Дейности:
|
Дейност 1. Управление на проекта Ще се използват добри мерки, непрекъснато ще се извършва контрол за начина на изпълнение на предвидените дейности. Дейност 2. Обучения по теми от каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2013 год. В Дейност 2 са заложени обучения на служителите от общинска администрация Борино по следните теми:
1. Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури, модели и виртуална среда. (УА-3), 3 служители
2. Делова етика (УА-7), 3 служители
3. Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2), 4 служители
4. Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР-4), 1 служител
5. Управление на промяната, времето и стреса (ЧР-5), 4 служители
6. Оценка на въздействието на новата нормативна уредба (предварителна и последваща) (ПР-1), 1 служител
7. Прилагане на новата нормативна уредба за планиране на човешките ресурси (ПР-3), 6 служители
8. Основни производства по АПК (за юристи) (ПР-5), 1 служител
9. Политиката на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България (за експерти) (ПР-10), 1 служител
10. Конфликт на интереси – правна рамка и практики (ПР-17), 1 служител
11. Практически умения за разпознаване и докладване на признаци за корупционен риск и за прояви на корупция (ПР-27), 1 служител
12. Методи и техники за прозрачна администрация (ПР-28), 2 служители
13. Лична антикорупционна тетрадка – ръководител и подчинен заедно срещу корупцията (ПР-29), 1 служител
14. Изграждане на среда за практическо прилагане на закона за електронното управление ( ИТО-2), 8 служители
15. Системи за управление на информационната сигурност на административното звено (ИТО-3), 1 служител
16. Работа с електронно подписани документи (ИТО-5), 4 служители
17. Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD (ИТО-6), 12 служители
18. Работа с дълги документи с MS WORD (ИТО-7), 12 служители
19. Електронни таблици с MS EXCEL (базов курс) (ИТО-8), 14 служители
20. Обмен на данни между MS EXCEL и MS WORD (ИТО-11), 14 служители
21. Функции в MS EXCEL (ИТО-12), 12 служители
22. MS EXCEL за икономисти (ИТО-15), 5 служители
23. Хитрости (TIP & TRIK) в MS EXCEL (ИТО-17), 5 служители
24. Презентационни умения. MS POWER POINT (базов курс (ИТО-23), 3 служители
25. Английски език (за юристи) (ЧЕО-7), 1 служител
26. Комуникативни умения на немски език (базов курс (ЧЕО-9А), 3 служители
Дейност 3. Обучения в ключови компетенции извън каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2013 год. В тази дейност са заложени две ключови компетенции:
1. Работа със софтуерни продукти – AutoCAD и Corel Draw
Това обучение, свързано с тези продукти не се предлага от ИПА, но ще бъде от полза за служителите за повишаване на тяхната квалификация. Тук ще бъдат включени петима служители.
2. Обучение за работа в екип.
Това обучение е насочено към оптимизиране ефективността на работата, подобряване и дори уеднаквяване на вътрешно екипните процеси на комуникация, надграждане на специфични управленски и организационни умения за работа, единни комуникационни послания при работа с граждани, бизнес и др.
Дейност 4. Дейности за информация и публичност В тази дейност насоката е за популяризиране на общата и специфичните цели, четирите дейности и очакваните резултати от проекта.
|