ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.08-0015-C0001
Номер на проект:
A12-22-4
Наименование:
Повишаване на професионалната компетентност и подобряване на координацията за по-ефективна администрация на район Лозенец на СО
Бенефициент:
Столична община - Район Лозенец
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
01.03.2013
Начална дата:
02.12.2013
Дата на приключване:
02.12.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
Югозападен
София град
Столична
Описание
Описание на проекта:
Създаване на условия за повишаване на качеството на работа на районната администрация на район „Лозенец” за осигуряване на ефективно административно обслужване чрез повишаване на капацитета на служителите й
Дейности:
1. Организация и управление на проекта Управлението и организацията на проекта ще се изпълнява от екип, съставен от двама души - ръководител и счетоводител. Съставът на екипа е формиран с оглед осигуряване на успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на проектните дейности. При определянето на числеността екипа е отчетен обхвата на проектното предложение и спецификата на заложените дейности.
2. Провеждане на курсове за служителите от районната администрация в Института по публична администрация Курсовете са избрани от Каталога на Института по публична администрация за 2013 г. и са на следните теми: Основни производства по АПК (за не юристи) – 5 души; Административно регулиране на стопанската дейност – 4 души; Регулация и практика в България – 4 души; Семеен кодекс и кодекс на междунароното частно право – 2 души; Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси – 2 души; Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации- 2 души Работа с електронно подписани документи – 4 души Презентациони умения. MS Power Point – 2 души Изборът на курсовете е направен по заявки за обучения на служителите от общата и специализирана администрация на район „Лозенец” и е съобразен с работните им планове.
3. Провеждане на специализирани и групови обучения за развиване на ключови компетентности на служителите от районната администрация 3.1. Специализирани обучения - в тази дейност са предвидени индивидуални тясно специализирани обучения за отделни служители от администрацията, които ще им позволят да придобият допълнителни умения и нови знания в областта, в която работят: • Обучение за работа със софтуерни продукти - MS Excel и AutoCAD – за 5 души; • Обучение по жестомимичен език за възрастни – за 4 души; • Обучение в областта на строителството и строителния надзор – за 4 души; 3. 2. Обучения по английски език нива А1 и А2, за служители от общата и специализираната администрация – 12 души; Основната цел на обучението ще бъде развиване на уменията за общуване на английски език. В процеса на обучение ще се развиват всички езикови умения – четене, слушане, писане и говорене. Обученията ще бъдат дългосрочни и провеждането им ще бъде съобразено с ежедневната натовареност на служителите, както и с индивидуалните нужди на обучаващите. 3.3 Групови обучения по екипна ефективност, мотивация и лична ефективност за служителите в районната администрация – 50 души. Обученията ще са изнесени, три дневни и ще се проведат на три групи с цел ненарушаване работния процес на администрацията. Програмата на обученията ще включва разнообразни теми, свързани с екипите, работата в екип и създаването и управлението на ефективни екипи: Усвояване на нова управленска философия за организация на работата в администрацията – ориентирана не към индивидуалните усилия, а към екипната работа. Усвояване на система от правила за създаване и развитие на ефективни екипи. Разглеждане на практически примери (казуси) – реални процеси и предизвикателства, възникващи в административната структура. Специално изготвени ролеви игри, които симулират правилата за работа в екип в действие. Конкретни погрешни нагласи и вредни действия, които практикуват ръководителите на екипи и препоръки за тяхното неутрализиране.
4. Информация и публичност на проекта За изпълнение на мерките за публичност са предвидени: Провеждането на 2 две пресконференции – начална и за отразяване на постигнатите резултати в края на проекта Изработване на един банер Изработване и разпространение сред обучаемите и представителите на обществеността на 100 дипляни
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ТРЕЙНСОФТ ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
60 186 BGN
Общ бюджет:
41 653 BGN
БФП:
41 653 BGN
Общо изплатени средства:
41 653 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
41 653
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
10 031 BGN
2015
31 622 BGN
41 653 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
35 405
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
8 526 BGN
2015
26 879 BGN
35 405 BGN
В т.ч. Национално финансиране
6 248
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 505 BGN
2015
4 743 BGN
6 248 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
(Д) По дейност 1: Изготвени междинни и окончателен технически
Индикатор 6
(Д) По дейност 2: Бр. Обучени служители
Индикатор 7
(Д) По дейност 2: Бр. Теми на курсовете
Индикатор 8
(Д) По дейност 2: Бр. Получени сертификата
Индикатор 9
(Д) По дейност 3: Бр. Обучени служители по специализирани обучения
Индикатор 10
(Д) По дейност 3: Бр. обучени служители по английски език
Индикатор 11
(Д) По дейност 3: Бр. Получени сертификата
Индикатор 12
(Д) По дейност 3: Бр. Проведени групови обучения
Индикатор 13
(Д) По дейност 3: Бр. Обучени служители
Индикатор 14
(Д) По дейност 4: Бр. Проведени пресконференции
Индикатор 15
(Д) По дейност 4: Бр. Изработени и разпространени дипляни
Индикатор 16
(Д) По дейност 4: Бр. банери
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз