Дейности:
|
Дейност 3:Дейности, свързани с осигуряване на информираност и публичност по проекта. В рамките на дейността ще се реализират и разработят следните продукти и мероприятия:
1. Организиране на пресконференция за информиране и публичност, относно целите и дейностите по проекта. В пресконференциите ще вземат участие представители на общинската администрация.
2. Предвиждат се публикации в средствата за информация, които акцентират върху етапите и постигнатите резултати от проекта- 2 бр.
3. Изготвяне и разпространение на информационни брошури, популяризиращи проекта и източниците на финансиране - 180 бр.
4. Изработване на чаши, с характеристиките и логото на ОПАК.
5. Изготвяне на рекламни банери, които ще бъдат поставени по време на предвидените събития по проекта.
При направата на всички печатни материали ще бъдат спазени техническите характеристики на изображенията и всички други изисквания, съгласно Регламент 1828/ 2006.
Дейност 1:Сформиране на екип и управление на проекта.
Дейността е от особена важност, за да се осигури необходимият човешки ресурс за ефективно изпълнение и администриране на дейностите. В екипа на проекта е предвидено ангажирането на следните лица: ръководител, счетоводител и координатор.
Ръководителят отговаря за цялостната организация, координация и управление на дейностите по проекта.
Контролира навременното изпълнение на дейностите, съобразно времевия график. Отговаря за финансовото управление по изпълнението на проекта.
Организира ежемесечни работни срещи на екипа по проекта, като делегира отговорности на членовете на екипа за реализиране на съотвените дейности. Отговаря за популяризиране на резултатите на всеки етап от изпълнението на проекта.
Счетоводителят създава организация на счетоводния процес при осъществяване на дейностите по проекта, която да осигури навременно и точно осчетоводяване на документите, съставяне на месечните отчети.
Координаторът организира и подпомага изпълнението на проекта. Организира навременното изпълнение на дейностите, съобразно времевия график.
Изисква, приема и анализира информация за изпълнението на проекта. Своевременно докладва на ръководителя на проекта за всички дейности и действия, необходими за вземане на решения с цел успешна реализация на проекта.
Координатора ще оказва помощ по разработването тръжните документации по Закона за обществените поръчки. На този етап ще бъдат разработени длъжностните характеристики на членовете на екипа по проекта. Те ще бъдат ясно дефинирани и разграничени. След сключване на договорите между Община Костинброд и избраните членове на екипа ще бъде проведена първа работна среща, на коятно ще бъдат уточнени задълженията и отговорностите на членовете на екипа и ще бъде разработен подробен план – график за реализиране на проектните дейности.
Дейност 4: Провеждане на обучения за подобряване на професионалната компетентност, лична и екипна ефективност и изграждане на доверителни отношения. Дейността „Обучения на служителите” включва следното:
Обучение№ 1: „Ефективно лидерство”
Обучението ще бъде с продължителност 3 дни и ще обхване общо 12 участника. Такова обучение ще преминат служители от ръководния персонал на община Костинброд– кмет, кметски наместници, заместник – кметове, секретар на общината, директор дирекция и началник отдели.
Обученията от направление Ефективно лидерство са създадени, за да подобрят личностните компетенции, свързани с управлението на хора, екипи, организации и работни процеси.
Основната цел на обученията е повишаване на ефективността на ръководителите чрез обогатяване на гледните им точки и изграждане на работещи стратегии за ефективно дългосрочно управление на екипите и процесите, за които отговарят.
При създаването на обучителните продукти в направление Ефективно лидерство е отделено внимание на всички основни предизвикателства, пред които са изправени съвременните ръководители. Включени са обучения, които адресират нуждата им не само по-ефективно да управляват екипите си, но и да се грижат за тяхното развитие, мотивация и добра работна среда.
Обучение№ 2: „Лична ефективност”
Обучението ще бъде с продължителност 3 дни и ще обхване общо 42 участника, разделени на 3 групи по 14 човека. Участниците в това обучение ще изградят умения,свързани с управление на времето, управление на стреса, креативно мислене и др.
Обученията от направление Лична ефективност са насочени към подобряването на широк кръг от личностни и професионални компетенции на хора от различни сфери на дейност.
Въпреки че всяко обучение има свой собствен фокус и тема, компетенциите, които отделните обучения изграждат, се разглеждат в светлината на цялостното личностно развитие.
Обученията са насочени към повишаване на ефективността, но се отделя внимание и на въпроса защо точно тези са най-добрите стъпки към постигането на лична ефективност.
Обученията са предназначени за по- широка аудитория и дават практически решения и инструменти за справяне с повечето често срещани житейски ситуации и проблеми, което ги прави еднакво приложими и в личен, и в служебен план.
Обучение№ 3: „Екипна ефективност”
Обучението ще бъде с продължителност 3 дни и ще обхване общо 42 участника, разделени на 3 групи по 14 човека. Служителите ще бъдат запознати с най съвременни методи и похвати за работа в екип, ефективно сътрудничество, мотивация на служителите и т.н. Обучението ще бъде изнесено, като в него ще бъдат включени елементи на ролеви игри и повишаване на доверието между служителите, изграждане на екип.
Обученията по Екипна ефективност освен култивирането на личностни компетенции, имат за цел обединяването на двете гледни точки, породени от дуалистичната природа на екипа.
Съобразно това, за постигане на максимална екипна ефективност, обученията от това направление са насочени към трайна промяна на разбиранията и нагласите на членовете на екипа. В тях се адресират най-сериозните предизвикателства, с които се сблъскват работните екипи, като успоредно с усвояването на конкретни личностни компетенции, обученията работят за развитие на екипа като органично свързано цяло, с ключова роля за резултатите.
Обучение№ 4: „Усъвършенстване на вътрешните комуникации в администрацията” (ЕФ-2) от Каталога на ИПА
Обучението ще бъде с продължителност 2 дни и ще обхване общо 12 участника. Обучението ще систематизира и обогати познанията на служителите, свързани с комуникацията между общинските служители.
Дейност 2: Провеждане на процедури за избор на изпълнители.
Дейността предвижда провеждане на тръжни процедури:
1. Процедура за избор на изпълнител/и за извършване на дейност Обучения на общинските служители, съгласно ЗОП.
2. Процедура за избор на изпълнител на дейности, свързани с осигуряване на информираност и публичност по проекта.
3. Процедура за избор на изпълнител на дейности, свързани с логистика: настаняване, кафе- паузи, наем на зала, наем на техника и транспорт.
Изпълнението на дейността ще се изпълни на следните стъпки:
1. Разработване на документациите за провеждане на тръжните процедури за дейностите по проекта;
2. Провеждане на обществените поръчки за избор на изпълнители;
3. Набиране на оферти;
4. Избор на изпълнители;
5. Сключване на договори за изпълнение на дадените услуги между община Костинброд и спечелилите фирми.
|