Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.1.13-0052-C0001
Номер на проект: ESF-1113-05-04005
Наименование: "На работа в "ХЕНА" ООД"
Бенефициент: "ХЕНА" ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 09.09.2013
Начална дата: 25.10.2013
Дата на приключване: 01.08.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северозападен
               Видин
                    Видин
Описание
Описание на проекта: Повишаване нивото на заетост и канкурентоспособността сред младежите във Видин чрез професионално обучение и обучение по ключова компетентност на 15 безработни лица и заетост на новоизградени работни места в “ХЕНА” ООД.
Дейности: Дейност 1: Организация и управление на проекта Дейността се изпълнява през целия период на проекта и включва следните поддейности: - осъществяване на цялостна координация и организация за изпълнение на предвидените дейности по проекта; - изготвяне на текуща документация по проекта; - осъществяване на непрекъснат контрол върху изпълняваната дейност, както на екипа по проекта, така и на дейността на избраните външни изпълнители; - изготвяне на технически и финансови отчети и отчитането им пред Договарящия орган;
Дейност 2: Популяризиране на проекта Изработване и монтаж /от изпълнител по ПМС №69/2013 г./ на 2 бр. информационни табели, поставена на официалния вход на Бенефициента и пред прозиводствения цех с информация, че проектът се реализира с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд. Изработка на банери с информация за проекта и проноса на ЕСФ, които ще се поставят в учебните зали, тъй като обученията ще се възложат на изпълнител и в залите ще се постави мобилна визуализация. Изработка на брошури с информация за проекта и проноса на ЕСФ, които ще се раздават на заинтересованите страни и клиентите на фирмата с цел информираност на по-широк кръг от хора. Поставяне на стикери върху дълготрайните активи за оборудване и обзавеждане на работните места. Информираност на възможно най-широк кръг от хора чрез отпечатването на четири публикации за популяризирне за дейностите по проекта, постигнатите цели и резултати, както и ползите за Кандидата и целевата група. При цялостната реализация на проекта и осъществяване на проектните дейности, както и при изготвянето на проектни документи и осъществяване на кореспонденция с Договарящия орган, външни изпълнители, както и всички други страни ще бъде отбелявано, че проекта се реализара с финансовата подкрепа на ЕСФ чрез ОП РЧР.
Дейност 3: Процедури за определяне на изпълнител за услуги и доставки За планираните дейности, обект на процедура ще се спазват следните етапи: - Изготвяне на график за провеждане на тръжната процедура - Сформиране на комисия експерти за избор на доставчик - Изготвяне на техническо описание на услугата/задание - Изпращане на покана за представяне на оферта - Приемане и оценка от комисията на получените оферти. Избор на изпълнител. Процедурите завършват с подписване на договор с избрания кандидат и уведомяване на останалите участници в процедурата (според вида процедура). Провеждане на процедури по ПМС №69/2013 г. за възлагане с предмет: - Изработване на информационни табели, банери, стикери и брошури - Публикации в медии - Провеждане на професионално обучение, втора квалификационна степен, по част от професия „Строител – монтажник “, код 582040, специалност „Дограма и стъклопоставяне “ - Провеждане на обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” - Доставка на оборудване: Закупуване на оберфреза, стационарен циркуляр с работна маса, електрически компресор с бутилка, пароструйка, настолна бормашина с комплект бургии, прахосмукачка, зарядно устройство, моторна резачка, инверторен заваръчен апарат с маска, канална фреза /лазерна/, менгеме, 2 бр. многофункционална секционна стълба, перфоратор с SDS адаптор и комплект свредла, акумулаторен комплект с комплект свредла, 4 бр. ел. перфоратор, 5бр. винтоверт, 5бр. ел. дрелка, 6 бр. лапи за носене на стъкла, хидравличен крик, шмиргел настолен, ръчен циркуляр, 6 бр. ъглошлайф, прав шлай с накрайници, 2 бр. ръчна ел.ножовка, бояджийски пистолет, комплект гидоре, инструментална количка /комплект инструменти-отверки, клещи, ключове и др/, 2 бр. мултицет, 2 бр. комплект нивели, 2 бр. лазерна ролетка, лентов шлайф, компютърна конфигурация.
Дейност 4: Подбор на младежи и провеждане на обучения по част от професия „Строител – монтажник” и обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” С цел организиране на обученията организацията-изпълнител ще подаде заявка до местната ДБТ за информиране на потенциалните целеви групи и включването им в дейностите по проекта. Ще се извърши насочване от бюрото по труда и подбор от стана на кандидата на 15 младежи за включането им в проекта. Обученията са с продължителност: Обучение „Дограма и стъклопоставяне” 300 учебни часа при 6 учебни часа на ден, т.е. 50 дни. Обучение „Дигитална компетентност” 48 учебни часа при 6 учебни часа на ден, т.е. 8 дни. Превес ще имат практическите занятия, което ще се заложи в изискванията на техническото задание. Преподавателите ще са с висше образование, подходяща квалификация и опит. Ще се ползва учебната база с подходящо оборудване. Ще се проведат две обучения - втора квалификационна степен, част от професия, както следва: „Строител – монтажник “, код 582040, специалност „Дограма и стъклопоставяне “ с 15 участника - Обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ с 15 младежи. Материалите за провеждане на обучението ще се раздадат срещу подпис. Обучаемите ще бъдат запознати с учебния план-график; предоставяне учебни материали и редовно снабдяване с материалите за теория и практика. Обучение - лекции; упражнения; практически занятия; подобрявяне екологичната и административна култура на обучаемите; иновативни подходи в обучението – практическо занятие, ролева игра и приложение на модерни ИКТ. Водене на присъствени дневници с подпис; определяне и изплащане на стипендии за обучение, съобразно присъствените дни и часове; междинни тестове; провеждане на изпити по теория и практика; издаване и връчване на удостоверения за завършено професионално обучение и удостоверения за придобита ключова компетентност.
Дейност 5: Заетост Дейността включва осигуряване на заетост на включените в обучението 15 младежи до 29 години. Представяне заявление за работа, медицински свидетелства, свидетелства за съдимост и други документи по КТ. Изготвяне и подписване на трудови договори и длъжностни характеристики с 15-те безработни лица завършили обученията. Обучените лица ще бъдат наети на длъжност „монтажник на дограма”. Регистриране в НАП на трудовите договори. Изпълнение на трудовите задължения от наетите младежи. Водене на присъствена форма. Начисляване и изплащане на трудови възнаграждения и осигуровки за всички осигурителни случаи.
Дейност 6: Мониторинг и отчетност Дейността е необходима за вътрешното наблюдение, оценка на напредъка и планиране на дейностите, както и за гарантиране резултатите от другите дейности по проекта. Разработване от екипа по проекта на анкети и прилагането им за обратна връзка; обобщаване на анкетите за обратна връзка. Технически, финансови и счетоводни отчети, съгласно стандартните процедури – извършват се от координатора и счетоводителя. Проверки на място на обученията от екипа /МТБ, документи, учебни материали, усвояване на учебния материал от преподаватели и курсисти/. Установяват се с протокол ежемесечно. Контрол за опазване на околата среда при практиката. Контрол върху проведените процедури за изпълнител – участие или наблюдение в комисиите за оценка на оферти.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ПРОФС ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 184 337 BGN
Общ бюджет: 181 464 BGN
БФП: 181 464 BGN
Общо изплатени средства: 181 464 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 181 464 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 109 073 BGN
2015 72 391 BGN
181 464 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 154 245 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 92 712 BGN
2015 61 533 BGN
154 245 BGN
В т.ч. Национално финансиране 27 220 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 16 361 BGN
2015 10 859 BGN
27 220 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3 Брой лица, включени в заетост след обучение
Индикатор 4 дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 5 дял на лицата, придобили ключови компетенции


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз