приключване: 01.06.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Да стартира самостоятелната стопанска дейност и устойчиво да наложи на Варненския пазар „Алия и М” ЕООД – едно модерно студио за масажи и ароматерапия, което да задоволи и най–изтънчения вкус на клиента при избора му на място за релаксация, красота и грижа за добро физическо и душевно здраве. Да се повиши икономическата активност на лицето - кандидат чрез развитие на предприемачество, интеграция и подобряване на качеството на живот.
Дейности: 5. Оборудване на новосъздаденото предприятие с необходимите за дейността техника, материали и консумативи. Ще се закупият следните ДМА: 1. Касов апарат с терминал за връзка с НАП – ще се използва при направени плащания от продажби, това е задължителен елемент за законосъобразната работа на търговския обект (студио за масаж). 2. LCD Монитор (Телевизор) – той ще бъде монтиран на стената в приемната и постоянно ще излъчва рекламни клипчета и екслузивни оферти на студиото, което ще окаже влияние на продажбите, тъй като клиентите ще могат да се информират за голям брой съпътстващи допълнителнии продукти към техните масажи, а това ще доведе до повишаване на стедната стойност на покупката. 3. Масажна кушетка- наличието на масажна кушетка е задължителен елемент от оборудването на студиото. На нея ще се правят почти всички масажни процедури на клиентите. 4. Ваничка за крака – необходима е за извършване на процедури „уморени крака” и „медицински педикюр”. Ще се спрем на вариант с масажна и затопляща функция, която ще гарантира по-доброто проникванена активнте съставки в кожата – а от там и по-голямата удовлетвореност на клиента от процедурата и възможност за по-висока цена. 5. Бактерицидна лампа – тази лампа убива микробите и бацилите във въздуха и дезинфекцира. Нейното наличие е задължително при процедурите, които ще извършваме и при проверките на РЗИ. 6. Кварцова лампа – ще се използва за загряващи и оздравителни процедури на клиентите. 7. Термо масажно легло с нефрит – ще се използва за специален вид терапии при болки в гърба и мускулите. Леглото е напълно автоматизирано и използването му от клиента ограничава до минимум участието на персонал в процедурата, което естествено намалява цената. По-този начин ще се предлага една много актуална и евтина услуга, която ще е достъпна за голяма част от населението. 8. Термо одеало – използва се за затопляне на тялото и „сауна ефект” при особено актуалните антицелулитни процедури. Ще се закупят следните материали: Хавлии, кърпи и халати – те са необходими при извършването на поцедурите и за по-големия комфорт на клиента. Ще се закупят следните консумативи: 1. Еднократни чаршафи на ролка – те ще е използват за постилане на кушетката по време на масажни процедури с цел по-добра хигиена. 2. Базови и етерични масла за масажите и ароматерапиите.
2. Осигуряване на публичност и визуализация на проекта и информиране на обществеността за отпуснатата БФП Дейността ще включва следните етапи: 1. Изработка и монтаж на информационна табела 2. Изработка на информационни стикери, поставени върху цялото закупено по проекта оборудване. 3. Планира се информиране на обществеността за средствата по програмата и чрез фейсбук профила и уеб-сайта на фирмата.
4. Наемане на помещение за дейността на фирмата. Ще се търси помещение на тиха и удобна за паркиране улица в централната част на града, с минимум 2 или три отделни работни помещения и възможност за бособяване на приемна (чакалня). Изискване към помещението ще бъде и наличието на съблекалня и отделна баня за клиентите, тъй като голяма част от масажните терапии изискват къпане. При подбора на помещение ще се съблюдават изискванията на РЗИ, РИОКОЗ и всички компетентни органи.
1. Осигуряване на ефективно управление на проекта. Ще се сформира екип за управление на проекта от ръководител и счетоводител с доказан опит в управлението и отчитането на проекти. Екипа за управление ще стартира реализацията на проекта, ще отговаря за отчетността, ще следи за поставените цели и заложените индикатори, ще изготвя всички видове счетоводни, финансови, технически и периодични доклади свързани с изпълнението на проекта, ще разработи методика на работа при обявяване на тръжни роцедури и закупуване на активи.
7. Изработване на интернет сайт. Предвижда се изработването на итерактивен сайт с описание дейността на фирмата, описание на дейностите и услугите в студиото и интернет магазин за масажни и етерични масла и ароматерапевтични продукти. Това ще популяризира дейността на фирмата и ще увеличи продажбите, което ще доведе до увеличаване на работните места във фирмата.
3. Подготовка на стратегия за стартирането на самостоятелна стопанска дейност на предприятието Ще се използва опита и подкрепата на консултантски фирми в областта на финансите, правото, маркетинга, рекламата и ценообразуването на услугата с цел успешен старт на предприятието.
6. Осигуряване на 1 устойчиво работно място Първите месеци, тъй като фирмата няма да има стабилни приходи управителя ще бъде самоосигуряващо се лице. След оборудването на студиото и неговата готовност да посреща клиенти, управителя на фирмата ще бъде назначен по Договор за Управление и Контрол. Той ще отговаря за цялостното функциониране на фирмата, свързано с управление, услуги и продажби. След приключване на проекта и стабилизиране на финансовите резултати от приходите се предвижда наемането и на допълнителен персонал.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 20 000 BGN
Общ бюджет: 17 538 BGN
БФП: 17 538 BGN
Общо изплатени средства: 16 507 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 17 538 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 999 BGN
2015 12 508 BGN
16 507 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 14 908 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 399 BGN
2015 10 632 BGN
14 031 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 631 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 600 BGN
2015 1 876 BGN
2 476 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз