Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление на проекта Дейността се изпълнява през целия период на проекта и включва следните поддейности:
- осъществяване на цялостна координация и организация за изпълнение на предвидените дейности по проекта;
- изготвяне на текуща документация по проекта;
- осъществяване на непрекъснат контрол върху изпълняваната дейност, както на екипа по проекта, така и на дейността на избраните външни изпълнители;
- изготвяне на технически и финансови отчети и отчитането им пред Договарящия орган;
Дейност 2: Популяризиране на проекта Изработване и монтаж /от изпълнител по ПМС №69/2013 г./ на 2 бр. информационни табели, поставена на официалния вход на Бенефициента и пред прозиводствения цех с информация, че проектът се реализира с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд.
Изработка на банери с информация за проекта и проноса на ЕСФ, които ще се поставят в учебните зали, тъй като обученията ще се възложат на изпълнител и в залите ще се постави мобилна визуализация.
Изработка на брошури с информация за проекта и проноса на ЕСФ, които ще се раздават на заинтересованите страни и клиентите на фирмата с цел информираност на по-широк кръг от хора.
Поставяне на стикери върху дълготрайните активи за оборудване и обзавеждане на работните места.
Информираност на възможно най-широк кръг от хора чрез отпечатването на четири публикации за популяризирне за дейностите по проекта, постигнатите цели и резултати, както и ползите за Кандидата и целевата група.
При цялостната реализация на проекта и осъществяване на проектните дейности, както и при изготвянето на проектни документи и осъществяване на кореспонденция с Договарящия орган, външни изпълнители, както и всички други страни ще бъде отбелявано, че проекта се реализара с финансовата подкрепа на ЕСФ чрез ОП РЧР.
Дейност 3: Процедури за определяне на изпълнител за услуги и доставки За планираните дейности, обект на процедура ще се спазват следните етапи:
- Изготвяне на график за провеждане на тръжната процедура
- Сформиране на комисия експерти за избор на доставчик
- Изготвяне на техническо описание на услугата/задание
- Изпращане на покана за представяне на оферта
- Приемане и оценка от комисията на получените оферти. Избор на изпълнител.
Процедурите завършват с подписване на договор с избрания кандидат и уведомяване на останалите участници в процедурата (според вида процедура).
Провеждане на процедури по ПМС №69/2013 г. за възлагане с предмет:
- Изработване на информационни табели, банери, стикери и брошури
- Публикации в медии
- Провеждане на професионално обучение, втора квалификационна степен, по част от професия „Строител – монтажник “, код 582040, специалност „Дограма и стъклопоставяне “
- Провеждане на обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”
- Доставка на оборудване:
Закупуване на оберфреза, стационарен циркуляр с работна маса, електрически компресор с бутилка, пароструйка, настолна бормашина с комплект бургии, прахосмукачка, зарядно устройство, моторна резачка, инверторен заваръчен апарат с маска, канална фреза /лазерна/, менгеме, 2 бр. многофункционална секционна стълба, перфоратор с SDS адаптор и комплект свредла, акумулаторен комплект с комплект свредла, 4 бр. ел. перфоратор, 5бр. винтоверт, 5бр. ел. дрелка, 6 бр. лапи за носене на стъкла, хидравличен крик, шмиргел настолен, ръчен циркуляр, 6 бр. ъглошлайф, прав шлай с накрайници, 2 бр. ръчна ел.ножовка, бояджийски пистолет, комплект гидоре, инструментална количка /комплект инструменти-отверки, клещи, ключове и др/, 2 бр. мултицет, 2 бр. комплект нивели, 2 бр. лазерна ролетка, лентов шлайф, компютърна конфигурация.
Дейност 4: Подбор на младежи и провеждане на обучения по част от професия „Строител – монтажник” и обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”
С цел организиране на обученията организацията-изпълнител ще подаде заявка до местната ДБТ за информиране на потенциалните целеви групи и включването им в дейностите по проекта.
Ще се извърши насочване от бюрото по труда и подбор от стана на кандидата на 15 младежи за включането им в проекта.
Обученията са с продължителност:
Обучение „Дограма и стъклопоставяне” 300 учебни часа при 6 учебни часа на ден, т.е. 50 дни.
Обучение „Дигитална компетентност” 48 учебни часа при 6 учебни часа на ден, т.е. 8 дни.
Превес ще имат практическите занятия, което ще се заложи в изискванията на техническото задание. Преподавателите ще са с висше образование, подходяща квалификация и опит. Ще се ползва учебната база с подходящо оборудване.
Ще се проведат две обучения
- втора квалификационна степен, част от професия, както следва: „Строител – монтажник “, код 582040, специалност „Дограма и стъклопоставяне “ с 15 участника
- Обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ с 15 младежи.
Материалите за провеждане на обучението ще се раздадат срещу подпис. Обучаемите ще бъдат запознати с учебния план-график; предоставяне учебни материали и редовно снабдяване с материалите за теория и практика. Обучение - лекции; упражнения; практически занятия; подобрявяне екологичната и административна култура на обучаемите; иновативни подходи в обучението – практическо занятие, ролева игра и приложение на модерни ИКТ.
Водене на присъствени дневници с подпис; определяне и изплащане на стипендии за обучение, съобразно присъствените дни и часове; междинни тестове; провеждане на изпити по теория и практика; издаване и връчване на удостоверения за завършено професионално обучение и удостоверения за придобита ключова компетентност.
Дейност 5: Заетост Дейността включва осигуряване на заетост на включените в обучението 15 младежи до 29 години.
Представяне заявление за работа, медицински свидетелства, свидетелства за съдимост и други документи по КТ.
Изготвяне и подписване на трудови договори и длъжностни характеристики с 15-те безработни лица завършили обученията.
Обучените лица ще бъдат наети на длъжност „монтажник на дограма”.
Регистриране в НАП на трудовите договори.
Изпълнение на трудовите задължения от наетите младежи.
Водене на присъствена форма.
Начисляване и изплащане на трудови възнаграждения и осигуровки за всички осигурителни случаи.
Дейност 6: Мониторинг и отчетност Дейността е необходима за вътрешното наблюдение, оценка на напредъка и планиране на дейностите, както и за гарантиране резултатите от другите дейности по проекта.
Разработване от екипа по проекта на анкети и прилагането им за обратна връзка; обобщаване на анкетите за обратна връзка.
Технически, финансови и счетоводни отчети, съгласно стандартните процедури – извършват се от координатора и счетоводителя.
Проверки на място на обученията от екипа /МТБ, документи, учебни материали, усвояване на учебния материал от преподаватели и курсисти/. Установяват се с протокол ежемесечно. Контрол за опазване на околата среда при практиката.
Контрол върху проведените процедури за изпълнител – участие или наблюдение в комисиите за оценка на оферти.
|